İnsignia passatı geçti :)

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan aykal
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Tam beklediğim cevaptı,bu konudaki fikrimi mesajı yeni baştan yazmamak için eklemedim az önce.Eğer Forum kendisini böyle ifade ediyorsa bu Yeliz Hanımla görüşülüp düzeltilebilecek bir Vizyon ifadesidir ki uygulamalarımız çoktan bu görüşün aşıldığını göstermektedir.
Ancak sizin burayı bir amatör paylaşım sitesi olarak değerlendirmeniz ve moderatörlerin ciddiyetine bakış açınız çok daha farklı,sanki umursamaz bir tavırda olarak görünüyor.

Saygılarımla..
Forum kurallarındaki ifadelerin eksikliklerinden dolayı yada yanlışlıklarını benim kabahatimmiş gibi ifade etmeyin lütfen.Ancak bana göre zaten profpsyonelce yapılan bir paylaşım şeklide olamaz.forumların ruhu herzaman amatördür ve öyle kaldığı sürece forum olur.diğer türlü olursa zaten ticari kaygı girer işin içne.profosyenellik maddiyatı barındırır bünyesinde.her yardım karşılığı v.s v.s....
Moderatör arkadaşlarla konuyu enine boyuna konuşmak demokratik bir haktır ve biz bunu yapıyoruz.biliyorsunuzki demokrasilerde gerçekler fikir tartışmalarından doğarlar.kimseyi ciddiye almadığım yada umursamadığım yaklaşımı doğru değildir.halende kendileriyle yazışıyoruz.bilginize,
 
Şu andan itibaren Konu başlığına uygun olan mesajlar haricindeki tüm mesajlar silinecektir.

Bilginize..
 
bu araba çok iyi olsa pahalı olsa ne işimize yaracak sanki?? fiyatıda çok önemli bence.. ve C5 GİBİ bir rakibi var...


gökn abi fiyat pahalı olacakki ilgi ceksin millet vectraların yuzune bakmaz olmusutu B1 B2 c1 kasalarda ama dogus vw ye fiyatı bastı o işçilikte opelden pk bi farkı olmayan arabalara ve saygınlık kazandı vw. eskiden opelde boyleydi . 1998 1999 da opel deyince yutkunurdu insanlar
 
yıllardır autoshow okuyorum.yaklaşık 97 den beri.ve bu dergiyi okuduğum onca yıl boyunca volkswagen grubu tüm marka ve modelleri abartılı bi şekilde en iyi araç olarak lanse etmelerine tanıklık ettim.

yıllarca golfün astradan iyi olduğunu, passatın vectrayı çok gerilerde bıraktığını; audinin mercedes ve bmw gibi markaları uzun zaman önce geride bıraktığını okudum.hatta derginin kendisiyle bile çeliştiğini çok zaman gördüm.

Örnek vericek olursam;bmw nin idrive kumanda sisteminin zamanında ne kadar gereksiz olduğundan bahsetmişti sanırım 2000 yada 2001 di.ama yeni mercedes s serisinde bmw dekine benzer bir kumanda sistemi kullanıldığını bu dergi çok yararlı olarak gösteriyordu.

2. örnek tasarımla ilgili yine bmw ve mercedesin 7 ve s serileri arasında.kimilerine göre bmw 7 serisinin bagaj kapağı çok acayip görülüyordu ve autoshow bmwyi yerden yere vuruyordu.güncel mercedes s serisinde belki çok benzemesede bagajdaki çıkıntıyı nedense hiç eleştirdiğini hatırlamıyorum.insanın gözü örnekler çoğalınca alışıyo heralde...

yıllarca golfün kabin kalitesinden bahsetmesine rağmen kokpitin altında kalan kısmın tahta gibi olduğunu yalnızca seat modellerinde gündeme getirdiler.astra h lardaki kokpit açısından belkide en büyük sıkıntı (benim açımdanda öyle) olan hiç bir kullanım gözünün olmamasını sürekli eleştirdiler.ama golf 5 lerdeki kokpitin üst kısmındaki plastik gıcırtısını bile yaklaşık 5 yıl geçmesine rağmen asla dile getirmediler.sorunlu tsi motorları asla dile getirmediler ama opelin easytronic şanzımanlarını omurilik katili olarak lanse ediyorlar.bu tür örnekleri çoğaltmak mümkün.

