opel Insignia yada passat cc hangisi terciğiniz

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan yolcu79
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Neyi anlayacak passat ın daha yavaş olduğunu mu ?
:kop:tabi canım Ayrıca ben cc kullanmadım motor sporlarıyla uğraşan bir dostumun verdiği fikir var yani bence sizde lütfen iddaa etmeyin ne olur yani insignia yı çok beğenmiş olabilirsiniz ama yanından bile geçemez maalesef.keşke insignayı aceleye getirmeselerdi diyorum ben
 
Son düzenleme:
Bilmem farkındamısınız otomobillerin bir model yılı vardır ve ancak o zaman gelince yenisi üretilir. Peki volkswagen aynı şasiyi kullandığı halde model yılı haricinde bir otomobili resmen araya sıkıştırarak üretme ihtiyacını neden duydu acaba ? Sakın standart passat modeli ile insignia karşısında sorun yaşayabileceğini düşünmüş olmasın.

Yinede ben iki otomobil için birşey diyemem herşeyi zaman gösterir çünkü objektif olunduğunda aralarında görünür bir teknoloji farkı yok ama motorsport ile uğraşmış aradaşınız performans için aynı hacimde vw motorunu opele karşı tercih ediyorsa bunun onun yanılgısı olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim
 
Son düzenleme:
Sakın standart passat modeli ile insignia karşısında sorun yaşayabileceğini düşünmüş olmasın.

:kop::kop::kop:
süpersin :D :D


2.0 200 hp Passat CC - 117.400 TL
2.0 220 hp Insignia Cosmo - 84.760 TL

aradaki 32.640 TL'ye ister;
şehiriçi 14 lt. tüketim ile (fabrika verisi 12,7 lt.) 64.000 km gezerim

ister;
4x4 - 9.500
20" jant - 3.237
OPC Line - 3.366
Ergonomik Spor Deri Koltuk (ısıtma/soğutma) - 4.811
Infinity Ses Sistemi - 2.105
Navigasyon Paketi (DVD800) - 4.890
Sunroof - 2.406

Toplam 30.315 TL ile herşeyiyle full bir araca binerim. neden Passat CC almadım diye de düşünmem doğrusu :D



bakın, herkesin "Opel'e okadar para verilmez, 2.el BMW alırım" dediği gibi bir cümle,
"VW'e okadar para verilmez, full Opel'e binerim" demiyorum.
ben olsam öyle yaparım.
herkesin kendine göre mantığı var, hangisi mantıklı gelirse onu alır. kimsenin ihtiyacını bilemeyiz.
kısaca, ben böyle karşılaştırmalardan bıktım... :D
 
Kasmayın ya boşverin ikiside binilebilir araç,keyfiniz hangisini isterse ona binersiniz.
 
daha önceki mesajlarımda olaya sürekli objektif bakmaya çalıştım ama şu arabadan sonra passat yada passat cc hiç farketmez ikiside b.k yemiş o kadar.yok böyle bir estetik,yok böyle bir duruş,yok böyle bir güzellik otomotiv dünyası için bir devrim bence bu tasarım
34612133.jpg

47778135.jpg

98401892.jpg

73986894.jpg

88522809.jpg

60609403.jpg

36406568.jpg

67191735.jpg

http://www.sahibinden.com/4x4_2_8_2...eknik_gri-51WQQaXQQ20709833WQQpXQQdisplayitem
 
daha önceki mesajlarımda olaya sürekli objektif bakmaya çalıştım ama şu arabadan sonra passat yada passat cc hiç farketmez ikiside b.k yemiş o kadar.yok böyle bir estetik,yok böyle bir duruş,yok böyle bir güzellik otomotiv dünyası için bir devrim bence bu tasarım
34612133.jpg

47778135.jpg

98401892.jpg

73986894.jpg

88522809.jpg

60609403.jpg

36406568.jpg

67191735.jpg

http://www.sahibinden.com/4x4_2_8_2...eknik_gri-51WQQaXQQ20709833WQQpXQQdisplayitem




dış görüntü tartışılır çok alternatif sunabilirim öyle çığır açan bir tasarım değil bence..

iç tasarıma gelince oda çok göreceli ben bu kadar çok düğmeler çizelgeler olan araçları sevmiyorum çok karmaşık görünüyor şu resimde sırf benim saydığım kapılar ve direksion kollarını saymassak 48 tane buton düğme var basmalı yada çevirmeli

kapıları direkison kolu ve sağdaki soldaki bir kaç düğmeleride sayarsak sanırım kokpit içindeki düğme sayısı 60 a yaklaşır...

48 tane yi kim aklında tutabilir ben sadelikden yanayım ön kokpit olabiliceğince sade ve soft yumuşak hatlara sahip olmalı..
büyük markalarada bakarsanız çoğunun iç kokpiti gayet sadedir bmw mercdes audisi olsun..

insignia ya kötü bir şey demiyorum yanlış anlaşılma olmasın ama tamamen tercih meselesi sen o kokpite bakdınmı çok güzel bir tasarım görebilirsin ama ben bakdım mı pek çok düğme karşamışıklık kalabalıklık görüyorum insanı boğuyor..
 
artık o düğmelerin ne olduğu da akılda tutulamayacaksa daha ne deyim :D
Clio size göre :D
 
dış görüntü tartışılır çok alternatif sunabilirim öyle çığır açan bir tasarım değil bence..

iç tasarıma gelince oda çok göreceli ben bu kadar çok düğmeler çizelgeler olan araçları sevmiyorum çok karmaşık görünüyor şu resimde sırf benim saydığım kapılar ve direksion kollarını saymassak 48 tane buton düğme var basmalı yada çevirmeli

kapıları direkison kolu ve sağdaki soldaki bir kaç düğmeleride sayarsak sanırım kokpit içindeki düğme sayısı 60 a yaklaşır...

48 tane yi kim aklında tutabilir ben sadelikden yanayım ön kokpit olabiliceğince sade ve soft yumuşak hatlara sahip olmalı..
büyük markalarada bakarsanız çoğunun iç kokpiti gayet sadedir bmw mercdes audisi olsun..

insignia ya kötü bir şey demiyorum yanlış anlaşılma olmasın ama tamamen tercih meselesi sen o kokpite bakdınmı çok güzel bir tasarım görebilirsin ama ben bakdım mı pek çok düğme karşamışıklık kalabalıklık görüyorum insanı boğuyor..

zevkler ve renkller sonuçta bişey diyemiyor insan ama çoğunluk beğeniyorsa bir şeyi demek oluyor ki iyi
çok tuşta her zaman iyidir sonuçta 1-2 gün kullanılacak bir araç değil turşların yerlerini ve kullanım amaçlarını benimsemek zor olmasa gerek
saab93sportsedan2005102.jpg
 
Geri
Üst