Bunun sebebi şanziman guvenligi acisindan mi yapiyor otomatiktede yapiyor bunu manuelde deBelirli devir aralığını yakalamazsa vites geçişi yapılmadı uyarısı çıkar ekranda normal durum
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Bunun sebebi şanziman guvenligi acisindan mi yapiyor otomatiktede yapiyor bunu manuelde deBelirli devir aralığını yakalamazsa vites geçişi yapılmadı uyarısı çıkar ekranda normal durum
Manuel kullanımda vites yükselttiğinzde Devir düşük kalırsa bu uyarıyı yapması gayet normal ama otomatik te yapmaması lazım diye düşünüyorumBunun sebebi şanziman guvenligi acisindan mi yapiyor otomatiktede yapiyor bunu manuelde de
Evet otomatik’te yapmaması gerek gaza bastıkca kendisi ayarlıyor çünkü ona göre atıyor ama manuelde’de siz atabiliyorsunuz istediginiz gibi ama çok düşürttürmez yani zora sokturtmaz kendini güvenlik sebebi ile ama yükseltmede belirli olur ama kısıtlamaz bence bi bilgisayara bağlamak gerekiyor olabilir veya yetkili servis e danışmak gerekiyor olabilir dışarda çünkü orayı burayı ellemeyi seven ustalar var otomatik şanzıman da yetkili servis kesinlikle gidilmesi gereken tek yer yinede size kalmış bence bi baktırmak gerekliManuel kullanımda vites yükselttiğinzde Devir düşük kalırsa bu uyarıyı yapması gayet normal ama otomatik te yapmaması lazım diye düşünüyorum
Çok güzel açıklamışsınız hatta şöyle bir şey söyleyeyim otomatik şanzımanlar kolay kolay bozulan birşey değil(tam otomatik) , bizim bazı ustalar ufacık tekleme de hoplama da hemen şanzımana bağlıyor konuyu, ama motor aksamına girince küçücük bi parçanın basınç düşüklüğü veya yüksekliğinden kaynaklı bile bunları yapabiliyor, benim aracım da da R veya D ye aldığım da ilk geçişte hopluyor bazen ama vuruntu değil kesinlikle, sanki bişe fazla basınç yapıyor gibi şanzımanla alakalı değil mesela , insan anlayabiliyorEvet otomatik’te yapmaması gerek gaza bastıkca kendisi ayarlıyor çünkü ona göre atıyor ama manuelde’de siz atabiliyorsunuz istediginiz gibi ama çok düşürttürmez yani zora sokturtmaz kendini güvenlik sebebi ile ama yükseltmede belirli olur ama kısıtlamaz bence bi bilgisayara bağlamak gerekiyor olabilir veya yetkili servis e danışmak gerekiyor olabilir dışarda çünkü orayı burayı ellemeyi seven ustalar var otomatik şanzıman da yetkili servis kesinlikle gidilmesi gereken tek yer yinede size kalmış bence bi baktırmak gerekli
Teşekkür ederim sizde güzel anlatmışsınız tam otomatik şanzımanlar en sorunsuzlarıdır dediğiniz gibi bende öyle diyorum sorunsuzlardır tam otomatikler opelinkilerde tam otomatikler vites geçişlerinde yani D den R ye veya başka şeylerde biraz kastırır kendini benim aracımda öyle bindiğim hemen hemen her tam otomatikler öyledir karakteristik normaldir türbinde basınç ile alakalı zamanla yorgunluk olduğundan bence normalÇok güzel açıklamışsınız hatta şöyle bir şey söyleyeyim otomatik şanzımanlar kolay kolay bozulan birşey değil(tam otomatik) , bizim bazı ustalar ufacık tekleme de hoplama da hemen şanzımana bağlıyor konuyu, ama motor aksamına girince küçücük bi parçanın basınç düşüklüğü veya yüksekliğinden kaynaklı bile bunları yapabiliyor, benim aracım da da R veya D ye aldığım da ilk geçişte hopluyor bazen ama vuruntu değil kesinlikle, sanki bişe fazla basınç yapıyor gibi şanzımanla alakalı değil mesela , insan anlayabiliyor
Bende teşekkür ederim, Evet öyle belirli km aralıklarında şanzıman yağ değişimi, düzenli yağ filtre bakımı, kaliteli yakıt ve şanzıman adaptasyonu ile birçok sorununun önüne geçilir zaten, biraz da fazla dinlememek lazım motoruTeşekkür ederim sizde güzel anlatmışsınız tam otomatik şanzımanlar en sorunsuzlarıdır dediğiniz gibi bende öyle diyorum sorunsuzlardır tam otomatikler opelinkilerde tam otomatikler vites geçişlerinde yani D den R ye veya başka şeylerde biraz kastırır kendini benim aracımda öyle bindiğim hemen hemen her tam otomatikler öyledir karakteristik normaldir türbinde basınç ile alakalı zamanla yorgunluk olduğundan bence normal
KesinlikleBende teşekkür ederim, Evet öyle belirli km aralıklarında şanzıman yağ değişimi, düzenli yağ filtre bakımı, kaliteli yakıt ve şanzıman adaptasyonu ile birçok sorununun önüne geçilir zaten, biraz da fazla dinlememek lazım motoru
tekli vites geçişlerinde senkromeç vuruntuya neden oluyor genellikle.Benim aracimdada vites dusururken ozellikle bir anlik bosluk ve sonrasi vuruntu yaptirarak 4 twn 3 e gecis yapiyor. Ustaya gosterdim yag veya selonoid yapar dedi. Icinden cikan yag kirmiziydi yani benden once aslinda degismis. Ben tekrar degistirdim. Usta zaman gosterecek duzelebilir dedi pek aklima yatmasada. Sanziman Yazilim konusinda guncel oldugu soylendi.