- Konuyu Başlatan
- #61
bu taraf tutmak oluyor sanırım.veya siz yoktan yere sebep yaratıyorsunuz.doğrudur bir kaynaktan gördüğüm kadarıyla aldım.hiçbir değişim yapmadan dediğiniz gibi taraflı bir bakış olabilir.
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
bu taraf tutmak oluyor sanırım.veya siz yoktan yere sebep yaratıyorsunuz.doğrudur bir kaynaktan gördüğüm kadarıyla aldım.hiçbir değişim yapmadan dediğiniz gibi taraflı bir bakış olabilir.
tamamen kişisel görüşünüz.araca bakmayın,sevmeyin.saygı duyarım.burada kesin bir bilgi yok.tamamen yorumunuz hangisini cevaplayayım.güzellik görecelidir.yüzüne bakmam diyorsunuz dünyada tutunamayan kiayı övüyorsunuz.araba bilginizide farkında olmadan belli ediyorsunuz veya fanatikliğinizi.
en alt paketinizde sis farı,park sensörü yok bana bunu mu öneriyorsun?
o 43lük mazda 3'te ihtiyacınız olan herşey var sunroof,rvm,ısıtmalı koltuk,elektronik ayarlanabilir koltuk,sizin koymaktan kacındığınız park sensörü,sis farı-cruise control,otomatik çift bölgeli klima.
ben daha ne özellik arayayım.deri koltukmu zaten sevmiyorum.veya navigasyon?
yalnızca bu yok ama bu elektronik olayı mercedes bile yeni yapmaya başladı.. elektrikli koltuk için donanım yükseltmek lazım haklısınızda sadece elektrikli koltukta 43-36=7000 lira etmez..elektronik ayarlanabilir
tamam astra alırdım.1.3 keyfime bakardım.süper araç inanın bmwye falanda bakmazdım.150 milyarım olursa opc insignia alırdım.Allah aşkına bmw,mercedeste neymiş.opel lan bu! borumu. alır hepsini.
anlatamıyorumki burda size mazda3ün 100den fazla ödül aldığını milyonlarca sattığını söylesem.insigniamız varya diye başlayacaksınız.siz malesef bu cevaplardan anlıyorsunuz.kibarlığımı kaybetmeden cevap vermeye kalksamda sizden karşılığını bulamıyorum.astra 1.3 verimsiz,güçsüz motoruyla 1.6yla kıyaslayarak komik duruma düşen bence sizsiniz.hbde ben olsam ve ikisi arasında kalsam ben inanın yeni astra derdim ama ben asla hb almayı düşünmüyorum.yaş 28 ama yorum 28 değil.. üzülüyorum böyle şeyler yazma.. mazda3 ile astrayı kıyasla.. sıkışınca böyle şeyler yazılır.. biz bmw ile merso ile kıyaslamıyoruz ki mazda ile kıyaslıyoruz.. hadi bakalım sıra astra j den mazda 3 ün üstünlüğünü anlatmana geldi.. başarabilecekmisin? nasıl bir savın var meraktan ölüyorum..
mx-5'i duymuşunuzdur.sayısız ödülü var en çok satan üstü açık araba.opelde ne var yoook kocaman sıfır.astra ile aynı platformu paylaşan ucuzluğuyla tüketici kitlesini çekmeye çalışan bir araç ama mazda 3'e tercih edildi sizin tarafınızdan ilginçleşiyor..
dikkatinizi çekerse o araç astra h bundan yıllar önce üretilmeye başladı.. bir yanlışınız daha ki bilmeden yazmayın komik oluyor.. essantia konfor paket de saydıklarınızın hepsi var
yalnızca bu yok ama bu elektronik olayı mercedes bile yeni yapmaya başladı.. elektrikli koltuk için donanım yükseltmek lazım haklısınızda sadece elektrikli koltukta 43-36=7000 lira etmez..
park sensörü, yağmur sensörü far sensörü hız sbt. vs.vs.vs. bunlar opel için artık donanım değil..
