Forumumuzda kaç tane C'mon var bakalım. Tüm C'monlar buraya...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan hi_cazz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
polayanna gibi adamsın vesselam :) neresi iyi olmuş abi bunun? c kasadakinde anlık görüyorum ben kaç derecede o an. görüyosunda ne işine yarıyor dersen , fanın zamanında devreye girip girmediğini görebiliyorum, kaloriferi açış zamanımı ona göre ayarlıyorum. iyi olmamış yani bence. ne mantıkla böyle bişey yapılmış çözemedim.
niye öyle yapılmış bilmem ama çokta gerekli değilki artık kadranlar arasından çıkarılmış olsa gerek.ayrıca diyelimki sizin c kasada ibre ile fan arasında bağlantı problemi olursa müşürle ilgili ozamanda yanılgıya düşebilirsiniz...
Sabahlari ozellikle ilk calistirmada kaloriferi acamiyorum, soguk ufledigi icin camdaki donu veya bugulanmayi cozemiyor, iceriside isinmiyor.Belli bir sure onumu yarim yamalak gorerek gidiyorum. Hararet gostergeside olmadigi icin moturun ne zaman isindigini anlayamiyorum.
Acaba boyle durumlarda klimayi sicak tarafda calistirmak cozum olabilirmi?
abi ben şuana kadar hiç buğunun çözülmediğini görmedim ama şuna dikkat et sıcak kısımda zaten soğuk üfler farketmez sıcak soğuk taraf.yanlız aracın içinde hava çevirmemesine dikkat et.dışardan almalı yani o içerde dönen ok işaretei yanmıyoru olmalıki iç dış nem oranı dengede olsun buğu kalksın.böyle yaparsan olacaktır.hafif buzlanma olduğundada 4.kademede klima ve sıcak kısımda biraz üfletince eritiyor.onun dışında 2 buğular gidene kadar ideal ayar...
 
halit gecmiş olsun bir rot balanscıya git bir baktır jantına
:good: :good: :good:

sağol abi. Bir keresinde bursada aynı duruma ford connect ile düşmüştüm. Lastik yarılmıştı. Çok kötü olmuştu. Zaten o çukurdan sonra hemen sağa çektim bekledim biraz. Lastikte bişi yoktu. Janttada bişi olacağını zannetmiyorum. 16-17' olsa olurdu belkide 15' olduğu için kurtarmıştır. Zaten o olaydan sonra 500km daha yol yaptım. Anorbal bişi olmadı yani.
 
geçmiş olsun halit...bende yeni fark ettim valla.
aynı olay geenlerde benimde başıma geldi.ama bende ki daha ciddiydi.sol tarafın asfaltını kazımışlardı.gece olduğu için fark edemedim tabii.araç geçerken lastiği kaptırdık doğal olarak.araç doludu birde.valla elim ayağım titredi resmen.sağa çekip 10 dk. durdum korkudan...
ne lastik nede jantta bir sorun yaşamadım...
 
geçmiş olsun halit kaçırmışım yeni gördüm...

geçmiş olsun halit...bende yeni fark ettim valla.
aynı olay geenlerde benimde başıma geldi.ama bende ki daha ciddiydi.sol tarafın asfaltını kazımışlardı.gece olduğu için fark edemedim tabii.araç geçerken lastiği kaptırdık doğal olarak.araç doludu birde.valla elim ayağım titredi resmen.sağa çekip 10 dk. durdum korkudan...
ne lastik nede jantta bir sorun yaşamadım...

sağolun arkadaşlar dediğim gibi bir sorun yok. Ama o an resmen için gitti.
 
Geçmiş olsun Halit. Birşey olmaması güzel.

Böyle durumlarda alaşım jant mı yoksa bildiğimiz jantlarmı daha avantajlı olur? Normal jant olursa eğilir düzeltilir, ama alaşım jantlarda düzeltme yapılamaz diye bir yorum var. Siz ne düşünüyorsunuz?
 
Geçmiş olsun Halit. Birşey olmaması güzel.

Böyle durumlarda alaşım jant mı yoksa bildiğimiz jantlarmı daha avantajlı olur? Normal jant olursa eğilir düzeltilir, ama alaşım jantlarda düzeltme yapılamaz diye bir yorum var. Siz ne düşünüyorsunuz?

sağolun. Valla bu söylediğini,z şey doğru olabilir ama ben o eğilme riskini şahsen göze alırım çünkü arabanın jantı kızlarda saç gibidir. O ne kadar güzel olursa arabada o kadar alımlı olur.
 
bu gece ir drag yapalım dedik.boyumun ölçüsünü aldım valla..90lıkla kapıştık.asfalta yapıştırdı beni.belki ben drag olayını bilmiyorum ondandır ama boy boy fark attı.opel sohbetlerde konu açtım..
 
niye öyle yapılmış bilmem ama çokta gerekli değilki artık kadranlar arasından çıkarılmış olsa gerek.ayrıca diyelimki sizin c kasada ibre ile fan arasında bağlantı problemi olursa müşürle ilgili ozamanda yanılgıya düşebilirsiniz...

abi ben şuana kadar hiç buğunun çözülmediğini görmedim ama şuna dikkat et sıcak kısımda zaten soğuk üfler farketmez sıcak soğuk taraf.yanlız aracın içinde hava çevirmemesine dikkat et.dışardan almalı yani o içerde dönen ok işaretei yanmıyoru olmalıki iç dış nem oranı dengede olsun buğu kalksın.böyle yaparsan olacaktır.hafif buzlanma olduğundada 4.kademede klima ve sıcak kısımda biraz üfletince eritiyor.onun dışında 2 buğular gidene kadar ideal ayar...

corsa d lerde fanı zaten camlara çevirdiğinizde otomatik olarak dışardan alıyor. istesenizde iç sirkülasyonu açamıyorsunuz
 
Geri
Üst