CoRsA TEAM

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan falcon_78
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
anladım; o zaman TA-Technix almak daha mantıklı geldi.ama yazdıklarına göre bu iş baya bi çetrefilliye benziyor anladığım kadarıyla:(.

bence de marka tercihimiz fiyat performans olarak TA-Technix 20-70mm olmalı :) fakat getirtme olayı baya sıkıntılı :(

KW kullanan bir kaç kişi vardı, hatta forumda satılık bile vardı, KW araştırsak birde?


bizim bütçeler kw v1 lere bile yetmes yurtdışı satış fiyatı 600€ civarı

benim görüşüm 7 cm kadar aracı basma imkanımız olabilecek bir coil tercih etmeliyiz. ben coil olacaksa eğer 5 cm kadar basmayı planlıyorum. geri kalan 2 cm de konfor payı olsun.eyvallah lacivert çok iyimiş pampa:D.

bende öle düşünüorum 5cm deilde lastik çamurluk arası sıfıra sıfır gelene kadar diim :D belki jantlarımı bile deiştirebilirim daha uygun et'de gm bişiler bulabilirsem :)

bence marka tercihimiz fiyat performans olarak TA-Technix 20-70mm olmalı :)

el yapımınada hiç sıcak bakmıorum sadece yayla kullanmak daha mantıklı
 
evet bunu bir araştırmak lazım. kocaelinde 400TL ye ön 2 sini yapıyorlarmış. kimdi o arabanın sahibi? hatta sanırım sanruff görünümlü bişeyde vardı sanırım tavanda.

Yok o değil, bu daha eski konularda sanırım, metalik bordo bi Corsa Comfortdu. :rolleyes:
 
bulabilirmisin?
 
sağol sait seninde. :)
 


Bahsettiğim araç bu Merthan, camındada yazdığı gibi Cantürk amortisör yapımı.


imgp0071y.jpg

imgp0055x.jpg

imgp0056kb.jpg

imgp0057y.jpg

imgp0066hh.jpg
 

bu fotoyu gördükten sonra malum siteye girip biraz corsa d araştırayım dedim fiyatları, özellikleri nelerdir bir bakayım dedim ama pek içim atmadı açıkcası d kasa sanki itici geldi gözüme. sanırım baktıklarım pek oynanmamış fabrikasyonmuydular, anlamadım. c kasa sanki daha ufak olduğu için daha şirin gibi.:).
 
Geri
Üst