Opel Vectra C Kasada Açilmayan Airbaglar

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan turnam
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

turnam

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
17
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
kardeşimin bayramın 1.gün gece 2003 Model opel vectra C araç ile airbagların patlamaması üzerine yaralanmış bulunmaktadır. Emniyet kemeri sadece şöförde takılı. seyir halinde iken arkadan gelen bir araç hızla çarpıyor ve araç önden kaldırıma giriyor. ön motor ve kaput hasarlı..pert yani. şöför burnunu ve dişlerini direksiyona çarptı ve kırıldı. ve araçta bulunan diğer 4 kişide yaralandılar..Kaza esnasında 2003 model OPEL Vectra marka 6 airbag bulunan aracımda airbaglerin hiç birisi patlamadı..Sizlerden ricam opele dava açsam bir sonuç çıkarmı ? Ne gibi yol izlemem gerektiğini bana yardım ederseniz sevinirim..

Devamı....

aracım 2.el..gerekli incelemeler servis tarafından yapılıp opele bilgi verildi..opelde bana telefon açarak neden açılmadığına dair bilgi verdi..güya araç airbaglari açacak noktadan darbe almamışta yan taraftan darbe almış..airbaglerin açılması için ivme noktası varmış oradan araç kaza yapması gerekiyormuş..durum bu..
şimdi aracın şöförü burnundan amaliyat oldu ve elinde hastane raporları var. şöför koltuğunun yanında oturan arkadaş yaralandı elinde hastane raporları var..araç perte ve hurdaya çıkmak üzere exper tarafından inceleme yapılıyor..böyle saçma şeymi olur diye düşünüyorum..aracta yaralılar var..araç kaza yapmış..önden refüje girmiş..ön taraf haşat durumda ve airbagler açılmamış güya açılması için belli noktadan vurması gerekiyormuş..hastane raporları var elimizde..bu durumda ben opele nasıl bir dava açmalıyım? ne gibi yol izlemem gerekiyor? dava açtıktan sonra ne gibi avukatlık masraflarım olur? opelin savunması ne olur? yine kalkıp belli noktadan vurmamış diyip işin içindemi sıyrılır? adalet yerini bulurmu? şöför emniyet kemeri takılı olmasına rağmen airbag açılmadı..kaşının olduğu yerde 4 dikiş ve burnundan amaliyat var..bu adam ölebilirdide..ortada üretimde yapılan bir yanlış var bence..aracın kaza resimlerinide ekliyorum buradan bakabilirsiniz..sizde bu aracın airbaglari açılmalımıydı? kanunu yolları bana anlatırsanız çok memnun olurum?
saygılar..

ARACIN RESİMLERİ

http://img115.imageshack.us/my.php?image=24761372sc1.jpg
http://img81.imageshack.us/my.php?image=75467226pr4.jpg

120 KM HIZLA GELEN ŞAHİNİN ARKADAN VURMASI SONUCU MEYDANA GELEN KAZA
İŞTE RESİMLERİ

http://img91.imageshack.us/my.php?image=32890110dg8.jpg
http://img148.imageshack.us/my.php?image=26542647ct8.jpg
 
Son düzenleme:
Az önce resimlere baktım.. büyük geçmiş olsun.
Hava yastıklarının açılması için darbenin 60 km/h süratin üzerinde olması ve sağ farın ve sol farın dışa bakan taraflarından 30 derece yani bayağı büyük geniş bir V harfi şeklinde darbe olması gerekiyor die biliyorum.. ancak resimlere bakınca zaten darbenin sınırları içinde... Bence ekspertiz raporunu veren adama bir sor ve bir de trafik tutanağına bir bak.. bizde buna benzer bir olaydan dolayı citroen firmasına dava açacaktık ancak polisin tuttuğu kaza raporunda bilmem ne yazılmamış (hatırlayamadım şimdi) olduğu için bir şey tutturamayacağımız söylenmişti.
ama yine de büyük geçmiş olsun.
 
Bence hakkınızı arayın.
Araçtaki darbe konusunda ise, darbeyi tam karşıdan değil de, biraz alttan almış gibi araç. Kişisel fikrim airbag'lerin bu konumda da açılması gerektiği ancak OPEL bu şartlar altında airbag'lerin açılmayacağı tezini ortaya atabilir.
Tekrar geçmiş olsun
 
çok büyük geçmiş olsun.dava aç ama kazanman zor bu ülke mahkemelerinde.çünki dava açtın bilir kişi gelecek.gelecek bilir kişi makina mühendisleri odasından biraz teferauatlı bir olay.inceleme yapacak.karar verecek.burda karar alma yenünde yapılacak işemlerve olayın incelenmesi için geçen süre ve sizin uğraşlarınız çok olacaktır.uğraşırım diyorsanız yapın.ben biliyorum böyle bir dava 1.5 sene sürdü.gözünü korkutmnak gibi olmasın ama yorucu olur sizin için.uğraşırım diyorsanız dava açın..ama gerçekten bu olay çok akıllarda soru oluşturan bir durum.inşallah cözüme ulaşırsınız
 
arkadasım bılırkısı ve eksper gelır bakar opeldende talep edılır
yasal yollardan halledersen ıs uzar ancak bu resme gore patlamaya bılır
sensorlerın konumu cok onemlı emnıyet kemerı takılımı bu durumlardan cok tututuruyorlar
sıze tavsıyem bılırkısı ısteyın ve sonuna kadar arkasında durun buyuk gecmıs olsun
bır vakıtte megane ıle 2 takla attık 50km suratte banketten dutu araba emnıyet kemerı takılı degıldı aıurbaglar acılmadı eksber ve bılırkısı geldı fransaya soruldu resımler yollandı ancak haksız bulunduk saygılarımla...
 
Çok geçmiş olsun benimde kanaatim araç alttan yukarı doğru bi darbe almış.Ve airbagler açılmalıydı diye düşünüyorum
 
çok geçmiş olsun o ne biçim iş öyle illa arabanın kaza yaptığın zaman belli bi yerine mi vurmak lazımmışşş!!!!! çok şaçma
 
Geri
Üst