CoRsA TEAM

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan falcon_78
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
ortak sen aç kalırsın :D
harbiden ortak ben aç kaldım galiba yaaww!!:confused:
:D:D:D



Aynen aga, bu kadar seçici olma be ya.:rolleyes:
dostum, aslında ben o kadar seçici biri değilim arabam seçici : Saplak: problemin çoğu arabadan kaynaklanıyo.bende şöyle bi problem var; ilk jantları alırken sürekli alıcağım modeli engellediler, jantcı usta sağolsun kafasına buyruk, benimde aklımı çelip kendince bir model taktı, buda bende psikolojik olarak takıntı yaptı.arabada da şöyle bir problem var istediğim hiçbi jant arabaya uymuyo.uyan modellerde hoşuma gitmiyor.ortayı bulayım diyorum bu işin orta yolunu sağlayan ebatlarda da ürün yok, nasip kısmet artık ne diyim...
ya abı hala jant almadınmı sen yaa nerdeyse ben arabayı satcam sen hala jant alcan :D

öyle hacı millet gitti aya biz kaldık yaya:D: Help:: Help:
 
aracın helezon ve süspansiyonları ile oynamadan sadece amortisör başlık vidaları ile oynayıp, araç bir kaç cm kadar düşürülebiliyormuş diye duymuştum bu doğru mu? doğru ise bu işlem hakkında bilgisi olan bir arkadaş; nasıl yapıldığını basit anlaşılabilir bir dilde anlatırsa çok makbule geçer. birde böyle bir işlem varsa eğer +ve- leri nelerdir?
 
dostum, aslında ben o kadar seçici biri değilim arabam seçici : Saplak: problemin çoğu arabadan kaynaklanıyo.bende şöyle bi problem var; ilk jantları alırken sürekli alıcağım modeli engellediler, jantcı usta sağolsun kafasına buyruk, benimde aklımı çelip kendince bir model taktı, buda bende psikolojik olarak takıntı yaptı.arabada da şöyle bir problem var istediğim hiçbi jant arabaya uymuyo.uyan modellerde hoşuma gitmiyor.ortayı bulayım diyorum bu işin orta yolunu sağlayan ebatlarda da ürün yok, nasip kısmet artık ne diyim...

Seni çok iyi anlıyorum, benimde bir zamanlar başımdan geçen diyaloglar onlar, bir jantı çok beğenirsin, kafanda ebatını belirlersin, lastikci tutar uymaz der, sürter der, ıvır zıvır eder..

Ama şimdilerde sistem değişti, lastikcilerde bilinçlendi, müşteride, netten bakıyorsun, beğeniyorsun, forumlardan kullanıcılardan fikir ediniyorsun, görüş alıyorsun ve sonra jantcıya gittiğinde kafanda soru işarertleriyle değilde kesinleşmiş bir fikir ile şu jantı ve şu lastiği alacağım-takacağım diyorsun. :D

Yerinde olsaydım bu kadar araştırma üzerine, birazda aceleci ve sabırsız bir yapım olması gereği şimdiye kadar çoktan kararımı sabitlemiştim. :D

Çok fazlada sağa sola bulandırma kafanı, 4x100 15" jant dedinmi çeşiti en çok olan bijon aralığı ve ebatın çeşitleri çıkıyor karşına.

Son zamanlarda sahibinden.comda ilanı olan, İstanbuldaki birkaç büyük jantcının ilanları arasında olan Konig jantların yeni modelleri ilgimi çekmeye başladı, Caner geçenlerde başka bir arkadaşa fikir verme amaçlı linkler paylaşmıştı, onlar arasında var bu jantlar, onlarıda gözden bir geçir bence, Konig iyi markadır, hafiftir. ;)
 
aracın helezon ve süspansiyonları ile oynamadan sadece amortisör başlık vidaları ile oynayıp, araç bir kaç cm kadar düşürülebiliyormuş diye duymuştum bu doğru mu? doğru ise bu işlem hakkında bilgisi olan bir arkadaş; nasıl yapıldığını basit anlaşılabilir bir dilde anlatırsa çok makbule geçer. birde böyle bir işlem varsa eğer +ve- leri nelerdir?

Başlık vidaları ile alakalı bir düşürme sistemi hiç duymadım, spor yay taktıktan sonra ön amortisörün üst takozlarını kısaltanlar var ama. Ondan bahsediyor olabilirsin, o dediğimde en fazla 1cm düşürür yada düşürmez.
 
buyuk gun bugun arkadaslar konuyu acıcam sanırım bır ıkı foto eksık ama takıp edın :D mustafa abı ıkızını gormeye hazırmısın :D
 
muhtar sahibinden de sadece könig de bir arama yap derim sana...

dostum geçenlerde bi arkadaşa önerdiklerinden bağzıları çok hoşuma gitti.könig modeller çok fena;)

482819_10200446601702747_1999390541_n.jpg
 
Vay arkadaş biz ne diyoruz sen ne yapıyorsun, vazgeç şu bbslerden, Angaralımısın nesin sen. :D
 
Geri
Üst