kadett gsi hava filtre yardım??

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan 16ADA02
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Yanlış bi uslüp kullandığımı düşünmüyorum, çok kesin ve net yazılmış "kutu içi açık filtreden daha iyidir" şeklinde.. Bende doğal olarak sordum kaç kere denedin diye? 1 kere denemiştir veya 100 kere orasını bilemem.. Bi yerde bi yanlışlık yapıldığı belli ki böyle bişey savunuluyor

Emrecim konu Kadett GSI ;)
 
Yanlış ne biliyormusun : senin kadett yerine astra sanman ve yanlışı savunmaya devam etmen.

kadett= astra değil. Kadetin akışmetresi emmme egzantrikleri ve bazısında subaplarda farklıdır.Herşeyden evvel filtre boyutları ve geçirgenlikleri tamamen farklıdır.Sen Astra'da verim almış olabilirsin.Ama arkadaş Kadett için sormuş ve cevapta kadett için.Kadett için tek sorunsuz kit 57i dir ve onun haricindekilerin çoğunda relanti ve stop problemi yaşarsın.Bunu dünyada tüm kadett çiler bilir.57 i ise 90-91 kadett için belki ama 88ve 89 ilk yarı üretim kadett için hiçbir artısı yoktur.Kadett e 50 kere söke taka dynoda yolda tecrübe ile sabittir.Astra dan anlamam ve ilgilenmem.

Arkadaş Astra gsi ile sormadığına göre yanlış bilgi vermekte ısrar etmen de ayrı bir uslüpsüzlük !
 
kadettçi arkadaşlar bi tanıdığımda kadett gsi arabası var hava filtresi takmayı düşünüyor çapını bilmiyor ve hangi marka önerirsiniz şimdiden yardımcı olan herkese tşkler;)
araç kaç model?gsi derken Ülkemizde 8v yede 16v yede gsi deniliyor maalesef. hangisi?

kaç kere denedinde bunu söyleyebiliyorsun merak ettim?
Uzun uzun yazıyordumki gerekli cevaplar gelmiş
Olay astradaki c20xe için değil kadettteki c20xe için Emre'cim.farklılıklar çok çok fazla.
derler yaa kadett sağlam yürüyor çünkü hafif.olay sadece hafiflik değil emin ol;)
 
Pm inizide şimdi okudum ancak ezbere bilemiyorum. Kendi arabasından giriş hortum çapını ölçmesi yeterli.

c20xe motor ise açık hava filtresini pek tavsiye etmem açıkçası.İllaki takacağım derse en güzeli kutu içi derim.



Aslında herşey net gidiyor ama ne diyeyimki.



Araç belkide xe motor değil.gsi ise muhtemel 3 ana versiyon var 1.8i (seh-se) 2.0i (seh-ne) yada 2.0 16v ( xe , xej , )

??
 
Yanlış ne biliyormusun : senin kadett yerine astra sanman ve yanlışı savunmaya devam etmen.

kadett= astra değil. Kadetin akışmetresi emmme egzantrikleri ve bazısında subaplarda farklıdır.Herşeyden evvel filtre boyutları ve geçirgenlikleri tamamen farklıdır.Sen Astra'da verim almış olabilirsin.Ama arkadaş Kadett için sormuş ve cevapta kadett için.Kadett için tek sorunsuz kit 57i dir ve onun haricindekilerin çoğunda relanti ve stop problemi yaşarsın.Bunu dünyada tüm kadett çiler bilir.57 i ise 90-91 kadett için belki ama 88ve 89 ilk yarı üretim kadett için hiçbir artısı yoktur.Kadett e 50 kere söke taka dynoda yolda tecrübe ile sabittir.Astra dan anlamam ve ilgilenmem.

Arkadaş Astra gsi ile sormadığına göre yanlış bilgi vermekte ısrar etmen de ayrı bir uslüpsüzlük !

kadett ile astra arasındaki tek farkın kg olmadığını bende biliyorum.. kadett hakkında birebir tecrubem olmadığından kesin bir cevapta vermedim dikkat edersen. itg, hks superflow, aem dryflow gibi filtreleri denediniz mi stop ve rolanti problemi yapıyormu? eğer bunun nedeni akışmetrenin fazla hava ölçmesi ise yazılımsal bir müdehale ile giderilemiyor mu? bilmediğimden soruyorum

ayrıca kn 57i dediğin kit bence gereksizdir, custom yapılan bir filtre kiti çok daha başarılı olur.
 
Son düzenleme:
[QUO

ayrıca kn 57i dediğin kit bence gereksizdir, custom yapılan bir filtre kiti çok daha başarılı olur.[/QUOTE]


custom dediğin sanayide teypçi fiberci ayrıca tuninkçi mehmet efendininkileri mi kastediyosun?

astra gsi ile kadet gsi çok farklı arabalar silindir basıncları ısletım sıstemlerı subabının minerali bile farklı kn 57i iyimidir bilmemde almanyada 2 3 aylık setlerin 1 eurodan acık arttırılmaya konmasını bı dusunmek lazım

Türkiyede hava filtresi çok abartıldı millet aya giderken burda çaputla ugrasılıyor eger dudenhofendeki milyon km testlerını mehmet aganın egsos manıfoldunun ustune bagladığı sünger filtreye değişiyosan şansın bol olsun

konu çiptede öyle
 
araç kaç model?gsi derken Ülkemizde 8v yede 16v yede gsi deniliyor maalesef. hangisi?


burası baya bi karışmış böyle tartışma olacağını bilseydim sormazdım valla:( araç 2.0 16v..
 
tamam sen
orjınal kutusunu tak hocam filitreyle hiçbişiy olmaz o araca karburatorlu olsa anlıyacagım bısuru sensor var
 
burası baya bi karışmış böyle tartışma olacağını bilseydim sormazdım valla:( araç 2.0 16v..[/QUOTE]

16v! merak ettim,hangi Kadett GSI acaba o :confused:
 
[QUO

ayrıca kn 57i dediğin kit bence gereksizdir, custom yapılan bir filtre kiti çok daha başarılı olur.


custom dediğin sanayide teypçi fiberci ayrıca tuninkçi mehmet efendininkileri mi kastediyosun?

astra gsi ile kadet gsi çok farklı arabalar silindir basıncları ısletım sıstemlerı subabının minerali bile farklı kn 57i iyimidir bilmemde almanyada 2 3 aylık setlerin 1 eurodan acık arttırılmaya konmasını bı dusunmek lazım

Türkiyede hava filtresi çok abartıldı millet aya giderken burda çaputla ugrasılıyor eger dudenhofendeki milyon km testlerını mehmet aganın egsos manıfoldunun ustune bagladığı sünger filtreye değişiyosan şansın bol olsun

konu çiptede öyle[/QUOTE]

filtre kaliteli kendini kanıtlamış bir firmanın olacak, fakat kit olarak custom yapılabilir boruları hortumları uzanıcak yeri vs 57i'den de daha başarılı olunur..
 
Geri
Üst