Yakıt konusunda evet de açıkçası asarimi eskimemis olsa ben j kasa astrayi tercih ederim.Fransızlar yakıt tasarrufunda çok iyidir okan bey. Sizin astra Fransız dokunuşuna uğramamış son opel.
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Yakıt konusunda evet de açıkçası asarimi eskimemis olsa ben j kasa astrayi tercih ederim.Fransızlar yakıt tasarrufunda çok iyidir okan bey. Sizin astra Fransız dokunuşuna uğramamış son opel.
Biz bu sitede arabalardan bahsediyoruz gazyağı tenekelerinden değil.Performans olarak Toyata Crolla- Fiat Egea dır, samimi olarak söyliyim eline su dökemez ki ilk defa opel almama rağmen söylüyorum.
Ama Crossland X SUV sıfınının aracı olarak maşallah gerçekten çok iyi yakıt tasraffu var.
Okan hocam araç alırken ya güç ya da tasarruf birini seçmek gerekiyor ve yakıt fiyatlarından dolayı tasarruf ağır basıyor.. Atmosferik benzinli araçlar iki konuda da pek tat vermez, benzinli turbolar ise benzinde binilirse şehir içinde gerçekten fazla yakıyor, tüpte kullanılsa ayrı bi dert.. Sıfır Astra Sedan araçlar ile aldığım aracın fiyatları arasında büyük bir fark yokken yukarıda bahsettiğim ikilemden dolayı tercihim dizel oldu ve hiç pişman olmadım.. Örnek vermek gerekirse; aynı karakterde kullanım ile Astra H aracımda ortalama tüketimim 11.5 - 12 litrelerde gezerken (kısa mesafe), Egea aracım daha rodaj döneminde olmasına rağmen 5.3 - 5.4 litre ortalaması var donanımı alacağım Astra Sedan araçtan daha iyi ve de performansı gidişi atmosferik Astramı aratmadı ve aksine daha da iyi bastım mı yapıştırıyor koltuğa sırtımı, ayrıca yol tutuşu da pişman etmedi, Astra ile girdiğim virajlara Esp devreye girmeden aynı hızda girebiliyorum...Performans olarak Toyata Crolla- Fiat Egea dır, samimi olarak söyliyim eline su dökemez ki ilk defa opel almama rağmen söylüyorum.
Ama Crossland X SUV sıfınının aracı olarak maşallah gerçekten çok iyi yakıt tasraffu var.
Mantıklı, söylediklerin. Bu işin temel mantığı, kişinin konforu ve güvenliğidir. Ayrı bir zevk meselesi bence.. Ben şahsen fanatiklik yapmam, benim aklım hala AUDİ A3 -A4 sınıfına geçmek istiyorum, çünkü zevk meselesi kardeşim.Okan hocam araç alırken ya güç ya da tasarruf birini seçmek gerekiyor ve yakıt fiyatlarından dolayı tasarruf ağır basıyor.. Atmosferik benzinli araçlar iki konuda da pek tat vermez, benzinli turbolar ise benzinde binilirse şehir içinde gerçekten fazla yakıyor, tüpte kullanılsa ayrı bi dert.. Sıfır Astra Sedan araçlar ile aldığım aracın fiyatları arasında büyük bir fark yokken yukarıda bahsettiğim ikilemden dolayı tercihim dizel oldu ve hiç pişman olmadım.. Örnek vermek gerekirse; aynı karakterde kullanım ile Astra H aracımda ortalama tüketimim 11.5 - 12 litrelerde gezerken (kısa mesafe), Egea aracım daha rodaj döneminde olmasına rağmen 5.3 - 5.4 litre ortalaması var donanımı alacağım Astra Sedan araçtan daha iyi ve de performansı gidişi atmosferik Astramı aratmadı ve aksine daha da iyi bastım mı yapıştırıyor koltuğa sırtımı, ayrıca yol tutuşu da pişman etmedi, Astra ile girdiğim virajlara Esp devreye girmeden aynı hızda girebiliyorum...
Bir de gazyağı tenekeleri denilmiş sanırım, tarafsız olarak şunu da belirteyim kaput ağırlıkları Astra Sedan ile aynılar bu arada (her iki araca da sahibiz) ve de kullandığınız Crossland X'in dizeli 1286 kg iken dizel Egea HB 1417 kg.. Ekstra güvenlidir güvensizdir birşey söyleyemem, herhangi bir kaza yaşamadık çok şükür.. Ayrıca PSA grubuna geçtikten sonra tanıtılan ve üretilen Opel modellerinin sağlamlık olarak (ör. ağırlık ve kullanılan malzemenin kalitesi) Peugeot'dan ya da Citroen'lerden bir farkı yoktur, neticede aynı altyapı üzerine aynı malzemelerle kurulan araçlar.. Son olarak da PSA grubu ile Fiat grubu Ocak sonunda birleşiyorlar, yani kısa süre sonra aynı altyapıya ait yaklaşık kalitelerde araçlar üretecekler.. Aşırı hız yapmadan, takip mesafesi korunarak ve de aracın limitlerini zorlamadan kullanıldığı sürece tüm araçlar görevini fazlasıyla yerine getirir...
Tüketimin kokluyor dedikleri şekil.Biri tüketim mi dedi?
2000 km dolunca odometre sifirliyor. 4 km lik ortalama değil o. İst-Mersin arası ortalaması. Alameti farkiasi hız limitleyicide.
