Klima ve Yokuşun Başbelası 1.3 CDTI Motor(Yeni Arayış içindeyim tavsiyeniz varmı)

bence arkadas yanlış yazdı yani ayvalık armutlu demiş zaten istanbuldan git gel 700-800 yapar.7 bin 8 bin yıllık demek istedi sanırım..yinede benzinli yeterli.

al 1,4tsi bak keyfine.

yok kardeşim yalova armutlu yenikapıdan yalovaya arabalı feribotla giderim yalovadan armutluyada 55 km :cool:
 
1.3CDTI ve Astra H çekmiyor diyen ilk kişisiniz sanırım. Kullanan tanıdıklarımın hepsi az yakan çok kaçan araba olarak tanımlıyor bu motoru. Kendi gözlemlerime göre 1.4TDCI fiesta ile kafa kafaya giden bir motora sahip, fiesta da çok tatlı gidiyor. Benim size tavsiyem katalizör iptali ve yazılım yaptırmanız, arabanın karakteri bile değişir satmaktan vazgeçersiniz. Bir tavisiyem de 2500 devir civarında tutun devri, alt devirlerde geberiklik turbo da olsa opel motorunun karakteristik özelliğidir.
 
kutu içi filtre kullanın egryi iptal edin kesmezse bir box yada chiptuning yapın sonra mudanya yokuşunu hayvani 4 kişi ile bile 5. viteste klima açıkken çok rahat çıkıyor:)
 
Hakeden Mercedes ve BMW den baska arac mi kaldi ustat :thumbup:

GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Onların yeri ayrı tabi ama demek istediğim şu; yani bu devirde comboya kim 65-70 bin verir?Ama caddye veriyorlar..Ya da insignia için konuşmak gerekirse..Bu da başka bir örnek, adamlar tasarım ve donanım açısından hakikaten de çok iyi bir araç çıkarmış ama pazara bakın 45-50 bin tl ye cosmo 1.6 T ler var...Halbuki 105 bin tlye passat alanlar da var...Tabi kişisel yorumum bu...Yine bir başka örnek vereyim Q7 ye 390 bin tl veren insanlar var misal ama araç euroncap tan 4 yıldız ancak alabildi..Clio3 bile 5 yıldız aldı çarpışma testlerinde..Ama clio da araba mı bakışı var Türkiye'de...Sizce de bunlar çelişki değil mi?
 
Onların yeri ayrı tabi ama demek istediğim şu; yani bu devirde comboya kim 65-70 bin verir?Ama caddye veriyorlar..Ya da insignia için konuşmak gerekirse..Bu da başka bir örnek, adamlar tasarım ve donanım açısından hakikaten de çok iyi bir araç çıkarmış ama pazara bakın 45-50 bin tl ye cosmo 1.6 T ler var...Halbuki 105 bin tlye passat alanlar da var...Tabi kişisel yorumum bu...Yine bir başka örnek vereyim Q7 ye 390 bin tl veren insanlar var misal ama araç euroncap tan 4 yıldız ancak alabildi..Clio3 bile 5 yıldız aldı çarpışma testlerinde..Ama clio da araba mı bakışı var Türkiye'de...Sizce de bunlar çelişki değil mi?

Serdarım düşüncelerini biliyorum ancak atladıgın bazı konular var...comboyu genel olarak ihtiyaç sahipleri alıyor yani iş için kullanıyorlar..hatta bu tarz ihtiyaç sahibi insanlar genellikle dobloyu ve fiorinoyu tercih ediyorlar...combonun dobloya dönmesinden de anlayabiliriz bu durumu zaten.

caddyi ben bu araçlarla aynı sınıfa bile koymuyorum..zaten alanlarda genelde binek araçları olarak kullanıyorlar..yani şu ki s.wagon araç ihtiyacı olanlar bu tarz araçlara yöneliyorlar.. yıllardır araç tasarımlarıyla uğraşan biri olarak bence tasarımıda cok başarılı..

VW-Cross-Caddy-2014-1.jpg


ayrıca insignia tasarım ve donanım açısından çok iyi olsa bile..tasarım konusunda bi oylama yapsak sence kim alır? bak ben 23 yasında biri olarak oyum insignia olur..ama oylamayı passat alır..

donanım ise tamamen beklentiye baglı..benim babam mercedes alıcak olsa bile bayiide aracın koltuk ısıtması varmı yokmu diye sormak inan aklına bile gelmez yada direksiyon ısıtmasıdır jantı ha 16 olmus ha 18..donanım coğu kişi için cokta önemli değil kardesim..bu arada babamın en beğendiği araç new beetle :)


insignia passatın yanında cok spor kalıyor.passatta insignia yanında elit..bu sınıftaki araçları alıcak insanların yaş grubu az cok bellidir..yine babamdan örnegi vericek olursam

bi insignia ya binse şu kokpit

Opel-Insignia-2014-Test-Cockpit.jpg


sonrada passata binse şu

volkswagen_vw_passat_2014_bluemotion_ic-mekan-2.jpg


sen karar ver kardesim hangisini tercih eder 50 yaşında bir adam :)
 
1.3CDTI ve Astra H çekmiyor diyen ilk kişisiniz sanırım. Kullanan tanıdıklarımın hepsi az yakan çok kaçan araba olarak tanımlıyor bu motoru. Kendi gözlemlerime göre 1.4TDCI fiesta ile kafa kafaya giden bir motora sahip, fiesta da çok tatlı gidiyor. Benim size tavsiyem katalizör iptali ve yazılım yaptırmanız, arabanın karakteri bile değişir satmaktan vazgeçersiniz. Bir tavisiyem de 2500 devir civarında tutun devri, alt devirlerde geberiklik turbo da olsa opel motorunun karakteristik özelliğidir.

2500 devridede motor çok bağırıyor ve çok yakıyo :(
 
Onların yeri ayrı tabi ama demek istediğim şu; yani bu devirde comboya kim 65-70 bin verir?Ama caddye veriyorlar..Ya da insignia için konuşmak gerekirse..Bu da başka bir örnek, adamlar tasarım ve donanım açısından hakikaten de çok iyi bir araç çıkarmış ama pazara bakın 45-50 bin tl ye cosmo 1.6 T ler var...Halbuki 105 bin tlye passat alanlar da var...Tabi kişisel yorumum bu...Yine bir başka örnek vereyim Q7 ye 390 bin tl veren insanlar var misal ama araç euroncap tan 4 yıldız ancak alabildi..Clio3 bile 5 yıldız aldı çarpışma testlerinde..Ama clio da araba mı bakışı var Türkiye'de...Sizce de bunlar çelişki değil mi?

Fransiz araclari icin herkeste oyle on yargi var. Bende bile. Sebebi ise komik ama, plastik camurlugu olan arac bana pek guven vermiyor usta. Ne dersen de. İsterse euro ncap 10 yildiz versin

GT-S5830i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 
2500 devridede motor çok bağırıyor ve çok yakıyo :(

araçı max tork ve max. beygir aralığında kullanmanız gerekir o zaman hem yakıt ekonomisi hemde gücü alırsınız. 2 bin devirde yokuş çıkmak hem fazla yakıt yaktırır hemde araca zarar veririr uzun vadede. kendi motorumdan örnek vereyim benim max. tork 1750-3250 devir max. güçse 4000 devirde. bu arabayı 2 binde kullanırsam vites attığımda araç 1100 1200 devirde olacak ve belki 30 35 beygirlik bir gücü olacak. aracın yani max. gücünden 60-65 beygir daha az anlık yakıtsa 10litreyi görür. sonuçta araç hem hantal oldu hemde çok yaktı:)
 
Geri
Üst