gel gelelim bu mazda3 hb 2011 model ve son seri yani serinin son kasası farkındaysan karşılaştırdığımız araç az önce astra h idi gelelim astra j'ye
http://www.dailymotion.com/video/xfk1ej_astra-j-eye_auto#from=embed
http://www.dailymotion.com/video/xfk1oo_astra-j-flexride_auto#from=embed&start=19
http://www.dailymotion.com/video/xfk1rk_astra-j-afl_auto#from=embed&start=0
http://www.dailymotion.com/video/xfk1tf_astra-j-infotainment_auto#from=embed&start=1
http://www.dailymotion.com/video/xfk5pt_astra-3-minutes_auto#from=embed&start=1
hadi bakalım bu videolara ne diyceksin özenle izle çünkü mazda 3 de görmezsin.. bak bu izlediğin bizim orta sınıf hb. aracımız olan astra.. senin olayın başından beri mazda 3hb ile kıyasladığın izlemelisin ki donanım göresin daha ekleyecek 5 video vardı vaktini almak istemedim.. buna ne diyeceksin?
henüz bizim 5 yıl önce ürettiklerimizle ancak başa çıkabilen bir firmayı övme bana biz bunları zaten yıllar önce yaptık diyor opel mühendisleri.. daha lazım daha.. konsept olmayan kullanılabilir kaç tane bu tip donanım mevcut mazda da?
deri koltuk sevmeyebilirsin ama inan bindiğim mazda 3hb'in koltuklarına şuanki aracım vectra cdx'in kadifeleri takla attırır..
Mazda 2002 yılında Zoom-Zoom teknolojisinin ilk tanıtıldığı zamandan bu yana 655 adedi son sekiz yılda olmak üzere toplamda 1.131 ödül almaya hak kazandı.
Mazda’nın aldığı ödüllerin üçte biri olan 249 adedi, dünya çapında Yılın Otomobili ödüllerinde birincilik veya ikincilik ödülüne layık görüldü.
Mazda'nın döner motoruna ödül yağıyor
Mazda ödüllerinin uzun hikâyesi döner motor RX-2'yi 1971'de lanse etmesiyle başladı ki hem Japonya'da hem de ABD'de 1972'de Yılın Otomobili ödülünü aldı. Bu döner motor, karbon tabanlı apex contası için Mainichi Sanayi Teknolojileri Geliştirme Ödülü dahil pek çok prestijli ödülü kazandı. Bu başarı 78 Grand Prix Yılın Otomobili ödülünü kazanan RX-7 ile devam etti ve 1979'da ABD'de Yılın En İyi Spor Otomobili ödülüne aday gösterildi ve 1980'de Japonya'da son 10 yılın otomobili ödülünü kazandı. RX-7 spor arabalarının üç başarılı nesli, durmak bilmeyen bir konsept gelişimi ile devam etti. 2003'de, Sportif Coupe RX-8'de RENESIS olarak adlandırılan yeni bir döner motor lanse etti. Mazda hatta daha ileriye oynayarak daha az yakıt tüketen ve Euro Stage IV olan bir döner motor üretti. Aynı yıl, RX-8 RENESIS Uluslararası Yılın Motoru yarışlarında 3 kategoride ödülleri topladı: En Yeni Motor, Yılın Motoru Üstün Ödülü ve 2.5 -3.0L kategorisinde En İyi Motor Ödülü. Sadece 1.3L (2 x 654 cm3) olan gerçek silindir hacmine rağmen İngiltere yasaları döner motoru gerçek silindir hacminden 2 kat büyük olarak veya 2.6L olarak sınıflamaktadır. RENESIS, gördüğü ilgi sonucunda 2004'de kendi kategorisinin sahibi oldu.
Mazda’nın başarılı kompaktları – 323 ve Mazda3
Mazda küçük otomobil üretmek söz konusu olunca bir liderdir. Örneğin şimdiki Mazda2 B-otomobili, 2008'de Yılın Dünya Otomobili ödülünü kazandı ama ödüllerin pek çoğu kompakt sınıfında geldi. 1980'de, Mazda'nın ilk modern kompaktı, önden çekişli 323, Yılın Avrupa Otomobili ödülünde birinci oldu ve Japonya'da, Avustralya'da ve Yeni Zelanda'da 1981'de Yılın Otomobili ödülünü almaya hak kazandı. 1983'de ABD'de Yılın İthal Otomobili ödülüyle birlikte 74 ödül kazandı. Ama bu sadece başlangıçtı. Halefleri, ilk Mazda3 jenerasyonu, daha iyisini yapacaktı ve yedi yılda (2003 – 2010) toplam 99 ödül kazandı. Bunların çoğu 2003'de lanse edildiği yılda alındı. Ödüller arasında Yılın Avrupa Otomobili yarışmasında ikincilik ödülü ve Danimarka ve Çek Cumhuriyetinde, Türkiye ve Japonya'da (RJC En İyi 6) Yılın Otomobili Ödülü vardı. 2004'de dokuz ülkede Yılın Otomobili Ödülünü kazandı ve ödül almaya devam etti. Bunlar arasında Hong Kong'da 2004'de En İyi Hatchback özel ödülü de vardı. 2009'un başından sonuna kadar, en sonuncusu Tayland'da ilk jenerasyon yılın makyajlı araç versiyonu ödülü. İkinci nesil Mazda3 pazarda ilk iki yılında oldukça başarılıydı ve 23 ödül kazandı.