Kesinlikle Okan hocam, sonuçta araçlarımız bizimle birlikte doğup ölmüyorlar, imkan meselesi.. Sırf premium marka olsun tank olsun diye bu araçları aldığımız paralara örnek verecek olursam, 2011-2012 A4 bulunabiliyor ancak ortalama 200-250 bin km'lerde ve o kadar km yapmış aracın, çıkartacağı masrafın yanında kaç el değiştirdiği bilinmezken ve de bakım ve onarımlarının nerede ne şekilde yapıldığı bilinmeyen araçların yanında kendi sıfır aldığım ve ilk sahibi olduğum aracım gözümde yukarıda bahsettiğim araçların yanında A6 ne yalan söyleyeyim...Mantıklı, söylediklerin. Bu işin temel mantığı, kişinin konforu ve güvenliğidir. Ayrı bir zevk meselesi bence.. Ben şahsen fanatiklik yapmam, benim aklım hala AUDİ A3 -A4 sınıfına geçmek istiyorum, çünkü zevk meselesi kardeşim.
Sadece gerçekten şaşırdım, özellikle Crossland X 'in bir suv sınıfına göre az yakması bence çok iyi. Egea deyip geçmemekte lazım son yılların en çok satılan ve en çok piyasası olan araba, ben bu sınıfa girmeseydim ve özellikle araç olsaydı Megane alırdım, Hem donanım olarak araçta herşey var, hem yakıt olarak daha az yakıyordu. Güvenlik kısmına gelirsek bişey diyemem ama OPELİ alırken kafamda soru işaretleri vardı en azından hakkını veriyor. Bende o neticede baktığım zaman yakmasından dert yanmıyorum yanlış anlaşılmasın amabenim arkadaşım var adam BMW 5,20 Dizele biniyor kaç beygir araba benle aynı yakıtı yakıyor o yüzden biraz zoruma gitti
Çok doğru . Sonuçta ilk sahibi olmak gerçekten güzel bir duygu temiz bak,bakımını yap bin. Oymuş buymuş insan bıkıyor, Hergün elli tane sorun okuyoruz hergün birileri bir sorunlarını anlatıyor malesef.Kesinlikle Okan hocam, sonuçta araçlarımız bizimle birlikte doğup ölmüyorlar, imkan meselesi.. Sırf premium marka olsun tank olsun diye bu araçları aldığımız paralara örnek verecek olursam, 2011-2012 A4 bulunabiliyor ancak ortalama 200-250 bin km'lerde ve o kadar km yapmış aracın, çıkartacağı masrafın yanında kaç el değiştirdiği bilinmezken ve de bakım ve onarımlarının nerede ne şekilde yapıldığı bilinmeyen araçların yanında kendi sıfır aldığım ve ilk sahibi olduğum aracım gözümde yukarıda bahsettiğim araçların yanında A6 ne yalan söyleyeyim...
Hocam daha neyi hedefliyorsun zaten güzel yakıyor maşallah Suv kullanıyorun valla hakkını verinTüketimin kokluyor dedikleri şekil.
Bizim araçlar otomatik ve 120 hp ama buna rağmen yeni nesil şanzımanı ile ciddi düşük rakamlar hedefliyorum, rodajda olan bir motora göre kesinlikle tüketiminden memnunum bakalım ne kadar düşecek
Valla çok uzun yazmışsınız, ağırlık ile sağlamlık kazanılmaz. Metalin içeriği, karoserin tasarımı, burkulma noktaları vs vs o kadar çok etken var ki. Sahibi olduğum crossland i ciddiye aldığımı düşündünüz sanırım. Vasıta bu. Araba değil. 2008 altyapısına kurulu biraz daha kaliteli iki nokta arasındaki ulaşımı sağlayan bir vasita. Bir markanın platformunu motorunu yürüyen aksamını kullandığınız zaman herşeyi aynı olmaz. Bir önceki aracım V40 (Ford altyapili Volvo) focus 3 ile aynı platform motor ve karoseri paylaşıyordu. Sizce ikisi aynı araba mı? Kazada hasar alan volvo'nun şasesini duzeltemezsiniz mesela. Ama fordunki gayet güzel celeste yatırılıp iki saatte orjinale cekilir. Volvoyu celeste takar iki gün bekletirseniz, iki gün sonra gene bozuk haline doner. Aynı mı şimdi bu iki araba? Mazda3 olayına girmiyorum. ) Forda çamur da atmıyorum, Focusun tüm kasalarını da kullandım f/p markasiydi geçmişte. Şimdi focus 4 olmuş 350-400 bin lira. Fiyat kısmı uçtuBir de gazyağı tenekeleri denilmiş sanırım, tarafsız olarak şunu da belirteyim kaput ağırlıkları Astra Sedan ile aynılar bu arada (her iki araca da sahibiz) ve de kullandığınız Crossland X'in dizeli 1286 kg iken dizel Egea HB 1417 kg.. Ekstra güvenlidir güvensizdir birşey söyleyemem, herhangi bir kaza yaşamadık çok şükür.. Ayrıca PSA grubuna geçtikten sonra tanıtılan ve üretilen Opel modellerinin sağlamlık olarak (ör. ağırlık ve kullanılan malzemenin kalitesi) Peugeot'dan ya da Citroen'lerden bir farkı yoktur, neticede aynı altyapı üzerine aynı malzemelerle kurulan araçlar.. Son olarak da PSA grubu ile Fiat grubu Ocak sonunda birleşiyorlar, yani kısa süre sonra aynı altyapıya ait yaklaşık kalitelerde araçlar üretecekler.. Aşırı hız yapmadan, takip mesafesi korunarak ve de aracın limitlerini zorlamadan kullanıldığı sürece tüm araçlar görevini fazlasıyla yerine getirir...