Hyundai Accent Blue

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan falcon_78
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
bi ..ha yaramaz... bu hyundai ne servis ne de araçları... aman aman... bizim panelvanı verıyoruz adamlar 50 km gezıyor gelıyor şerefsizler...
 
bende şirket aracı olarak accent admire kullandım 179 bin km bu hyundai,in bi hastalıgı amortisör çabuk patlıyor (arka)yol tutuşu gidişi ve kaportası hiçde dediginiz gibi degil çok araç tokatladım deligibi gidiyor maşallah
 
bizim patron şirkete araba alıcakdı ne alalım demişdi bana bende düz mantık ne uğraşıyorsunuz accent alın dedim.. suratıma bakdı benim elemanlarımın hayatı o kadar değersiz değil dedi :D gittik iki megan aldık bir fiesta aldık bir doblo aldık :D
 
Bugün test ettim aracı öncelikle era'ya göre daha iyi tabi ki, tüm donanım seviyesinde esp standart imiş. Direksiyonu eraya göre sabitken çok az daha sert ama hala gayet yumuşak hıza duyarlı direksiyonu var ve bariz hissediliyor bu. 1.4 109 hp normal bir performansı var. İç mekan kalitesi aslında aynı ama daha kaliteliymiş gibi göstermeyi başarmışlar. Frenleri de gayet makul lakin kalkışta anti patinaj devreye girdi ve alttan müthiş bir vurma sesi geldi şanzıman dağıldı sandım o denli. Görevli bu aracın TC'si bu şekilde devreye giriyor dedi, korkutucuydu : ) Genel olarak era'ya göre daha stabil olmakla beraber yüksek hızlarda halen güven vermemekte, belki ben astra kullanıcısı olduğum için öyle gelmiştir.
 
Valla onu bunu bilmem de Hyundai son yıllarda bayağı iyi işler yapıyor...
 
Bugün yeni çıkan ve tanıtımı yapılan hyundai accent blue test sürüşüne gittim. Bugün yoğun olduğu için çok kısa bi yolda sürüş yaptık. satış yerinin etrafını dolaştık sadece. bu nedenle tam bir test sürüşü olmadı kendi açımdan.
araç dıştan bakınca gerçekten çok güzel. kasa, bagaj ve iç mekan genişliği bakımından son derece güzel bi tasarım olmuş. Fakat aracın kapısını açınca tüm heyecanınız gidiyor, çünkü iç mekan malzemesi gerçekten kalitesiz. Sürüşü rahat, bi sıkıntı yok insanı yormuyor, gaz pedalı ve direksiyon çok hafif, vites geçişleri çok rahat. otomatik versiyonunda da vites geçişlerini hissetmiyorsunuz. işin garibi manuel olarak da kullanabiliyorsunuz fakat bana yarı otomatik demediler, tam otomatik. zaten D-R-P harfleri var(tam otomatikler gibi), mandal yok. vites kolunu D konumunun sağ tarafındaki boşluğa itince tıpkı yarı otomatikler gibi tek dokunuşla vites yükseltip alçaltabiliyorsunuz. düz yolda D konumunda iken frenden ayağınızı aldığınızda ileriye doğru hareket etmeye başlıyor araç, R ye aldığınızda da geriye doğru gitmeye başlıyor. yarı otomatikler böyle değil gaza dokunmazsanız hareket etmiyor. yokuşta ise araç geriye doğru kayma yapıyor bu tam otomatikler için istenmeyen bir durum. tekrar sormama rağmen ısrarla tam otomatik olduğunu söylediler. "manuel de kullanılabilen tam otomatik" dedi arkadaş. (düz vites 5 ileri, otomatik 4 ileri )

Genel olarak: dış görünüş, sürüş rahatlığı, konfor bakımından güzel. Fakat malzeme kalitesi vasat. zaten araç kokusu da malzemenin kalitesizliğini size hissettiriyor. bu söylediğim saçma gelebilir bazı arkadaşlara ama gerçekten öyle. kötü plastik kötü kokar. bu durumu arkadaşa da belirttim, araç tasarım olarak güzel fakat malzeme kalitesi kötü.
 
Arkadaşlar bende bugün test ettim.1.4 benzinli 108 hp düz vites versiyondu.Çok hoşuma gitti arabada çok iyi performans var.Düşük devirlerde bile atak 137 nm tork olmasına rağmen.Vede çok zevkli bir araç direksiyon müthiş hafif . bunun 1.6 128lik dizeli gelirse resmen uçak olur 1.4 böyleyse yani :D
 
Geri
Üst