GT ama hangisi??

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan O.A.G
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

vectra GT ... hangisi??


  • Kullanılan toplam oy
    87
Bana kalkıp e92 BMW M3'ü anlatma:mad: carbon fiberde amacın görüntü olmadıgını biliyoruz.

Hondacıların VTEC ve TYPE_R'ı Opelcilerin Vectra GT SFİ'ı Ferrari ve Porche dan herzaman üstündür zaten :kop::kop:
Nesiin BMW M3 mü carbon liflerle tavan zenginleştiriyosun :kop:

Sen saatlerce yazmış ugraşmışsın ama boş ugraşmışın. Burada 2 terim 2 formul yazmışsın ama ne yazıkki ya kulaktan dolmasın yada beyin fırtınası yapıım derken Opel GT ile BMW M3 karbon tavanı karıştırmışın.
Bi kaç kişide oturmuş alkışlamış.

Senin dedigin olay A kasa GT de varsa bunu otur yaz. Yoksa bilgilerini carbon tavan niçin kullanılır denildiginde yazarsın ;)

en başta ne dedik bu tavan GT de var!!!!! anladınmı??

okuduklarımı anlayabilseydin eğer böyle saçma sapan komik bir cevap vermezdin.. deki ben anlamadım.. ben sana seve seve anlatayım.. haa deki ben bilmiyorum bilmemek değil öğrenmemek ayıptır..

bir söz vardır.. cahilde boş söz çok olur kendisini derya bilir diye..

peki sana opelin tasarım mühendisi gibi konuşma hakkını kim veriyor? nerden bu kendine güven;)

ben ilimle açıkladım.. dedimki tavanı hafif ve tavanın hafif olmasıyla yol tutuş arasındaki bağı sormuşsun onuda anlattım şimdi m3 ü araya sokup boş söz edecek ne var? deki tamam olabilir? bunu söylemek gururunamı dokunuyor? biz yıllarca bu işin ilmini öğrenmek için saç döktük kayhan bey halada uğraşıyorumki dünyanın en büyük kuvvetini çözmek için "deprem mühendisi" olduk sonra siz bizi 2 formül yazmış kulakdan dolma adam yaptınız.. allah razı olsun dahada yazmam size..

ama okurum sende ilimle anlat biz dinleyelim.. hadi buyur.. boş söz etme ama.. bak dedim bidahada yazmam..
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar kırıcı ve birbirimizi hafife alıcı kelimeler kullanmadan daha yapıcı tartışalım ki herkes birşeyler yazıp fikrini belirtebilsin.
 
Benimle tartışmaya girenlerin hiç birisinde daha iyiside yoktu aynısıda. Buna sende dahil oldun şimdi.
Amcasında olur abisinde olur tanıdıgında olur;) yada 1.6 sı olur direksiyonu çok iyi olur benımle yarışa soyunur.

93-94 de sen 7 yaşındasın ve GT geçince otobandan milletin nasıl bildigini hatırlıyosun hayret, gerçekci ol.

Sen de varsa daha iyisi youtube yaz bloglara yaz bizde okuyalım, belki bi işe yarar ;)



Zaten GT cilerin hepsi kesinlikle CDx geçmiştir kalkışta otobanda rollda :D




Burada B GT ile A GT karşılaştırılıyor, A GT nin koltuklarına otur sonra B gt nin koltuklarına otur hangisi konforlu ondan sonra tartışalım.




SFİ mı senin aracın ecotec mi?



Bana kalkıp e92 BMW M3'ü anlatma:mad: carbon fiberde amacın görüntü olmadıgını biliyoruz.

Hondacıların VTEC ve TYPE_R'ı Opelcilerin Vectra GT SFİ'ı Ferrari ve Porche dan herzaman üstündür zaten :kop::kop:
Nesiin BMW M3 mü carbon liflerle tavan zenginleştiriyosun :kop:

Sen saatlerce yazmış ugraşmışsın ama boş ugraşmışın. Burada 2 terim 2 formul yazmışsın ama ne yazıkki ya kulaktan dolmasın yada beyin fırtınası yapıım derken Opel GT ile BMW M3 karbon tavanı karıştırmışın.
Bi kaç kişide oturmuş alkışlamış.

