Otomatik vites sevenler derneği

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan canse89
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
s.a otomatikçiler..nasılsıınız bakalım :)

otomatikçi olduğumuz için, şanslı
yorulmadığımız için, dinç
sol ayak çalışmadığından, kireçleme olmuş
baskı balata sekromenç olmadığından, zengin
sürerken tüm dikkatimiz yolda olduğundan, güvenli
ayak haraketiyle vites düşürdüğümüzden, hızlı

ve geçenlerde pug 106 ya atladığımdan, gururlu (benzindeydi)
 
Yok manuelle işim olmaz. Rahat rahat binmek varken niye bir ayağımı fazladan yorayım. Mercedes varken ayak freninde işe yarıyordu şimdi daha rahat. Trafiğin böyle saçma sapan olduğu bir memlekette ne gerek var stres yapmaya. Tak D'ye keyfini sür:)

otomatikçi ve caravancı aramıza hoş geldin.
 
nasıl gidiyor araba-lpg ikilisi? anlat bakalım ne düşünüyon lpg hakkında.

polak abi sehir içinde bi depo kullandım tamamen sehir içi 4 km git sabah stop et aksam çalıştır 4 km stop et sadece sehirler arası yolda 35 km gittim 260 kr yaktı depoyu doldurdum akçaabat trabzon aracı kullanıyorum simdi 13 km gidis 13 km geliz 155 km oldu bi 60 daha gider ısığa göre 200 civarı olacak sehir içi fazla yakıyor bi ayara gidecem ama benzine göre yine de çok uygun tekleme sıkıntı cekmeme yok sükürler olsun sadece 3500 - 4000 deviri geçince lamba yanıyor sonra devir düsünce hemen sönüyor
 
bugun düz vites araba kullandım arabayı satmaya kalkarsam dernekte ki büyüklerimden ricam beni iyice şamarlayın
 
sen öğretmen değilmisin. keyfin yerinde napacan ticareti. biz fikirlerini gönül rahatlığıyla yaparız sen hiç yorulma.
vites değiştirmekle geçen süreler boş geçmesin diye diğer iş olanaklarına göz attım şöyle. keşke öğretmen olmasaydım. yanlış meslek seçmişim.
 
vites değiştirmekle geçen süreler boş geçmesin diye diğer iş olanaklarına göz attım şöyle. keşke öğretmen olmasaydım. yanlış meslek seçmişim.

Herkes keşke öğretmen olsam diye bakıyor, didiniyor. Sen ise olmasaydım diyorsun. Ben de keşke gazeteci olmasaydım diyorum. Bu işlerde var bi tezatlık:)
 
polak abi sehir içinde bi depo kullandım tamamen sehir içi 4 km git sabah stop et aksam çalıştır 4 km stop et sadece sehirler arası yolda 35 km gittim 260 kr yaktı depoyu doldurdum akçaabat trabzon aracı kullanıyorum simdi 13 km gidis 13 km geliz 155 km oldu bi 60 daha gider ısığa göre 200 civarı olacak sehir içi fazla yakıyor bi ayara gidecem ama benzine göre yine de çok uygun tekleme sıkıntı cekmeme yok sükürler olsun sadece 3500 - 4000 deviri geçince lamba yanıyor sonra devir düsünce hemen sönüyor

benzinde yürüdüğün km leri düşüyormusun. düşmediysen daha fazla yakacak. ama şöyle bin 2bin km geçsin, ayara gir birşeyler yerine oturucaktır.
devirliyken lamba yakışıda gene ayardan. bende 2 yıl boyunca hiç lamba yanmadı. ama hiç. sonra bir ayardan sonra gaz bitmeye yakın yanmaya başladı. bi tür gaz bitiyor uyarısı gibi olduğundan ellemedim bende.

gerçi farketmişsindir ama yinede söyleyim. lpg depo fullken ışıklar geç düşer. 2 dişden sonrada hemen aşa iner. fulledikden sonraki ilk km ve ışıklara aldanma.

ee peki ne diyorsun taktırmayı düşünenlere. tavsiye edermisin.

manuele geçenlere şamar az kalır. omegaya bağlayıp ankara-istanbul sürüklüyoz. gerçi burak seyahatlara başlarsa ona vericez, o dolaştırıcak manuel heveslisi arkadaşı.
 
Son düzenleme:
Bursa'da sizin Omega'ya benzeyen bir caravan vardı. Çok da içim gidiyordu araca ama tek sorunu düz vites olmasıydı.
 
vites değiştirmekle geçen süreler boş geçmesin diye diğer iş olanaklarına göz attım şöyle. keşke öğretmen olmasaydım. yanlış meslek seçmişim.

bir nebzeye kadar doğru olsada bir nebzeden sonra değil. son patronum yani hyundai adapazarı-izmit bayisi olan kişi polismiş. boş vakitlerinde kavak alıp satmaya başlamış. sonra bakmış ticaretde başarılı istifa edip hayata atılmış. milyon dolarlar ile oynuyor. ve bunları 19 senede yaptı. imrenilmicek gibi değil.
ama şu bi gerçekki, ticaretde kabiliyet kadar TARİH ve YER de önemli.

şunu rahatlıkla diyebilirim. koç yada sabancı o zamanlar köşe başlarını tutarak bu duruma geldiler. artık onlar gibi olmak için ÇALIŞMAK - KÖŞE BAŞLARINI TUTMAK YETMİYOR. onları bu zamana getiren o zamanların boşluğu ve ihtiyacı idi.

eğer eski patronum aynı işi başka şehirde yapsa yine başarılı olamazdı. 1990larda adapazarındaki boşluk ve para şuanda yok.
aslında şuanda hızla yükselen bir sektör yok. parantez açayım buraya "işini hakkıyla yapan ve sırtını dayamayan"
şimdi herkez sadece karnını doyuruyor. küçük ölçekde orta ölçekde. büyük ölçek kendini kurtardı zaten.

benim otomotiv üzerine güzel bir planım var ama çok para lazım.
 
Geri
Üst