herkeze selam arkadaşlar.. kısa süre iiçnde bende opelci olaağım.. ara. corsa 1.7 DTI 100 bin km ve 11 500 istiyorlar.. camlı koltuklu..fiyatı uygunmudur.. ayrıca kornik problemlerden bahsedilmiş acaba bütün 17. DTı larda yaşanır mı aynı problemler...
kemal tekrar hoşgeldiniz
fiyat olarak standartlar içersinde bu araçta trger kayışı var değiştirilip değiştirilmediğini öğrenin araç hususi olarak mı geçiyor koltuklar ruhsata işlenmiş mi??
size inşallah yardımı olur forumdan 1.7 hakkında bir kaç alıntı
1. triger kayışının degişim Kmsi
corsa 1.7 dti için 90bin kmdir.Eger iyi Bir ustanız varsa müsait bir zamanınızda kontrol ettriniz.içinize sinmeyen bir durum olursa değiştiriniz 250tl civarında masrafı var.bir tek kayış değişmiyor.bilyelerde değişiyor.Zaten set Halinde satılıyor genelde(bilyeler ve kayış).Değiştirirken devri daimi kontrol ettirmeyi unutmayın.Bazen problemli olabiliyor (su kaçakları oluyor).Frenleri arabanın sınıfında çok iyi bence.Disk ve Balata olarak GM Marka Tercih Ederseniz.Hem uzun Ömürlü olur Hemde Güvenli duruş Elde Edersiniz(Ben 8-9 aydır Gm Kullanıyorum Çok memnunum).Direksiyon İse Kronik Bir Arızadır.Yedek parça Satan Yerlerde Direksiyon Tamir Seti olarak Satılıyordu 50 tl civarındaydı fiyatı onu da alıp Taktırırsanız Hiç Bir Problemi Kalmaz.Ben 2.5 Seneyi Aşkındır
Corsa 1.7 Dti Kullanıyorum.Bunları Yapıp 7500kmde bakıma Gittinizmi Hiç Problemsiz Arabanızı Kullanırsınız.Siz Etrafınıza Pek Kulak Asmayın
.Hayırlı ve kazasız Günler Dilerim.
2.
ilk önce hayırlısı olsun...kronik sorunlarını kullanıcı olarak sıralayım..
1-motor beyni çok hassas aman su görmesin..ne kadar ıyı korunsada mutlaka bı beyınsel arıza cıkarıyo.
2-direksiyon kutusu
corsa c lerın tümunde var..
3-mazot pompa beyni
ve son olarak 100bın cıvar hepsı yapıyormuş enjektor de sorun oluyo meme degısımı gerektırıyor..
diger acılardan cok guzel arac mutlu mesut kullanıyorum...
bakım masrafıda kendım 5-30 castrol koydum fıltreler degıstı 120 lıraya mal oldu
3.baktırman gerekenler:
mazot pompa beyni tamir gördü mü?
direksiyon kutusu ve kolonu sağlammı?
üst beyne mazot yürüyormu? (beynin üzerindeki soketisana yakın olan aşağıda kalanı çıkar içinde mazot var mı?
yağ soğutucusu değişmiş mi?
su kabına bak içinde balçık şeklinde yağ var mı?
trigeri değişti mi?
bunların hepsi okeyse 10 numara yakıtı süper vergi falan hikaye yakıttan hertürlü çıkarırısın onu...
enjektörlerde falan sorun olmaz kolay kolay birde katalizörü sökmülermi ona bak.
4.
Arkadaşlar, yazın eski aracım olan Astra gsi'ımı sattım ve şu an
Corsa 1.7 dizel'e biniyorum.
Fakat tam anlamıyla değrlendirmemi anca yapabiliyorum çünkü bu araç ile uzun yol deneyimimi bayramda yapabildim.
Corsa c lerin kronik sorunlarından olan ön düzen sorunları vardı fakat onlar bir şekilde hallediliyor. Büyük sorunlar değil bence.
Küçük segment bir araç olmasına karşın yol tutuşu ve hakimiyeti benim beklentimin çok üzerinde. Kaldıki süspansiyonu ve lastikleri tamamen standart.
Yakıt;
Ş.dışı 135 kuruş
Ş içi 170 kuruş.
Maximum sürati 170 km.
Frenlerini çok beğenmedim (disk ve balata sıfır olmasına rağmen)
İç genişliği de gayet tatminkar.
Sadece kronik sorunlarından olan mazot basınç sensörü gibi hassas noktalarına dikkat etmek lazım, beyin soketleri sık sık kontrol edilmeli mozot sızdırması var mı yok mu diye. Ben alır almaz o sensörü değiştirdim mesela.
Genel olarak ş.içi ihtiyacı ekonomik olarak çözen bir araç.