Mazda çevre ödülleri
Mazda birçok çevre ödülü aldı. ABD'de şimdiki Mazda MX-5 roadster, Çevre Koruma Derneği (EPA) tarafından En Verimli İki Koltuklu Araç ödülü verildi ve Mazda Tribute Hybrid Yılın En Yeşil Otomobili yarışmasında ilk beş finalist arasında yer aldı ki her iki ödül de 2008'de geldi. Bir yıl sonra, ilk nesil Mazda6 (makyajlı versiyonu) Çevre Taşıma Derneği'nin En iyi Geniş Aile Otomobili olmaya aday gösterildi. İkinci nesil Mazda6, altta kalmayarak, 2008'de Hollanda'da Royal Dutch Touring Klüb'ün ECOTEST'inde En Yeşil Benzinli Otomobil seçildi. Ancak, 2009'da lanse edildiğinden beri toplam altı ödül kazanan yakıt tasarruflu start/stop sistemli en başarılı Mazda Çevre Teknolojisi, i-stop (şuan ki Mazda3), JSAE ödülü dahil ödüller kazandı. Mazda aynı zamanda 2010'da şuan ki Mazda benzinli araçlarında kullanılan devrimci tek nanoteknolojili katalist'in üretimine sebep olan araştırmalar için JSAE ödüllerini kazandı. Bu yenilikler yeni yeşil SKY-Teknoloji motorlarının ve şanzımanlarının gelecek yıldan itibaren Avrupa'da lansmanını yapacak olan Mazda'nın Gelişmiş Zoom-Zoom teknolojisinin bir parçasıdır.
Mazda rekorları
MX-5 roadster ve Mazda’nın döner motorlu otomobilleri şu anda firmanın en önemli ödüllerini elinde tutmaktadır. 20 yıl dönümünü bu yıl Avrupa'da kutlayan Mazda MX-5, tarihte en çok satılan üstü açık iki koltuklu spor otomobili olarak Guinness Rekorlar Kitabına girdi. Şu anki modelin popülaritesine bakarak, gelecek yıllarda da bu rekoru elinde tutmaya devam edecek gibi görünüyor. 1991'de, Mazda döner motorlu otomobil ile, Mazda 787B, Le Mans'ın 24 Saat'ini kazanan ilk araç olarak (ve sadece üretici olarak) rekorlar kitabına girdi. Ayrıca bugüne kadar bu büyük ödülü kazanan ilk ve tek Japon Otomobil üreticisi oldu. Mazda RX-7 tarihte 1.8 milyon adetten fazla satarak, en çok satılan döner motorlu spor otomobil başarısını elinde tutuyor. Öte yandan 2004'de, Mazda RX-8 Almanya, Papenburg'daki test alanında 40 uluslararası FIA hız ve dayanıklılık rekorunu kırdı. Pistte döner motor konseptinin sportiflik ve dayanıklılığını kanıtlayarak uzun bir Mazda kültürüne devam etti.
anlatamıyorumki burda size mazda3ün 100den fazla ödül aldığını milyonlarca sattığını söylesem.insigniamız varya diye başlayacaksınız.siz malesef bu cevaplardan anlıyorsunuz.kibarlığımı kaybetmeden cevap vermeye kalksamda sizden karşılığını bulamıyorum.astra 1.3 verimsiz,güçsüz motoruyla 1.6yla kıyaslayarak komik duruma düşen bence sizsiniz.hbde ben olsam ve ikisi arasında kalsam ben inanın yeni astra derdim ama ben asla hb almayı düşünmüyorum.