hondacılar opelden bahsediyor

Mel-a-ku

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
3,983
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et

Mel-a-ku

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
3,983
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
japonlar bence performans konusunda kucuk hacımlı motorlardan buyuk verım alma da rakıpsız.
 

darkmoon

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Ocak 2009
Mesajlar
6,668
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
japonlar bence performans konusunda kucuk hacımlı motorlardan buyuk verım alma da rakıpsız.

doğru ama hepsi kısa vadeli anı yaşayan araçlar yani o anın araçları uzun vadede japonunda kalıcı aracı yok alman anlık araç değil evladiyelik araç üretiyor aradaki temel farklardan biride bu ben isveçide germen gurubuna dahil ediyorum mesela saab varmı saab gibisi param olsa arabadan tüm keyfimi hazzımı zevkimi almış olsam ve ölene dek evladiyelik bir araç alıcak olsam iki dakka düşünmem gider saab alırım çünkü o dakkadan sonra ne ikinci eli ne yedek parçası ne yakdığı benzin önemli olmaz çünkü satma gibi bir amacım olmaz o niyetle almam ölene kadar sürerim ben öldükden sonrada kim ne yaparsa yapsın mantığı olur...

amerikada da volvolar böyledir volvo alanlar kolay kolay satmaz volvoda evladiyelik araç gözüyle bakılırdı gerçi volvo volvoyken forda şimdi çinlilere satılmadan önce...
 
Son düzenleme:

phoenix78

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Eyl 2007
Mesajlar
251
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Belki bazılarınız haksız bulucak beni belkide katılıcak fikirlerime ama;

Opel Alman Honda Japon...

Japonlar avrupadaki satışlarını o kadarda yüksek tutmaya çalışmıyor. Hondaya bakalım Amerikadamı daha güçlü Avrupadamı??

Opel'e bakarsak Opel diye bişey bile yok Saturn var Saturn'ün kalitesi Hondadan farklı değil belirteyim. Pazar hedefleri farklı olan araçlar hakkında neden bu kadar tartışılıyor anlamadım. Hondacıların alma nedeni tamamen tutkudur başka bişey değil. Atmosferik motorda düşük hacimden yüksek beygir gücü cezbeden bi faktör. Adamlar B20 swap'la 400-500hp'leri buluyor Biz C20Let Swapla aynı güçleri yakalıyoruz... Tabi swaplanan iki motorada yüklenilerek. Avrupa araçlarında düşük yakıt iyi yol tutuş yüksek malzeme kalitesi vs vs ön planda Amerika pazarında araçlarda ise son zamanlara kadar yakıt konusunda hiç bir dert yoktu. Yol tutuş konusunda hala pek bişey yapmıyorlar. Onların amacıda sorunsuzluk Çünkü işçilik avrupadakinden daha pahalı. Küresel kriz olmasaydı Gm gibi amerikan markalarının ekonomik araçlara yöneliceğini hiç sanmıyorum. Tüm japonlara bakın plastik malzeme kalitesi donanım vs Avrupa araçlarından eksik ancak motorları sorunsuzdur...

Şimdi marka fanatikliği yapmadan bir Opel sahibi olarak soruyorum Honda motorunun sorunsuzluğuyla ünlü Peki Opel?

Benim için hangisi daha iyi şöyle söyleyeyim

Amerikada yada Japonyada olsam Honda derdim Burada yada Avrupada Opel diyorum ;)

aynen katiliyorum.....
 

darkmoon

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Ocak 2009
Mesajlar
6,668
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
tam aksine araçlar aynı segmentte olduğu için zaten artık ayrıntılarda bir yarışa giriliyor sen mi iyisin ben mi iyiyim diye olay budur.. hondanında bir kaç extrem modeli dışında amerika da dahil tutkuluk bir aracı yok o extrem modeller opel de de mevcut zaten..

ve en önemlisi amerika piyasası bam başka o piyasaya girersek hiç çıkamayız
amerika halkının araba anlayışı kültürü arabalara bakış açısı çok farklı bizimle yada kendimi katmıyım bende o bakışdayım çünkü ama avrupalı yada dünyanın diğer kısmıyla çok farklı
onların çoğu arabalarına ailenin bir ferdi gibi bakıyorlar bu yüzden amerikada restorasyon kültürü hat safhada ve arabalar babadan oğula hatta dede den toruna geçiyor..
milletin garajında bir son model araba varsa bir tanede kapıda eski bir amerikan görebilirsiniz.. sorarsanız hepsininde bir hikayesi vardır arabasına isim takmışdır tıpkı yaşıyan bir canlı gibi..
yani onların kültürü bam başka keşke türkiyede de olsa bu kültür..

zaten şu anda amerikada eskiye dönüş var bütün efsane modellerin zamanında efsane olmuş kasalarını firmalar yeniden yeni teknoloji ile yeniden elden geçirip üretiyorlar yeni mustang misal birebir 67 mustang in kopyası görüntü olarak aynı kasa sadece yeni çağa ayak uydurulmuş hali.. yeni ss camaro mesela 69 camaronun kopyası..

bizde ne yazık ki arabanın yedek parçası varmı ikinci eli varmı km de ne yakıyor gibi şeylere takılı kaldığımız için işin o boyutunu türkiyede görebilen çok çok az insan var bir avucu geçmez..