son olarak bu dergi vw grubu markaların aynı segmentteki modellerinin 1 2 sene öncesine kadar nerdeyse aynı tasarımda üretilmesini bile pas geçmiş bir dergi.şimdi diyeceksiniz niye bu dergiyi hala okuyosun diye;artık çok sık almıyorum yalnızca faydalanabileceğim konular olduğunda alıyorum.amacım dergiyi kötülemek değil benim izlenimlerim bunlar.ama son sayısı beni oldukça şaşırttı diyebilirim.hak yerini buluyo mu acaba?

sonuç olarak opel en sonunda yıllardır beklenilen atağı yapmış gibi görünüyor.tasarım teknoloji vs.. çok güzel bir reçete sunuyor.bence opelin bu segmentte dengi artık passat değil.yada artık passat opeli geçmeye çalışmalı diyeyim.

biraz uzun oldu kusura bakmayın.
 
fatih aynı şekilde ben de belki 94-95 senesinden bu yana neredeyse her sayıyı aldım okudum, bi oda dolusu dergi mevcut evde...yanlız ben hem otohaber hem de autoshow dergisini alıyordum, artık aynı sayıda aynı modellerin testleri vs genelde aynı içerik oluyor ancak 90 lı yıllar ve 2000lerin başlarında içerikler konular testler apayrı oluyordu, ve dediğin gibi autoshow da vw pohpohlaması bariz bir şekilde vardı. halen de var, dergi autobild bünyesinde çünkü.. opel bmw mercedes de alman olmasına karşın autobild taraflı bi şekilde vw yi hep öne çıkarmaya çalıştı, çalışıyor...
çoğu zaman da bi önceki hafta verilen test bi hafta sonrasında otohaberde verilirdi. ya da tam tersi, ve sonuçlar oyle farklı olurdu ki anlam veremezdim o yıllarda...

şimdi otomotiv makine müh.iyim, mekanik tasarımcı olarak çalışıyorum, dergideki yorumlara göre değerlendirme yapmama gerek yok, ve dergideki yorumları okuyup karşılaştırmaların ne denli taraflı olduğunu rahatlıkla görebiliyorum...
insignia TR de satışa çıksın autoshow dergisinde test yayınlansın, akabinde karşılaştırma da olur zaten, sonuçlar üzerinden yine konuşalım derim...
 
yıllardır autoshow okuyorum.yaklaşık 97 den beri.ve bu dergiyi okuduğum onca yıl boyunca volkswagen grubu tüm marka ve modelleri abartılı bi şekilde en iyi araç olarak lanse etmelerine tanıklık ettim.

yıllarca golfün astradan iyi olduğunu, passatın vectrayı çok gerilerde bıraktığını; audinin mercedes ve bmw gibi markaları uzun zaman önce geride bıraktığını okudum.hatta derginin kendisiyle bile çeliştiğini çok zaman gördüm.

Örnek vericek olursam;bmw nin idrive kumanda sisteminin zamanında ne kadar gereksiz olduğundan bahsetmişti sanırım 2000 yada 2001 di.ama yeni mercedes s serisinde bmw dekine benzer bir kumanda sistemi kullanıldığını bu dergi çok yararlı olarak gösteriyordu.

2. örnek tasarımla ilgili yine bmw ve mercedesin 7 ve s serileri arasında.kimilerine göre bmw 7 serisinin bagaj kapağı çok acayip görülüyordu ve autoshow bmwyi yerden yere vuruyordu.güncel mercedes s serisinde belki çok benzemesede bagajdaki çıkıntıyı nedense hiç eleştirdiğini hatırlamıyorum.insanın gözü örnekler çoğalınca alışıyo heralde...

yıllarca golfün kabin kalitesinden bahsetmesine rağmen kokpitin altında kalan kısmın tahta gibi olduğunu yalnızca seat modellerinde gündeme getirdiler.astra h lardaki kokpit açısından belkide en büyük sıkıntı (benim açımdanda öyle) olan hiç bir kullanım gözünün olmamasını sürekli eleştirdiler.ama golf 5 lerdeki kokpitin üst kısmındaki plastik gıcırtısını bile yaklaşık 5 yıl geçmesine rağmen asla dile getirmediler.sorunlu tsi motorları asla dile getirmediler ama opelin easytronic şanzımanlarını omurilik katili olarak lanse ediyorlar.bu tür örnekleri çoğaltmak mümkün.