Senin dedigin olay A kasa GT de varsa bunu otur yaz. Yoksa bilgilerini carbon tavan niçin kullanılır denildiginde yazarsın ;)



Carbon fiber lifli ZENGİNLEŞTİRİLMİ tavan yapısıylamı :D:D? Tavanın neresini hafifletebilmişki agırlık merkezini aşagıya indirmiş? Carbon eklemiş yazıyo arkdaş sende hafiflettin agırlık merkezini aşagıya düşürdün, bunun tarfini alayım.

Biriside gelip birazdan A kasa GT de altın kullanılmıştır derse şaşırmıycam.


tavana carbon eklenmiş derken carbon karışım yapılmış deniyor ben böyle bir tavan vectra a da var mı yok mu bilmem... ama tavanda carbon alaşım varsa tavan hafiflemiştir zaten hafiflemediyse neden yapsınlar tavan daha sağlam olsun diye mi ? eğer hafiflediyse ki hafiflemiştir de bu durum ağırlık merkezini aşşağıya alır yol tutuş artar tarifi bu...
 
Buraya yazanlardan varmı Hem A kasa GT yi hem B kasa GT yi uzun süre kullanan.

Bugra GT sana bişey demiyorum, sen 7 yaşında otobandan geçen arabalar hakkında konuştuklarını hatırlayan birisin sana helal olsun.

dohc sfi a kasa vectra ki 3.2 v6 8 sm 0-100 kmsi benim araç 6,5 sn ye 202 hp yakınlarda olsaydın neler yaptığını hep beraber görürdük inan senin araç çok ağır kalır benim eski 93 model aracımın yanında 1993 yılında o araca bindiğimde 27 yani senin yaşındaydım o nedenle hem vectra b gt ye hem vectra a gt ye ve calibraya yeterince bindim cdx dediğin aracın ne olduğnu bilmen gerekir ama benim dohf sfi yimin yerini hiç bir zaman tutamaz sadece ses yapıyor o kadar
konuştuğun araçları iyi tanı sıfırken arkadaşın aracına ilk biz taktik turboyu ve calibradan daha hızlıydı cünkü o bir dohc sfi ...

Bende GT yi sattıgımızda daha 17 yaşındaydım. CDXi aldıgımda 18 Gt yi aldıgımda 20 ;)

:D 202hp oyananmış bi araçla kalkıp diger stock araçları karşılaştıran birisine cevabım, 240 hp 3.2 v6 yı görmesi gerektigi olur, ama ben bıraktım çocuklar gibi yarış yapıp ben geçerim ben gelirim ben üstünden atlarım ben burdayım laflarını. Ben aracımı hobim için geliştirdim kimseyede senin araban benımkının yanında agır kalır demedim, MODİFİYE DÜNYASININ SONUNUN OLMADIGINI BİL. Sana son cevabım buda mv6 olur ;)

nasıl 202 hp oldun
bildiğim kadarıyla sadece kısa şanzuman +chip var sende :)


Ozaman 212hp bile alınabilnir.

en başta ne dedik bu tavan GT de var!!!!! anladınmı??

okuduklarımı anlayabilseydin eğer böyle saçma sapan komik bir cevap vermezdin.. deki ben anlamadım.. ben sana seve seve anlatayım.. haa deki ben bilmiyorum bilmemek değil öğrenmemek ayıptır..

bir söz vardır.. cahilde boş söz çok olur kendisini derya bilir diye..

peki sana opelin tasarım mühendisi gibi konuşma hakkını kim veriyor? nerden bu kendine güven;)

ben ilimle açıkladım.. dedimki tavanı hafif ve tavanın hafif olmasıyla yol tutuş arasındaki bağı sormuşsun onuda anlattım şimdi m3 ü araya sokup boş söz edecek ne var? deki tamam olabilir? bunu söylemek gururunamı dokunuyor? biz yıllarca bu işin ilmini öğrenmek için saç döktük kayhan bey halada uğraşıyorumki dünyanın en büyük kuvvetini çözmek için "deprem mühendisi" olduk sonra siz bizi 2 formül yazmış kulakdan dolma adam yaptınız.. allah razı olsun dahada yazmam size..

ama okurum sende ilimle anlat biz dinleyelim.. hadi buyur.. boş söz etme ama.. bak dedim bidahada yazmam..

