Easytronik araba nasıl kullanılır.?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan hozcanak
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
10.000 - 20.000 km de bir değiştirilir diye duymuştum. Otomatik Severler Derneğinden... :)
Duyum olarak kalsın:D
ÖZellikle tam otomatik vites kutuları 100 binden önce yağ değişimi amaçlı pek açılmaz.Easytronic ise zaten yarı otomatik.Servis manuelinde bu km aralıklarında bir yağ değişimi yok.
Easytronic için en iyisi nazik kullanmak gibi görünüyor.
 
Duyum olarak kalsın:D
ÖZellikle tam otomatik vites kutuları 100 binden önce yağ değişimi amaçlı pek açılmaz.Easytronic ise zaten yarı otomatik.Servis manuelinde bu km aralıklarında bir yağ değişimi yok.
Easytronic için en iyisi nazik kullanmak gibi görünüyor.

Saolun... Beni vatandaşı ynlış bilgilendirmekten kurtardınız. Teşekkürler...:)
 
şanzuman da mekanize edilmiş manuel şanzumandır 80binde bi değişir opel bu şanzumanada atf koymuşsa 75-90 koyun
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
kısa mesafe dur kalkta arabanın balataları cok ısınıyor. yani bu istanbulun en berbat trafiğinde ve eğimli yerde. bilen bilir boğaziçi köprüsüne çıkarken altunizadeye gelmeden hafif bi yokuş çıkarsınız, işte o yokuşu keşmekeş bi trafikle 45dakkada çıkarsanız (normalde 15 20saniyede geçilecek yeri) easytronic olmasındanmıdır bilinmez ama yukarıda ki bir arkadaşın belirttiği gibi şanzıman ısınır ve kokulu bir duman yükselir yapmanız gereken en yakın yere çekip 15 20dakka beklemek. eet fazla zorlamaya gelmez easytronik :) ben genelde manuel olarak kullanıyorum otomatik kısmını sadece telefonla konusurken kullanıyorum. kalkışlar çok sıkıntılı olabiliyor. özellikle işlek bir yola girerken gazı köklemeniz gerekebiliyor içerdekilerde bilmediği için bu durumu düzgün kullan gibi tepkiler alabilirsiniz :)
 
Bende aynı sorunu yaşıyorum vites geçişlerinde öne doğru bi yığılma oluyor ,ancak ayağım artık ona göre alıştı 3000devre yaklaştımı hafifçe "hadi vitesi değiştir bakalım " dermiş gibi :D ayağımı gazdan çekiyorum vites değişiyor ve devam böylece yığılmada olmuyor :)
 
kısa mesafe dur kalkta arabanın balataları cok ısınıyor. yani bu istanbulun en berbat trafiğinde ve eğimli yerde. bilen bilir boğaziçi köprüsüne çıkarken altunizadeye gelmeden hafif bi yokuş çıkarsınız, işte o yokuşu keşmekeş bi trafikle 45dakkada çıkarsanız (normalde 15 20saniyede geçilecek yeri) easytronic olmasındanmıdır bilinmez ama yukarıda ki bir arkadaşın belirttiği gibi şanzıman ısınır ve kokulu bir duman yükselir yapmanız gereken en yakın yere çekip 15 20dakka beklemek. eet fazla zorlamaya gelmez easytronik :) ben genelde manuel olarak kullanıyorum otomatik kısmını sadece telefonla konusurken kullanıyorum. kalkışlar çok sıkıntılı olabiliyor. özellikle işlek bir yola girerken gazı köklemeniz gerekebiliyor içerdekilerde bilmediği için bu durumu düzgün kullan gibi tepkiler alabilirsiniz :)

evet bu yaz tatilden gelirken istanbul trafiğinde ben aynı sıkıntılar yaşadım bizim easytronicler dur kalk sevmiyorrr
 
Bende aynı sorunu yaşıyorum vites geçişlerinde öne doğru bi yığılma oluyor ,ancak ayağım artık ona göre alıştı 3000devre yaklaştımı hafifçe "hadi vitesi değiştir bakalım " dermiş gibi :D ayağımı gazdan çekiyorum vites değişiyor ve devam böylece yığılmada olmuyor :)
bravo. easytronic ayakla aynen bu şekilde idare ediliyor.
 
Geri
Üst