Debriyaj Seti!!

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan e_uludag
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
parçaların orjinal olup olmamasına dikkat edin lütfen... ;)
aynı şartlarda başka fiyatlarrda alın karşılaştırın ;)
 
debriyaj çok üstten kavrar, zaten ayağın hisseder, araç titreyerek kalkar, pedal epey sertleşir, iyi bir debriyajla, dururken el frenini çekip gaza hafif yüklendiğinde aracın arkası yere otururken, bitik bi debriyajla bu haraketi yaptığında evde kimse yoktur, banamısın demez. Aracın devri yükselir fakat ivmelenmez, bariz hissedilir zaten. Benim anladıklarım bunlar...
 
işçilik dahil 550 ytl debriyaj seti+rulman

Ustam, sizinde dediğiniz gibi fiyatlar bu civar. Ama bugün aradığım bir yer aklımı karıştırdı. Ben dedimki Luk Marka olmalı, Sachs da Luk ta opel parça üreticisidir. Luk tan çok şikayet var Sachs takıyoruz dediler. Doğru mudur?
 
Merhaba, araba konusunda yeni biriyim. Astra 2007 Hatchback dizel arabam var. 18000 km civarında iken yaklaşık 50 metre çok dar bir yokuşu yarım debriyajla geri geri çıkmak zorunda kaldım. Yokuşun sonunda kaputtan dumanlar çıkıyordu, ve doğal olarak balatalar perişan oldu.

Aynı ay içinde servise bakıma verdiğim (Çengelköy Arkas) arabam için servistekiler balataların bitmiş olduğunu, değiştirmek gerektiğini söylediler (Ağustos 2007). O zamandan beri arabayı çok dik yokuşlardan kaçarak kullanmaya devam ediyorum. Ancak artık balataları değiştirmeyi düşünüyorum. Fakat Ağustos ayında bana tüm debriyaj sisteminin değişmesine gerek olmadığı, sadece balataların değişmesi gerektiği söylenmesine rağmen o gün işçilik dahil toplam 900 YTL gibi bir fiyata malolacağı söylenmişken, bugün de 1000 YTL gibi bir fiyattan bahsediyorlar. Şimdi bu forumda okuduğum fiyatları gördükten sonra bu derece fiyat uçurumlarının nasıl olabileceğini anlayamıyorum. Benim bilmediğim birtakım şeyler mi var da ekstradan maliyetler çıkıyor? Yoksa piyasada bu derece düşük ücretli alternatifleri varken bu Opel bayii piyasadan mı habersiz?

Yorumlarınız için teşekkür ederim.
 
Merhaba, araba konusunda yeni biriyim. Astra 2007 Hatchback dizel arabam var. 18000 km civarında iken yaklaşık 50 metre çok dar bir yokuşu yarım debriyajla geri geri çıkmak zorunda kaldım. Yokuşun sonunda kaputtan dumanlar çıkıyordu, ve doğal olarak balatalar perişan oldu.

Aynı ay içinde servise bakıma verdiğim (Çengelköy Arkas) arabam için servistekiler balataların bitmiş olduğunu, değiştirmek gerektiğini söylediler (Ağustos 2007). O zamandan beri arabayı çok dik yokuşlardan kaçarak kullanmaya devam ediyorum. Ancak artık balataları değiştirmeyi düşünüyorum. Fakat Ağustos ayında bana tüm debriyaj sisteminin değişmesine gerek olmadığı, sadece balataların değişmesi gerektiği söylenmesine rağmen o gün işçilik dahil toplam 900 YTL gibi bir fiyata malolacağı söylenmişken, bugün de 1000 YTL gibi bir fiyattan bahsediyorlar. Şimdi bu forumda okuduğum fiyatları gördükten sonra bu derece fiyat uçurumlarının nasıl olabileceğini anlayamıyorum. Benim bilmediğim birtakım şeyler mi var da ekstradan maliyetler çıkıyor? Yoksa piyasada bu derece düşük ücretli alternatifleri varken bu Opel bayii piyasadan mı habersiz?

Yorumlarınız için teşekkür ederim.
Bugün servisle tekrar konuştum. Daha detaylı bilgiler edindim. 1.3 Dizel motorum için GM'in koyduğu baskı balata sisteminin markası direkt GM imiş. Sachs, vb. markalar olmadığı söylendi. Ayrıca, araç 1.3 motor olduğundan (1250 kg) diğer sistemlerin bunu kaldıramayabileceği de söylendi. Bilyalar hariç baskı + balata fiyatını km indirimi nedeniyle 500 YTL'ye verebileceklerini belirttiler. İşçilik ücreti de 300 YTL olarak belirttiler. Henüz hiçbir pazarlık yapmadım.

Bu konuda yorumlarınızı, varsa önerilerinizi rica ederim.
 
80.000 de 100.000 de debriyajmı biter yaa:confused:

ilginç yaniii...
 
80.000 de 100.000 de debriyajmı biter yaa:confused:

ilginç yaniii...

debriyaj bu sağı solu belli olmaz 20000 de de biter. Tamamen kullanımla ilgili, örneğin benim araba, 3 kişiye araba kullanmayı öğretti, ee hal böyle olunca debriyaj da 100000 de el salladı!:)
 
Geri
Üst