ya büyütmeyin arkadaşlar tamam hız sabitleyici güzel bir sistem uzun yolda bilhassa kullanıyorsunuz ama devamlı kullnıyorum ddiyenlere heleki her gün kullanıyorum diyenleri açıkcası pek inandırıcı gelmiyor heleki şehir içinde çünkü şehir içinde araba kullanımı çok agresif aniden önünüze birileri makas atıyor adam ani fren yapıyor motorsikletli çıkıyor adam sinyal vermeden şeridinize geçiyor bu kadar çok hareket varken hız sabitleyici malum debriyaja ucundan yumuşakcana ayağınız değse yada frene yumuşakcana dokunsanız devreden çıkarki eyer usta bir şöförseniz bırakın şehir içini şehir dışında bile kamyonlar yüzünden refleks olarak ayağınız zırt pırt debriyaja kayıyor... bunun dışında şehir içinde hız sabitleyici kullanmak bence hem kendi güvenliğinizi tehlikeye atar hemde trafikdeki başkalarının önünüze aniden biri kırdımı yada bir motorlu kurye yanınızdan makasladımı yada normal araba makasa girdimi bunun gibi onlarca şey olabilir aniden bir yaya önünüze fırladımı hız sabitlyici araç kontrolü açısından bence çok çok tehlikeli
bizim araçlarda 80 den sonra devreye giriyor hız sabitleyici ki olması gerekende bu hız sabitleyicinin kullanılması gereken sürat bence 80 ve üstü yani otoban süratleri
Yani yukarda belirttiğim nedenlerden dolayı hız sabibtleyiciyi zırt pırt kullanma imkanı olabiliceğini sanmıyorum hız sabitleyici en güzel 4 şeritli otobanlarda 120 ile orta şertten kapattığınızda güzel uzun ömürlü oluyor diğer türlü zor abartmayalım bence..