konu eski ama yeni konu açmaya gerek yok gibi, benim atra g 2000 lpg li araçta da birşey dikkat ettim, hararet genelde 80 derecede kalıyor, aracı biraz zorlayınca 82 83 gibi çıkıyor ama genelde 80 e sabitlenmiş gibi, bu ısı az değilmi? 90 civarı çıkıp inmesi gerekmezmi normalde? zaten daha önce lpg ye geç geçmesinden aracın geç ısındığını farketmiştim, hararet göstergesine yeni dikkat ettim, dışarıda hava serin, pek soğuk değil, montsuz dolaşsak pek üşümeyiz ayarında yani. dış ısını motor ısısına pek etki edeceğini znnetmiyorum ama yinede belirteyim dedim...
birde ısı müşürü ile termostat arasındaki farkı anlamadım, ikisi de aynı görevi yapmıyormu? bende bunlardan hangisi arızalı olabilir?