Opel harareti sever mi acaba ?

cengiz abi benim kafama takılan bi kaç soru var bu tipo fan müşürmü yoksa termotsat müşürümü pek anlamam yeni aldım aracımı konuyu baştan aşşagı okudum eger işe mantık olarak işe yaradıgını düşünüyorum opele cook yabancıyım bütün araçlarım honda dı cook karışık bi araç oldugu hiç honda gibi kolay cözümleyemiyorum hondada cogu parçayı söküp ben takardım birazda bilgi veriseniz ben bugun gidip alıp denemek istiyorum 100 lerde çalısan bi hararet ürkütücü
 
Termostat üzerinde bir işlem yapılmıyor. Fan müşürü fanın devreye girme derecesini belirleyen bir parça ve opelde 100 derecede fan dönmeye başlıyor sorunda zaten bundan ibaret. Sonuçta fan müşürünü değiştirip 90 olanını takıyoruz ve fan 90 da devreye girdiği için hararet düşmüş oluyor
 
Termostat üzerinde bir işlem yapılmıyor. Fan müşürü fanın devreye girme derecesini belirleyen bir parça ve opelde 100 derecede fan dönmeye başlıyor sorunda zaten bundan ibaret. Sonuçta fan müşürünü değiştirip 90 olanını takıyoruz ve fan 90 da devreye girdiği için hararet düşmüş oluyor

simdi cikip sanayiye gidecegim cengiz abi tofaş parçacına ne demeliyim gerçekten işimi görecek parça hangisi oldugunu nerden anlaya bilirim belirgin özeliklerini söylerseniz müşürün iyi olur bu arada x16xe corsa gsi var bnde
 
Ben de hiçbir zaman hararet 90 ın üstüne çıkmadı..astra G sahibiyim,hatta 30-40 sn yokuş insan gaza basmasam hararet direkt hızlı bi şekilde 80 in altına sık sık olan çizgilere yaklaşıyor..hızlı sıcaklık değişimi kapağı çatlatacak diye mecburen basıyorum gaza...benım de böyle bir sorunum var işte..benm araba da harareti değil,80 derecenın altındaki sıcaklıkları seviyor:D
 
Ben de hiçbir zaman hararet 90 ın üstüne çıkmadı..astra G sahibiyim,hatta 30-40 sn yokuş insan gaza basmasam hararet direkt hızlı bi şekilde 80 in altına sık sık olan çizgilere yaklaşıyor..hızlı sıcaklık değişimi kapağı çatlatacak diye mecburen basıyorum gaza...benım de böyle bir sorunum var işte..benm araba da harareti değil,80 derecenın altındaki sıcaklıkları seviyor:D

Termostat bozulup açık kalırsa hararet aşağılara düşebiliyor. yoksa hep 90 üzeri
 
simdi cikip sanayiye gidecegim cengiz abi tofaş parçacına ne demeliyim gerçekten işimi görecek parça hangisi oldugunu nerden anlaya bilirim belirgin özeliklerini söylerseniz müşürün iyi olur bu arada x16xe corsa gsi var bnde

Tolga önce fan müşürünün soketine bakman lazım opellerin çoğu birbirinden farklı müşür kullanıyor seninki hangisiyse ona uyan 90 ını bulman lazım
 
Tolga önce fan müşürünün soketine bakman lazım opellerin çoğu birbirinden farklı müşür kullanıyor seninki hangisiyse ona uyan 90 ını bulman lazım

abi bugun sanayiye gittim aldım müşürü ucu sarı kalın bişi tipo slx müşür dedim 92 97 yazıyordu üzerinde soketi vardi altı aldın sarısı plastik bölümünde üstünde söketin oldguu kısımda 92-97 yazıodu ve sonra ustama gittim dedim bunu takıcam takmadı tak dedim israr ettim tam dedi sonra zor iş bu dedi tampon inecek ws ws sıraladı sonra yaptıramadım cıktım bu işin nasıl üstesinden gelicem cook sinir bozucu bugun sonrasında trafige cıktım 100 120 km arası giderken sikinti yok istedigin devirde sıkıştır hararet yapmıyor biraz trafik görsün 103-105 arası yok performasn düşer yok fanı patlatırsın durmaz kablolar isinir ben karışmam diyor çekiliyor ama istersen takarım diyo araban cook yakar ws ws ne yapacagımı bilmiyorum aşırı şekilde bu duruma taktım
 
Termostat bozulup açık kalırsa hararet aşağılara düşebiliyor. yoksa hep 90 üzeri

benım %90 85 derece civarı geziniyor dostum..çok nadir 1.veya 2.viteste bi tepe tırmanırken 90 oluyor..30-40 sn gaza basmadan tepe insem direkt 80 in altına ilk çalıştığı sıcaklığa dönüyor..durum bu,sızın anlattıklarınzla biraz ters ama hangimizinki normal acaba? benmki yanlışsa bu şekilde kullanmamın zararı var mıdır? şimdiden teşekkürler.
 
benım %90 85 derece civarı geziniyor dostum..çok nadir 1.veya 2.viteste bi tepe tırmanırken 90 oluyor..30-40 sn gaza basmadan tepe insem direkt 80 in altına ilk çalıştığı sıcaklığa dönüyor..durum bu,sızın anlattıklarınzla biraz ters ama hangimizinki normal acaba? benmki yanlışsa bu şekilde kullanmamın zararı var mıdır? şimdiden teşekkürler.

yok mu bi bilen..satacam bu arabayı,ne tamircisi anlıyor ne kullanıcısı!!
 
benım %90 85 derece civarı geziniyor dostum..çok nadir 1.veya 2.viteste bi tepe tırmanırken 90 oluyor..30-40 sn gaza basmadan tepe insem direkt 80 in altına ilk çalıştığı sıcaklığa dönüyor..durum bu,sızın anlattıklarınzla biraz ters ama hangimizinki normal acaba? benmki yanlışsa bu şekilde kullanmamın zararı var mıdır? şimdiden teşekkürler.


80-85 derecenin altına ilk çalıştığı sıcaklığa inmesi normal değil.
sanırım termostat açık kalıyor.
böyle kullanmanız doğru değil tamir ettirmeniz lazım çünkü motor verimli çalışmaz soğuk olduğu için yakıt sarfiyatı ve yıpranma artar.
 
Geri
Üst