Lpg ve Buji

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan toGah
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Süper 4 bujiler ateşleme bobinini bitiriyor benim bobin değişti. Araç lpg li ise tek tırnak Lpg/Cng platin buji öneririm.

valla super4 ü ben dahil neredeyse bütün opel garage tayfası kullanıyor ama böyle birşey duymadım. :confused: inşallah başımıza gelmez...
 
valla super4 ü ben dahil neredeyse bütün opel garage tayfası kullanıyor ama böyle birşey duymadım. :confused: inşallah başımıza gelmez...

super 4 benzinde performans verir.

lpg de ise tek tırnak silkelemez ve az yakar cok kaçar.

lpgde cift uc dort tırnak bos
 
Benim araçta süper 4 ün performansı 280 TL ye patladı. Lpg zaten yüksek ısı yayan bir yakıt, üstüne bir de yüksek ateşleme yaparsanız olan bobine oluyor. Yüksek ısıya platin dayanabiliyor, lpg nin verimli ateşlenmesi için kutup başı aralığı 0,7 mm olmalı. Benzin bujileri lpg de ancak yarı ömürlü olabiliyor. Şu anda lpg/cng bujinin performansından çok memnunum, 30.000 km de ömrü var çok hesaplı olduğu ortada
 
Çift tırnak gm kullanıyorum.Bujileri yeni değiştirdim 25 bini geçmişti ama usta hayret etti.Hiçbir problem yoktu , vaktini doldurdu diye değiştirdim, gayette memnunum...
 
Bosch lpg li araçlar için tek tırmak platin buji üretmiştir.
diş kalınlığı araca göre özel, lpg sistemi düşünülerek yapılmış.
ben kullanıyorum, memnunum.
pahalı da değil ayrıca
4 tanesi 44 lira
alınır, takılır, gönül rahatlığınca kullanılır..
size katılıyorum,ben de evelden çift tırnak vardı,açtık baktık ömürleri bitmiş..gm tek tırnak taktık,belirgin bi performans artışı hissettim tabii ki lpg de..benzinde araba yığılıyor resmen..
az kullanayım bir de platin uçlu lpg bujilerinden deneyecem..
 
Geri
Üst