Ben mesela oğluma yada kızıma benden hatıra öldükden sonra bir araba bırakmayı çok isterdim bir miras değil anı olarak canlı bir albüm gibi ona her oturduğunda benle geçirdiği o arabadaki anları hatırlaması bile yeterli olurdu..
 
Son düzenleme:

hemano5

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
237
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
49
Siteyi ziyaret et
honda civik....:) ikisi arasındqa çok kararsız kalmıştım.41 küsür milyar para verecektim sonuçta.2005 astram vardı bilen bilir.sonra gittim elegance donanım civic sürdüm,sürdüm,sürdüm.dedimki kesinlik le astra...gittim 2008 astramın siparişini verdim.

Edit:deri döşeme,cosmo renkli ekran,cam tavan,opcline astraya ile mukayese bile edilemez.civic bir alt sınıfta kalır bence...



aynen katiliyorum tek kelimeyle ------astra------;)
 

hemano5

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Mar 2009
Mesajlar
237
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
49
Siteyi ziyaret et
tam aksine araçlar aynı segmentte olduğu için zaten artık ayrıntılarda bir yarışa giriliyor sen mi iyisin ben mi iyiyim diye olay budur.. hondanında bir kaç extrem modeli dışında amerika da dahil tutkuluk bir aracı yok o extrem modeller opel de de mevcut zaten..

ve en önemlisi amerika piyasası bam başka o piyasaya girersek hiç çıkamayız
amerika halkının araba anlayışı kültürü arabalara bakış açısı çok farklı bizimle yada kendimi katmıyım bende o bakışdayım çünkü ama avrupalı yada dünyanın diğer kısmıyla çok farklı
onların çoğu arabalarına ailenin bir ferdi gibi bakıyorlar bu yüzden amerikada restorasyon kültürü hat safhada ve arabalar babadan oğula hatta dede den toruna geçiyor..
milletin garajında bir son model araba varsa bir tanede kapıda eski bir amerikan görebilirsiniz.. sorarsanız hepsininde bir hikayesi vardır arabasına isim takmışdır tıpkı yaşıyan bir canlı gibi..
yani onların kültürü bam başka keşke türkiyede de olsa bu kültür..

zaten şu anda amerikada eskiye dönüş var bütün efsane modellerin zamanında efsane olmuş kasalarını firmalar yeniden yeni teknoloji ile yeniden elden geçirip üretiyorlar yeni mustang misal birebir 67 mustang in kopyası görüntü olarak aynı kasa sadece yeni çağa ayak uydurulmuş hali.. yeni ss camaro mesela 69 camaronun kopyası..

bizde ne yazık ki arabanın yedek parçası varmı ikinci eli varmı km de ne yakıyor gibi şeylere takılı kaldığımız için işin o boyutunu türkiyede görebilen çok çok az insan var bir avucu geçmez..

Ben mesela oğluma yada kızıma benden hatıra öldükden sonra bir araba bırakmayı çok isterdim bir miras değil anı olarak canlı bir albüm gibi ona her oturduğunda benle geçirdiği o arabadaki anları hatırlaması bile yeterli olurdu..


ÇOK DOĞRU DÜŞÜNMÜŞSÜN bizde 50.000 km ye gelen arabayı değiştiriyor.aman sıfırını alim şudur budur.orasından ses çıktı masraf çıkaracak falan filan çok kızıyorum
 

korzobom

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Ağu 2009
Mesajlar
184
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
ikisinide kullanan bırı olarak hiçbiri o paralara değmez

honda konfor ve sorunsuzluk ve motor performansı ıle olarak öne cıkıyor.kalıte japonlarda almanlar gıbı olmaz.
opel ise sportıf görunum ve kalıtelı malzemelerı ıle öne cıkıyor.

lakın burada opel ın sorunları söz konusu olunca ne kalıte kalıyor ne sportıflık.tıkırtılar,vs...

ıkısınınde yenı kasaları eskı kasalarını aratıyorlar.bende 2004 cıvıc sedan ve 2006 astra h dızel var.

hele kı opel dızelde beş para etmıyor.bu sıtede kı sorunlardan bellı oluyor.

vw bu ıkı modellın ustesınden gelıyor.
ben daha yenı kasa astra göremedım.golf peynır ekmek gıbı satılıyor mubarek...
 

Mel-a-ku

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
3,983
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
valla bız hondayı evladıyelık aldık. 6 yasında 40 bın km de. muhtemelen 100 bın km yapmadan satmayız o da bı 8 yılı daha var. 15 yıl bence bır arabayla geçırmek ıcın uzun sure. ayrıca turkıyede oyle evladıyleık araçlarda yok. pımp my rıde ı ızlemıssınızdır cogunuz. hangısı bızım arabalarımıza benzıyor. tabıkı elımde bır 2010 dodge challenger srt8 olsaydı bende evladıyelık olsun ısterdım. ama hıc sanmıyorum orda vergılerınde bu denli çılgın oldugunu.

19489121dia.jpg
 
Üst