GT ama hangisi??

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan O.A.G
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

vectra GT ... hangisi??


  • Kullanılan toplam oy
    87
vectra b gt nin avantajı body kiti, konforu ,daha büyük fren discleri abisinden 5 yaş genç olusu

gelelim en son maddeye avantaj gibi görünürken aslında en büyük dezavantaj 5 sene sonra yapılmıs bi araç neden o günün sartlarına göre motor olarak geliştirlimedi

b gt kardesleri cd ve gls den farklı olarak motorda saadece egsoz sistemi farklı. bu konuda ankarada bi mühendis abimizin "cd nin gls nin bi tarafına takmıslar irmschier egsozu olmus sana gt" :) diye bi sözü vardı hiç unutmam.
Ben yeniyim vectra b gt de ama sen de biraz araştırsan iyi edersin.çünkü b gt nin şanzumanı bile farklı diğer modellerden..

Birde herkes yorum yaparken sadece bildiği bir araca göre konuşuyorlar.:) iki aracıda tanıyıp yorum yapan azdır...
 
ben ikisinide tanıyıp yorum yapıyorum ama insanlarda öyle bir savunma mekanizması var ki anlatamam... evet gt'lerin şanzumanı diğerlerinden oran farkı olarak farklıdır.
 
A GT de diger serilerden fark olarak sadece arka spolier bulunmaktadır. Süspansiyondan lastik ebatlarına kadar herşey aynıdır.

Motor olarakta sıralıport enjeksiyon "Sequential Fuel Injection" farkı ve katalizör bulunmayaşı aracı performans olarak B GT den önde götürmekte.
Ecotec kullanılması GT nin dezavantajı olasada zamanındaki rakiplerinden geri kalan bi performansa da sahip degildir (Örnek: Primera GT )

hocam aynı seriden olan gl-gls-cd lerden farklı olarak
a gt lerin jantları 15 tir aynı seriden gl-gls-cd lerin 14 tür
ayrıca katalitik konvertor mevcuttur.
performansa katkı için orjinal headers egsoz mevcuttur.
 
Ben yeniyim vectra b gt de ama sen de biraz araştırsan iyi edersin.çünkü b gt nin şanzumanı bile farklı diğer modellerden..

Birde herkes yorum yaparken sadece bildiği bir araca göre konuşuyorlar.:) iki aracıda tanıyıp yorum yapan azdır...


arastırma konusunda haklısın ama daha öncesinde yazılana dikkatli bakalım;

motor olarak bahsetmişim sanzuman ayrı bir olay
 
A GT de diger serilerden fark olarak sadece arka spolier bulunmaktadır. Süspansiyondan lastik ebatlarına kadar herşey aynıdır.

Motor olarakta sıralıport enjeksiyon "Sequential Fuel Injection" farkı ve katalizör bulunmayaşı aracı performans olarak B GT den önde götürmekte.
Ecotec kullanılması GT nin dezavantajı olasada zamanındaki rakiplerinden geri kalan bi performansa da sahip degildir (Örnek: Primera GT )

hocam aynı seriden olan gl-gls-cd lerden farklı olarak
a gt lerin jantları 15 tir aynı seriden gl-gls-cd lerin 14 tür
ayrıca katalitik konvertor mevcuttur.
performansa katkı için orjinal headers egsoz mevcuttur.


üstte yazanlar birindden mi alıntı bulamadım.

vectra gt de marşpiyel bulunmaktadır sis farlarlaı(cd lerdede var)

spor RECARO koltuklar tuningci pejocular bu koltuklara binlerce lira verip aracına takıyor.

ama raylarından olsa gerek tüm opellerde koltuklar tıkırdar

ayrıca suan opelin resmi programından bakıyorum süspansiyonlar farklı görünüyor tabi servislerimiz belkide ellerinde olan normal süspansiyonalrı bu araclara takmıstır daha sonradan.

stepnesi orjinal çelik jantıdır diger modellerde nasıl o okonuda sizin yorumlarınız bekliyorum.
 
Vectra B Gt de iyi bir araç ama bildiğiniz x20xev' in irmscher tarafından modlanmış halidir.egzantrik-yazılım-egzost-şanzuman- yay ve amortisörler- lastik-jant-koltuklar-dış aksesuar.
Liste sonucunda doğal olarak oldukça başarılı , spor karaktere bürünmüş bir Vectra B. Ama malesef Almanya da dahil bir çok ülkede Vectra B GT diye bir üretim ve otomobil yok.Bu elbette kötü olduğu anlamına gelmiyor ama nüans olarakta olsa A kasa her zaman safkan bir GT.
Gsi -GT gibi serilerde şase ve eklem noktalarının bazılarında kuvvetlendirici parçalar vardır ve normal serilerde bulunmamaktadır.En azından Astra-Kadett-A vectra için bunu söyleyebilirim.B kasa için birşey diyemiyeceğim.
Birbirine çok benzer durumda olan B2 kasada bile Opel 1500 kalem malzemenin farklı olduğunu belirtmiştir..Bu durumda Safkan ve üretim bandından GT olarak inmiş bir araç ta bence herzaman farklıdır.Görüntüde pek anlaşılmasa bile.
Reel koşullara gelirsek gerçekten tertemiz bir A kasa tercihim olur ama kafama göresi yoksa da B GT yi tercih ederim.
 
Geri
Üst