Opel harareti sever mi acaba ?

icemaker

Kayıtlı Kullanıcı
48-Muğla
Katılım
19 Ocak 2010
Mesajlar
777
Tepki puanı
3
Puanları
18
Siteyi ziyaret et
vw. araçlarında ne kadar sıkıştırırsanız sıkıştırın asla 90 dereceyi geçmez ,çok fazla zorlasanız bile 90 ı geçmez..
ve ayrıca normal çalışma ısısında 90 dan aşağıda düşmez..
ibre sürekli 90 da sabit kalır..
böylece vw. motorları kolay kolay yağ yakmaz ve hararette yapmaz.(tecrübeyle sabittir.)
opellerde durum farklı hararet göstergesi sürekli aşağı yukarı oynar..
benim sattığım vectra b de hararet 110 120 gibi çıktığında aracım su kaynatmıştı.
maalesef opellerde durum böyle ..
saygılar..

Doğru aslında ama işin iyi yanı 10 liraya çözülmesi ilginç tarafı ise soğutma sisteminin fazlasıyla yeterli olduğu halde anlamsızca yanlış değerde bir müşür yüzünden sıkıntı yaşanıyor olması.
 
S

sozberk

Bilgi Girilmemiş
2000 model astra hararetin 90ı geçtiğini hiç görmedim. büyük ihtimalle benden önceki sahibi müşürü değiştirmiş. arabaya opcomla ilk bağlndığımda soğutma isteminde üç arıza bulmuştum. sildikten sonra gelmedikerine göre sistemde işlem yapılmış ve arıza kayıtları silinmemiş diye düşündüm.
 

kip

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
55
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
bu yararlı bilgi için öncelikle çok teşekkür ederim
bendede c20xe var , geçen gün klima radyotörünü söken usta
fan müşürü kablosunu iyi takamadıgından dolayı aracım 100 ü gördü
allahtan göstege panelini gözle çok kontrol ettiğimden olaya müdahale ettim
yarın gidip tipo slx müşürünü alıp takacagım ve sonuclarını burada paylaşacagım
herkeze hayırlı geceler ;)
 
S

sevhat1905

Bilgi Girilmemiş
deneyecek olan arkadaşlar sonuçlarınızı merakla bekliyoruz...
 

hknnn

Kayıtlı Kullanıcı
55-Samsun
Katılım
8 Şub 2010
Mesajlar
656
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
arkadaslar, ben de 2/3 hafta önce 98 astra g kasa aldım. benimki de 100ü geçince açıyor fan. ama 100/105 arası hep sabit kalıyor. sonuç olarak ne yapsak acaba tipo slx müşürü mü çaresi?
 

cdx 2000

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Ara 2009
Mesajlar
8
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
benim vectrada da bu hararet çok kafama takılıyo. tipo müşürünü kesin deneyeceğim.
 

hknnn

Kayıtlı Kullanıcı
55-Samsun
Katılım
8 Şub 2010
Mesajlar
656
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
hocam, denersen sonuçlarını payla şır mısın bizimle? yazın olmazsa ben de deneyecğim. şu an ben memleketimde değilim iklim olarak da soğuk sayılabilecek bi yerdeyim. o yüzden çok sorun olmuyo. ilçe merkezinden köye çıkıyorum 4km stabilizeye girince bazen 100ü buluyo ve fan açıyor. onun dışında çok sıkışık trafiğe falan girmedim dahaca ama aracı aldıgım kişi, şu ana kadar o tür bi sorun kesinlikle yaşamadım dedi. serviste de yine malum 105 de açar, sıkıntı olmaz dediler. ama yazın o sıcakta bu arabalar 100/105 ile ne yaparlar ?
 

icemaker

Kayıtlı Kullanıcı
48-Muğla
Katılım
19 Ocak 2010
Mesajlar
777
Tepki puanı
3
Puanları
18
Siteyi ziyaret et
Tipo müşürü hayat kurtarır :)

Tipo aslında Fiat ın değilmiş Tipo yu Lancia tasarlamış fakat henüz üretim bandına koymadan Lancia yı Fiat satın almış böylece Lancia Tipo yerine Fiat Tipo olarak doğmuş bu yüzden kapı altlarında motor bloklarında amortisör tepelerinde hep Lancia yazarmış ve işte bu Lancia zamanında GM ile teknik olarak bir miktar işbirliğide yaparmış müşürler tamamen başkasının kanından gelmiyor uzaktan akrabalık var üzülmeyin :)
 

yalçın

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
1,774
Tepki puanı
1
Puanları
38
Yaş
56
Siteyi ziyaret et
Yalçın abi bu konu hakkında ne düşünüyorsun.Benim böyle sıkıntım sadece yazları çok yoğun trafikte 100e dayanıyo sonra 95e hemen düşüyo ama bu sorun ise bu bilgiyi paylaşan üyemiz gibi çözüm yoluyla bende fan müşürünü değiştirmemi tavsiye edermisin yoksa hiç kurcalamayayımmı :confused:
kasırgam burağım evet yazdıklarımı uygulayabilirsin...

şimdi bakın arkadaşlar opel ewet hararetli bi makıneye sahıptir fakat hararetli çalışacak da diil bu şu anki teknolojıde düşük çalıştırmak mümkün
nasılmı :
daha düşük dereceli fan müşürü ve düşük dereceli termostatı beraber kullanarak harareti düşürmek değilde aslında harareti çıkartmadan fanı erken açtırarak termostatında yardımı ile bu işi indirgemek net mümkün kafanıza takılıyorsa evet sizde düşürün ki yakalama zamanınız olsun saygılar
 

Kasırga&Burak

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Eyl 2007
Mesajlar
3,675
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
Yalçın abi bu konu hakkında ne düşünüyorsun.Benim böyle sıkıntım sadece yazları çok yoğun trafikte 100e dayanıyo sonra 95e hemen düşüyo ama bu sorun ise bu bilgiyi paylaşan üyemiz gibi çözüm yoluyla bende fan müşürünü değiştirmemi tavsiye edermisin yoksa hiç kurcalamayayımmı :confused:
kasırgam burağım evet yazdıklarımı uygulayabilirsin...

şimdi bakın arkadaşlar opel ewet hararetli bi makıneye sahıptir fakat hararetli çalışacak da diil bu şu anki teknolojıde düşük çalıştırmak mümkün
nasılmı :
daha düşük dereceli fan müşürü ve düşük dereceli termostatı beraber kullanarak harareti düşürmek değilde aslında harareti çıkartmadan fanı erken açtırarak termostatında yardımı ile bu işi indirgemek net mümkün kafanıza takılıyorsa evet sizde düşürün ki yakalama zamanınız olsun saygılar

Teşekkürker Yalçın abi yazdıkların için Cengiz Bey sayesinde bir şehir efsanesi daha çözüm buldu o zaman ;)
 
Üst