Egr Valfi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan avcı87
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
egsoz gazları tekrar yanma odasına alındığı için, fakir hava yakıt karışımına sebep oluyor.Ama tam gazda ve yüksek devirlerde devre dışı kalarak,çekişi ve hızı düşürmüyor demişti servis.
 
o zaman çevre için iyi ama performaans için kötü desene hayret bi olay neyse bende söktürme işini iyice ögrenmem lazım söktürmek en iyisi....
 
santos22' Alıntı:
o zaman çevre için iyi ama performaans için kötü desene hayret bi olay neyse bende söktürme işini iyice ögrenmem lazım söktürmek en iyisi....
Google da egr yazıp Türkçe sayfalardan aratırsan daha detaylı bilgi bulabilirsin.
 
[sc]' Alıntı:
benim egr bugün itibari ile sorun çıkardı.Hatayı sildiler şimdilik. ne yapsam ilerde değişmesi gerekebilir dediler...yorumlarınızı bekliyorum...bi süre daha idare etsem mi? yoksa...
kardeş eger egr yuzunden aracın stop etmısse o duzen almaz degısmesı lazım.. ama sorun yoksa sadece makınada sorun göstermısse önemlı degıl. egrnın sorunlu olup olmadıgı ogrenmek ıcın örnegın 3. vıtesle gıderken bırden yuklen gaza devır 4.500 devır olsun vede dırek boşa al vıtesı ve rolantı ıbresını gözunle kontorl et sallanıyorsa ıbre egr bozuktur. egr tam bozuksa zaten dırek stop edecektır
 
astrammm' Alıntı:
kardeş eger egr yuzunden aracın stop etmısse o duzen almaz degısmesı lazım.. ama sorun yoksa sadece makınada sorun göstermısse önemlı degıl. egrnın sorunlu olup olmadıgı ogrenmek ıcın örnegın 3. vıtesle gıderken bırden yuklen gaza devır 4.500 devır olsun vede dırek boşa al vıtesı ve rolantı ıbresını gözunle kontorl et sallanıyorsa ıbre egr bozuktur. egr tam bozuksa zaten dırek stop edecektır
Araç hareket halinde vites boşta iken devrin kendi kendine artıp azalması egr sorunundan mı kaynaklanıyor yoksa rölanti motorundanmı sebebi bunlar olabilir mi veya başka nelerden kaynaklanır.Bazen yeni çalıstığında bazen trafiğin ortasında yapıyor...
 
yok yenı calıstıgında rolantının sallanması bogaz kelebegınden olur.. zaten egr 3000 devırden asagısında calısmaz bırde 30000 yuksek vıteste bıreden yuksek devırlere cıkınca calısır uzun yolda anlıcan vede egr acar kendını vede gerı ıcıne cekemez ve o sırada yanmıs egzos gazı gırer odaya vede tam vıtes degısırken dusun devır rolatı devırene kadar dusur o sırada kelebek bıraz cabalar stop ettırmemeye o sırada devır ıbresı sallanır sallanır sonunda pat stop eder.. tekrar masra basarken sallanan motorun sayensınde egr gerı cekebılır kendını..
 
Geri
Üst