Arkadaşlar tüm dostlara Uşak'tan selamlar. Yaklaşım 4 yıllık
bir aradan sonra, tekrar 1997 OV Astra F ile foruma geri geldim. Yaşadığım ve geneli ilgilendiren bir sıkıtıyı paylaşmak istedim. Yakın zamanda yapılan 10.000 bakımnda ustam ısrarla "GM orjinal tek tırnak bujiler Çinden geliyor abi, takmayalım, çatlıyor ve tekeleme yapıyor" dedi. Bende orjinal orjinaldir diyerek taktırdım. Yaklaşık 2.000 km sonra tekleme sorunu olmaya başladı. Yanma odasının biri bariz sıra atlıyordu. Ankara da sanayide tam buji kabloları ve bobini değiştireceklerdi ki, bujileri kontrol ettirdik ve hakikatten sıkıntılı çıktı. Bosch ile değiştirdik ve şu anda saat gibi.
Bakım yaptıracak arkadaşların dikkatine.
bir aradan sonra, tekrar 1997 OV Astra F ile foruma geri geldim. Yaşadığım ve geneli ilgilendiren bir sıkıtıyı paylaşmak istedim. Yakın zamanda yapılan 10.000 bakımnda ustam ısrarla "GM orjinal tek tırnak bujiler Çinden geliyor abi, takmayalım, çatlıyor ve tekeleme yapıyor" dedi. Bende orjinal orjinaldir diyerek taktırdım. Yaklaşık 2.000 km sonra tekleme sorunu olmaya başladı. Yanma odasının biri bariz sıra atlıyordu. Ankara da sanayide tam buji kabloları ve bobini değiştireceklerdi ki, bujileri kontrol ettirdik ve hakikatten sıkıntılı çıktı. Bosch ile değiştirdik ve şu anda saat gibi.
Bakım yaptıracak arkadaşların dikkatine.