Opel GM Almanyaya Atılan e-posta

opel sattı işi bitti boşa bekleme kardeşim. Türkiyedeki baş yetkilisi bile yüzüme telefonu kapattıktan sonra almanyadaki herif seninle hiç ilgilenmez.

Zaten opel topu dikti 2016 dan sonra mafişşşş

neye göre konuşuyorsunuz ? topu dikme olayıyla ilgili olarak kanıt var mı ? yoksa farazimi sözünüz ;)
 


neye göre konuşuyorsunuz ? topu dikme olayıyla ilgili olarak kanıt var mı ? yoksa farazimi sözünüz ;)

neti araştırın göreceksiniz fabrikanın kapanacağı ve 2016 dan sonra araç üretmeyeceği bariz duyuruldu.
çıkarda başka bir marka bastırır parayı satın alır ona bişe diyemem
 
neti araştırın göreceksiniz fabrikanın kapanacağı ve 2016 dan sonra araç üretmeyeceği bariz duyuruldu.
çıkarda başka bir marka bastırır parayı satın alır ona bişe diyemem
Ya arkadaşım boş konuşma adamlar daha astra k'yi yeni duyurdu. İşkembeden sallayip durma.
 
Atılan maillere herhangi bir cevap geldi mi ?
 
neti araştırın göreceksiniz fabrikanın kapanacağı ve 2016 dan sonra araç üretmeyeceği bariz duyuruldu.
çıkarda başka bir marka bastırır parayı satın alır ona bişe diyemem

Nasıl bir sallama bu ? Adam bochum da fabrika kapattı . Sanki tek fabrika o . 2016 da üretimi bitecek dediğin marka 2018 Yılına kadar piyasaya sunacağı yeni şanzıman ve motorları duyurdu .

Bence gidip daha iyi araştırın neti !!!
 
Opel altyapısını psa veya citroen ile beraber geliştirecek yanlış hatırlamıyorsam eğer,tamamen maliyet ile alakalı firma kapanmış falan değil,yüksek maliyetlerden dolayı almanyadaki üretimi düşürür veya düşürmüş olabilir fakat üretim maliyeti daha düşük olan ülkelerdeki fabrikalarında üretimleri devam eder bunlar tamamen maliyet kaynaklı.Fakat müşteri tamamen opel tarafından geliştirilen araç aldığını düşünecek yada lotus alt yapısı kullanan buda işin ayrı bir boyutu,ayrıca yurt dışında müşteri şikayet konularını dikkate almıyor olamazlar,ürün sorumluluğu vs. gibi yasal sorumluluklar var,adamlar arabayı ürettiler ve müşteriye sattılar,garanti süresi bitiminde müşteri üretim kaynaklı hatadan dolayı kaza geçirdi diyelim veya allah korusun ölümlü kaza oldu bu durumda sadece üretici sorumlu değil,ona hatalı parçayı üreten yan sanayi dahil bundan sorumludur yani bu süreçte çalışan herkez yasal olarak sorumlu olur bu gibi yasal nedenlerden dolayı müşteri şikayetlerini dikkate almıyor olamazlar bunu belirtmek istiyorum,bende otomotiv yan sanayi çalışanı olarak bunun eğitimlerini aldım bundan dolayı bunu biliyorum,bahsettiğim gibi şikayet konusunun önemi ile birebir alakalı,arka kapılarda neden hoparlör yok veya diğer markaya göre sizn arabada bu niye yok dendiği zaman çok önemsenmeyebilir fakat daha hassas konularda geri dönüş veya değerlendirme olur mutlaka.
Fakat işin bizi daha çok ilgilendiren tarafı ülkemizde bu durumlara çoğunlukla yabancıların gösterdiği özenin gösterilmiyor olması M.Akifin "işleri dinimiz gibi,dinleri işimiz gibi" sözü zaten durumu özetliyor,ülkemizde tüketici memnuniyeti,yasaları,uygulama veya bu konularda kurum ve kuruluşların gösterdikleri önemin ve hassasiyetin yeterli olmadığı konusunda muhtemelen hepimiz hemfikiriz yinede müşteriler olarak fırsat buldukça bu konularda firmalara gerekli şikayetlerde yada uyarılarda bulunmalıyız ki durumlarını duzeltemeye çalışsınlar aynı zamanda bunlarıda internette paylaşarak biribirimizi aydınlatmalıyız daha bilinçli tüketici olmak adına.
 
Geri
Üst