Opel Astra mi ? yoksa Seat Leon mu?

kokpit kötü gerçekten...malzeme kalitesi falanda fzla başarılı değil yeni bravonun kat kat daha iyi leondan..koltuklarına gelınce konfor denen bişey yok arkaya oturdum ben kütük gibi ve kısa zamanda aşınıyo koltukları..açıkçası leon'u görüntüsüne aşık olan spor araba isteyen kişiler kusurlarını görmeden kullanır..sürüş keyfi mükemmel çünkü aracın.ondaki yol tutuşu çok az arabada var
 
buğra o kadar da değil yiğidi öldür hakkını yeme sınıfında leon kadar dolu olupta o fiyata satılan kaç araba var illa ki düşük fiyat = düşük kalite ama
motor olarak önde astradan donanım olarakta önde muadil fiyatlara bakarsak stylance leonun parasına enjoy sp astra alınabiliyo.....
 
sunrooflu, cupra body kitli, beyaz tsi leon bence çok keyifli bi araba olur kullanımına gelince 1.6 sını sık sık kullanıyorum gayet güzel.....
 
Kadının fendi erkeği yendi. Bir adet nur topu Seat 1.4 TSi mız oldu.
Değerlendirmelerimi zaman geçtikçe aktarırım.
Öncelikle 1.4 TSi motor kabul etmek çok başarılı şehir içinde ortalama 7 lt civarında yaktı , torku da çok iyi ayarlamış adamlar 1.500 deviri geçince torkunu vermeye başlıyor, çok nadir 3.000 -3.500 ü geçirmem gerekti.
6 ileri vites ve 90 km/h ile giderken aracın devri 2000 civarında kalıyor. Öyle olunca da şehirler arası yolda da az yakıyor, Otobanda 600 km yol yaptık 100 -120 arası bir hızla ortalama 6 lt yaktı. Üstelik 6. vites de bile gereğinde hızlanabiliyorsunuz. (Çok kıskandım bir sollama için ben 2 vites aşağı atıyorum sonrada şehirler arası yolda bile 7 litre /100 km de tüketiyorum)
Ama en düşük olarak 5 civarına düşemedim (düşük hızda otoyolda), turbo pek izin vermiyor turbonun basıncı nın olmadığı devirde de araba gitmiyor zaten .Burada hiç değilse astramı yakalayamıyor ben 100 km 'de 4 lt ortalama yakabildiğim çok oldu.
Direksiyonu acaip rahat kullanımlı, göya astranın ki hıza duyarlı hız artınca sertleşen cins , yanında resmen kütük gibi kaldı, debriyajı da çok hafif seattan inip astraya binince kullanma güçlüğü çekiyorum.
Farları kötü benim bixenon yanında el fenerleriyle yolu aydınlatıyormuş gibi duruyor.
kapı kiltleme özellikleri, opelin bir gecede yalanlarla ortadan yok ettiği kilit sisteminin benzeri, ilk önce şoför tarafını açıyorsunuz isterseniz öbür kapıları da açıyorsunuz,bagaj ayrı olarak kilitlenip açılabiliniyor hareket ile kapılar otomatik olarak kilitleniyor bir kapıdan indiğinizde bütün kapıları şak diye açmıyor sadece o tarafın kilidi açılıyor.
Aynalar indiğinizde kendiliğinden kapanabiliyor , kontakt açılınca eski konumlarına dönüyor.
Bunları yazdığımı okuyup seatı övdüğümü zannetmeyin ama ne yazıkki astra bazı yönlerde motoru direksiyon sistemi debriyajı gibi geride kalmış durumda. Bu kafa ile giderse opel bayağı aşağı düşen bir satışa sahip olacak, hala donanımları teker teker çalmakla meşgul.
Eğer seat, leona bir de DSG şanzımanı getirirse opel eski günlerini bir daha o fiyatlarla zor görür.
 
Arkadaşlar Selam

Yeni 115 Hp lik Opel Astra H ile Seat Leon 1.4 TSI 125 hp lik seçenekleri arasında bir seçim yapsanız düşüncelerinizi aktarırmısınız. Leon alınabilecek bi araba mı piyasası sonrası satış durumu olarak herkes birşeyler söylüyor.ikinci elde satmanın zor olduğunu soyleyenler var seat leon için bu yeni motor seçeneği ile opel astra h arasındaki kıyaslama düşüncelerinizi aktarırmısınız ?

müslüman mahallesinde salyangoz satmak gibi bişe opelcilerin sitesinde bu sorulmaz herhalde.
 
Eğer hem performans hem görüntü deniyorsa bu karşılaşma;
Yeni Astra Twinport vs Leon Cupra Sport olmalı:)
 
Kadının fendi erkeği yendi. Bir adet nur topu Seat 1.4 TSi mız oldu.
Değerlendirmelerimi zaman geçtikçe aktarırım.
Öncelikle 1.4 TSi motor kabul etmek çok başarılı şehir içinde ortalama 7 lt civarında yaktı , torku da çok iyi ayarlamış adamlar 1.500 deviri geçince torkunu vermeye başlıyor, çok nadir 3.000 -3.500 ü geçirmem gerekti.
6 ileri vites ve 90 km/h ile giderken aracın devri 2000 civarında kalıyor. Öyle olunca da şehirler arası yolda da az yakıyor, Otobanda 600 km yol yaptık 100 -120 arası bir hızla ortalama 6 lt yaktı. Üstelik 6. vites de bile gereğinde hızlanabiliyorsunuz. (Çok kıskandım bir sollama için ben 2 vites aşağı atıyorum sonrada şehirler arası yolda bile 7 litre /100 km de tüketiyorum)
Ama en düşük olarak 5 civarına düşemedim (düşük hızda otoyolda), turbo pek izin vermiyor turbonun basıncı nın olmadığı devirde de araba gitmiyor zaten .Burada hiç değilse astramı yakalayamıyor ben 100 km 'de 4 lt ortalama yakabildiğim çok oldu.
Direksiyonu acaip rahat kullanımlı, göya astranın ki hıza duyarlı hız artınca sertleşen cins , yanında resmen kütük gibi kaldı, debriyajı da çok hafif seattan inip astraya binince kullanma güçlüğü çekiyorum.
Farları kötü benim bixenon yanında el fenerleriyle yolu aydınlatıyormuş gibi duruyor.
kapı kiltleme özellikleri, opelin bir gecede yalanlarla ortadan yok ettiği kilit sisteminin benzeri, ilk önce şoför tarafını açıyorsunuz isterseniz öbür kapıları da açıyorsunuz,bagaj ayrı olarak kilitlenip açılabiliniyor hareket ile kapılar otomatik olarak kilitleniyor bir kapıdan indiğinizde bütün kapıları şak diye açmıyor sadece o tarafın kilidi açılıyor.
Aynalar indiğinizde kendiliğinden kapanabiliyor , kontakt açılınca eski konumlarına dönüyor.
Bunları yazdığımı okuyup seatı övdüğümü zannetmeyin ama ne yazıkki astra bazı yönlerde motoru direksiyon sistemi debriyajı gibi geride kalmış durumda. Bu kafa ile giderse opel bayağı aşağı düşen bir satışa sahip olacak, hala donanımları teker teker çalmakla meşgul.
Eğer seat, leona bir de DSG şanzımanı getirirse opel eski günlerini bir daha o fiyatlarla zor görür.




hayırlı olsun leon zevkli araba kullanımı çok kolay donanım olarakta yok yok nerdeyse..
 
Hayırlı Olsun, güzel seçim :)
 
Geri
Üst