Uslübüna dikkat et bozma, aklına gelenleri söyleyenler duymak istemediklerini duyarlar. Buna sürünme, ister yaz ister oku otur.

Daha 24 yaşında üniyi bile belki yeni bitirmirmiş adam kalkıpta bilmem ne mühendisi olmuş burada bana yıllardır opelin tasarım mühendisligini yapmış ADAMmış gibi yorumlar yapıyor. Türkiyenin egitim sistemi belli, her önüne gelen diploma alıyor memlekette, süreci bitir diploma al. Ted kolejinin Mat-fen bölümünü 1.likle bitirdim, Erciyes makine mühendisliğini 2. sınıfı babam trafik kazasında belini kırdıgı için bıraktım ogün bugündür ki 1 şirket ve 2 fabrikanın bizzat başındayım. Senin bitirdigin üninin hayat fakültesi bölümünde okuyorum, karşındakini hafife alma bakarsın teknigi ve bilgisiyle senden üsttedir. Senden üstündeyim gibi bir iddam olamaz okadar kendimi begenmiş ve kibirli degilim ama senden 3 yaşta büyük olsam sana arkadaş tawsiyesi kimseyi küçümseme ;)

Sana yazmadan 1 saat nette aradım böyle bi bilgiye ulaşabilirmiyim die, yerli siteler degil yabancı sitelerde, çünkü bana mantıksız geldi. Ne yazıkki hiç bir bilgiye ulaşmadım.

Opel.com'a mesaj attım yarında bizzat arıycam yetkili servisi, bu tavan olayının sana fos oldugunu belgeyle isbatlıycam;)
Bu tavanda Carbon fiber lifler kullanılmışmı;)

Bakalım deprem mühendisi olman neyi degiştirecek;)
 
tavana carbon eklenmiş derken carbon karışım yapılmış deniyor ben böyle bir tavan vectra a da var mı yok mu bilmem... ama tavanda carbon alaşım varsa tavan hafiflemiştir zaten hafiflemediyse neden yapsınlar tavan daha sağlam olsun diye mi ? eğer hafiflediyse ki hafiflemiştir de bu durum ağırlık merkezini aşşağıya alır yol tutuş artar tarifi bu...

Evet carbon tavanın artılarını bende biliyorum ama bunu Vectra GT A daki tavanda kullanıldıgına inanmıyorum.
 
arkadaşımda senin aracın aynısı var ama kalite olarak dohc sfi kim ne derse desin her zaman öndedir typer dahil aynı hp güclerine sahip olsalar bile dohc sfi her zaman alır ben aracını kötülemek için yazmıyorum v6 olması hiç birşey değiştirmez dohc sfi karşısında onu anlatmaya çalışıyorum her iki araçta aynı hp gücüne sahip olsa dohc sfi hep bir adım önde olur biz bunu yıllardır denedik gördük bu motor başkadır turkey de modifiye yok iken bizim dayıoğlu ile (isvicre-ingiltere) benim araçla uğraşırdı amaç tabiiki yarışmak değil ama kısa bir süre gaza basmam herkesin pesetmesine yetiyor dohc sfi vectra 93 gt mi daha çok seviyorum o zaman
 
a gt __________________
image.php


o bir klasik
 
Vectra b gt tahta gibi bi araba çok yüksek yol tutuşu çok zayif. A gt tam bi spor araba bence. Oturakli, rahat.
 
Geri
Üst