otomatik şanzıman?manuel şanzıman?

otomatik şanzıman?manuel şanzıman?


  • Kullanılan toplam oy
    281
arkadaşım bir kere 1 - 2 - 3 otomatikte atlama olmasın bir üst vitese geçmesin diye .yokuş çıkarken falan kullanırsın.motor freni için kullnıldığını sende duydum.ARKADAŞLAR YANLIŞMIYIM OTOMATİK ARAÇ HAKKINDA TECRÜBELİ OLANLAR BİLGİLENDİRSİN BENİ.ben otomatik kullandım hiç motor freni olarak denemedim.1-2-3. doğruda olabilir idaaa etmiyorum.


evet yokuş cikarken 1 - 2 ve 3 ü kullanabiliriz... ayni şekilde inerkende çok dik yokuşlarda, 1 ya da 2. viteslerde motor freni yapilabiliniyor rahatlikla...
 
Geçen gün bir otomatik araba kullanim dedim bi yerde tam U dönüşü atıcaktım alışmışım debriyaja bende sol ayagımın buldugu ılk pedala bastım yani frene:) küüüt diye durdu araba:Dberbat bi histi..
Uzun süre otomatik vites kullanınca da körelir insan düz vites araba kullanamassın.


işte acemilik:)
 
ya kullandığınız araba da debriyaj yoksa ? :D:kop:


evet abi ya nasıl unutmuşlar debriajı hayret çok büyük bir hata:)oto yıkamada mercedes gördüm şöyle son modellerden hemen sıvıştım içine dışına bakimm die aaa bi baktım ki vites kolu yok yuhhh dedim artık bundada vites kolunu unutmuşlar:kop::kop::kop::kop::kop::kop::kop:
 
otomatikte çok sürdüm ama zevk alamadım ben manuel diyorum,ancak 40 mı devirince alırım bi otomatik paşa paşa gezerim:)
 
yüksek devirli en az 2.0 cc li araçta otomatik derim ben sport mod açıkken ki atraksiyonları çok zevkli oluyor...
 
Aracımı satıp almayı düşündüğüm aracın yorumunda böyle yazıyor. Daha ne diyeyim... :)

Motorun ateşi düşürülmüş
Spor otomobil üreticisi Porsche'la birlikte boxer motor kullanmaya devam eden iki markadan birisi olan Subaru, Forester'ın motor kaputunun altına da 1994 cc hacminde boxer bir motor yerleştirmiş. Eski versiyondaki motorun geliştirilmiş versiyonu olarak kabul edilen bu motor, 5600 d/d'de 177 HP güç, 3200 d/d'de ise 245 Nm tork üretiyor. Motorun eski versiyona göre torku 5 Nm yükselirken, gücü 14 HP düşürülmüş. Böylelikle yakıt tüketiminde düşüş yaşanırken, çalışma sessi de bir hayli düşürülmüş.
Alt devirlerden itibaren hızla devirlenmesiyle dikkat çeken motor, otomatik şanzıman sebebi ile gücünü tam olarak göstermekte zorlanıyor. Özellikle ara hızlanmalarda otomatik şanzıman vites ufaltmakta gecikiyor. Forester'ın motor gücünün yüzde 60'ı ön tekerleklere, yüzde 40 arka tekerleklere iletiliyor. Yaptığımız performans testlerinde Forester ile 0'dan 100 km/s hıza 9.2 saniyede ulaştık. Ara hızlanma ölçümlerinde ise 60-100 hızlanmasında 6.1, 90-120 km/s hızlanmasındaysa 5 saniye gibi değerler elde ettik. Bu da gösteriyor ki Forester ilk kalkışlar hariç sürekli performanslı bir otomobil. Ayrıca otomatik şanzıman daha hızlı vites düşürseydi bu süreler çok daha iyi olabilirdi. Testimiz süresince 100 km'de ortalama 10 litre benzin tüketen Subaru Forester sunduğu performansa göre çok müsrif değil. 60 litrelik bir depoya sahip olan Forester'ın menzili 600 km.
 
Geri
Üst