son olarak bu dergi vw grubu markaların aynı segmentteki modellerinin 1 2 sene öncesine kadar nerdeyse aynı tasarımda üretilmesini bile pas geçmiş bir dergi.şimdi diyeceksiniz niye bu dergiyi hala okuyosun diye;artık çok sık almıyorum yalnızca faydalanabileceğim konular olduğunda alıyorum.amacım dergiyi kötülemek değil benim izlenimlerim bunlar.ama son sayısı beni oldukça şaşırttı diyebilirim.hak yerini buluyo mu acaba?

sonuç olarak opel en sonunda yıllardır beklenilen atağı yapmış gibi görünüyor.tasarım teknoloji vs.. çok güzel bir reçete sunuyor.bence opelin bu segmentte dengi artık passat değil.yada artık passat opeli geçmeye çalışmalı diyeyim.

biraz uzun oldu kusura bakmayın.
size çok teşekkürler tam anlatmak istediklerimizi yazmışsınız hemde bir golf sahibisiniz açık görüşlülüğünüz içinde ayrıca teşekkürler sitede birkaç kendini bilmez üye yüzünden birşey yazamaz olmuştum tam anlatmak istediklerimi yazmışsınız bende kısa bir örnek vereyim yakın zamanda bir golf ve astra testi yapıldı 200000km testi o 200000km boyunca astranın kokpiti yepyeni kalırken golfün durumu içler acısıydı ancak autoshow her zaman ki gibi vwi göğe çıkardı bende çok eski bi autoshow okuyucusuyum 99lardan beri kaçırmadan alırım hiçbir sayıyı hemde her sayıda vw opelden üstün denir ama biryerden sonrada görünen köy klavuz istemiyor göz var nizam var ama autoshow bunun farkında değil bende dergiyi kötülemiyorum halen alıyorum alıp okumasını çok seviyorum ama vw herzaman opelden üstündü autoshowun gözünde neyse tekrar çok teşekkürler yorum için
 
reno megan'da beni geçti. ışıklarda durduk, megan (yeni tip değil) arkamdaydı, yeşil ışıkla gaza yüklendim hiç olmazsa bu eski megana geçilmeyelim diye ama ne çare, yanımdan fırtına gibi geçti gitti arkasından bakakaldım. (benim araba 2005 astra enjoy yeni kasa). Biz opelcilerin kaderi bu. bol bol nal topluyoruz. hepten kıl olmaya başladım bu opellere. bizim komşudada yeni kasa vectra var yahu nerden aldım ben bunu böyle kazık araba olmaz yahu deyip duruyor. ataklık yok, konfor yok.bu böyle olmaz. bu opel kafayı değiştirmeli artık.
 
reno megan'da beni geçti. ışıklarda durduk, megan (yeni tip değil) arkamdaydı, yeşil ışıkla gaza yüklendim hiç olmazsa bu eski megana geçilmeyelim diye ama ne çare, yanımdan fırtına gibi geçti gitti arkasından bakakaldım. (benim araba 2005 astra enjoy yeni kasa). Biz opelcilerin kaderi bu. bol bol nal topluyoruz. hepten kıl olmaya başladım bu opellere. bizim komşudada yeni kasa vectra var yahu nerden aldım ben bunu böyle kazık araba olmaz yahu deyip duruyor. ataklık yok, konfor yok.bu böyle olmaz. bu opel kafayı değiştirmeli artık.
:confused::confused:
 
reno megan'da beni geçti. ışıklarda durduk, megan (yeni tip değil) arkamdaydı, yeşil ışıkla gaza yüklendim hiç olmazsa bu eski megana geçilmeyelim diye ama ne çare, yanımdan fırtına gibi geçti gitti arkasından bakakaldım. (benim araba 2005 astra enjoy yeni kasa). Biz opelcilerin kaderi bu. bol bol nal topluyoruz. hepten kıl olmaya başladım bu opellere. bizim komşudada yeni kasa vectra var yahu nerden aldım ben bunu böyle kazık araba olmaz yahu deyip duruyor. ataklık yok, konfor yok.bu böyle olmaz. bu opel kafayı değiştirmeli artık.

siz konuyu yanlış anladınız galiba geçti derken solladı manasında değil ayrıca imzanızı da forum kurallarına göre oluşturmanız gerekiyor..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst