Ynt: Otomatik astra vites degistirirken dugmeye basmalimiyiz.
Otomatik arabalar ikiye ayrılır. Tam otomatik , Yarı otomatik(triptonik) Tam otomatiklerde baskı balata söz konusu değildir. motor devirlendikçe yağ basıncını artıran tribün söz konusudur (mobiletlerdekine yakın bir sistem ama biraz farklı tabi) yağ basıncı artıkça araba kavrama yapar dolasıyla debriyaj baskı balata bitmesi gibi bir problem yoktur. Ancak triptonik arabalarda normal bildiğimiz baskı balata ve şansızman vardır. Sistem manuel vitesli arabalarla aynıdır. Küçük bir robot sizin yerinize gerekli oldukça debriyaja basar ve vites değiştirir (yeni çıkan sistemlerde çift kavrama yani baskı balata vardır. Renault EDC -Volvagen DSG ) oldukça karmaşık bir sistem ve çok sık arıza vermeye yöneliktir. Özellikle ağır trafikte bu yarı otomatik şansuzamn zorlanır. Rampalarda geri kaydırır. Bilgilerinize
Otomatik arabalar ikiye ayrılır. Tam otomatik , Yarı otomatik(triptonik) Tam otomatiklerde baskı balata söz konusu değildir. motor devirlendikçe yağ basıncını artıran tribün söz konusudur (mobiletlerdekine yakın bir sistem ama biraz farklı tabi) yağ basıncı artıkça araba kavrama yapar dolasıyla debriyaj baskı balata bitmesi gibi bir problem yoktur. Ancak triptonik arabalarda normal bildiğimiz baskı balata ve şansızman vardır. Sistem manuel vitesli arabalarla aynıdır. Küçük bir robot sizin yerinize gerekli oldukça debriyaja basar ve vites değiştirir (yeni çıkan sistemlerde çift kavrama yani baskı balata vardır. Renault EDC -Volvagen DSG ) oldukça karmaşık bir sistem ve çok sık arıza vermeye yöneliktir. Özellikle ağır trafikte bu yarı otomatik şansuzamn zorlanır. Rampalarda geri kaydırır. Bilgilerinize