Otomatik vites sevenler derneği

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan canse89
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
vaay dinçer housecimisin sende

bende yeni başladım. içim dışım house oldu. birazdan 2.sezonu bitiricem. ama manyak adammış valla. wilson iyi dayanıyo
House iyidir, bağımlılık yapaar :)

selam millet napıyonuz yav. sorun olmayınca yazanda olmuyor. ortaya bi arıza atayım bari bakalım bilicenizmi.

lpg li bir araba.yazın sorun yok. kışın hararet aniden yükseliyor motoru stop et diyor. bazende aniden düşüyor ve araba benzine geçiyor. bazen 80-90 dereceye kadar tüpe geçmiyor.

sizce ne olabilir, nelere bakmalıyız. ben cevabı biliyorum ama bunu öle kolay paylaşmayım dedim. aklınızda kalacak şekilde bir beyin fırtınası yapalım.
Bunada termostat diye sallıyayım, ya tutarsa
 
selam millet napıyonuz yav. sorun olmayınca yazanda olmuyor. ortaya bi arıza atayım bari bakalım bilicenizmi.

lpg li bir araba.yazın sorun yok. kışın hararet aniden yükseliyor motoru stop et diyor. bazende aniden düşüyor ve araba benzine geçiyor. bazen 80-90 dereceye kadar tüpe geçmiyor.

sizce ne olabilir, nelere bakmalıyız. ben cevabı biliyorum ama bunu öle kolay paylaşmayım dedim. aklınızda kalacak şekilde bir beyin fırtınası yapalım.


e dostum sen benim arızayı sölüyorsun tamı tamına. beide fazla yakmaya başlarsa dersen tam olacak. Bu tam ben,m arıza. Usta ECU dedi. Sipariş verildi gelecek. Eğer başka bişiyse söle halledelim şunu.
 
selam millet napıyonuz yav. sorun olmayınca yazanda olmuyor. ortaya bi arıza atayım bari bakalım bilicenizmi.

lpg li bir araba.yazın sorun yok. kışın hararet aniden yükseliyor motoru stop et diyor. bazende aniden düşüyor ve araba benzine geçiyor. bazen 80-90 dereceye kadar tüpe geçmiyor.

sizce ne olabilir, nelere bakmalıyız. ben cevabı biliyorum ama bunu öle kolay paylaşmayım dedim. aklınızda kalacak şekilde bir beyin fırtınası yapalım.

soruyu biraz değiştireyim. lpg de hararet 100 e yakın gidiyor benzine alınca 80-90 arası. hararet 90 dayken ışıktan kalkınca aniden 70-80 civarına düşüyor.
80 dereceyi geçene kadar lpgde adam gibi çalışmıyor. kalorifer ılıktan öteye gitmiyor. bunlar olurken lpg den benzine geçmiyor. bu sorun yanlış hatırlamıyorsam ısı sensöründen olması lazım
 
e dostum sen benim arızayı sölüyorsun tamı tamına. beide fazla yakmaya başlarsa dersen tam olacak. Bu tam ben,m arıza. Usta ECU dedi. Sipariş verildi gelecek. Eğer başka bişiyse söle halledelim şunu.

valla yakıta bakamadık. bir arkadaşımın arabasında oldu bu. sıcak su hortumu yanlış bağlanmış. kalorüfer sıcağa geçince hiç sıcak su gitmiyor lpg'ye. yani kısaca montaj hatası.

brc ustaları iyidir aslında, teşhisleri genelde tam olur. tabi gerçek bayi ise. ecu dediyse ecudur barış. ama en güzel anlıyacağın motor ısınmaya başlayınca tüp regülatörüne bak ısınmışmı. gerçi msnden görüştük ama bu şekilde değildi söylediklerin. fazlası varmış. istersen baştan bi bilgi ver tam olarak gene düşünelim üstünde.
 
soruyu biraz değiştireyim. lpg de hararet 100 e yakın gidiyor benzine alınca 80-90 arası. hararet 90 dayken ışıktan kalkınca aniden 70-80 civarına düşüyor.
80 dereceyi geçene kadar lpgde adam gibi çalışmıyor. kalorifer ılıktan öteye gitmiyor. bunlar olurken lpg den benzine geçmiyor. bu sorun yanlış hatırlamıyorsam ısı sensöründen olması lazım

böyle bir araba varsa bana biraz devir daim pompası gibi geldi. sanki kanatları aşınmış iyi basmıyor. belkide kayışı sıyırıyor olabilir. eğer termostad elektrikli ise müşir olma olasılığı yüksek. kalorüfer ısınmıyorsa sıcak su gelmiyordur (tıkalı değilse) lpg regülatörünede ılık gideceğinden (montajda önemli) geçiş sıcaklığına ulaşamıyor.
eğer termostad manuel yani civalı tip ise açık kalıyor olabilir. ama hararet 90-100 lere ulaşıyor bazende motor ısınamıyorsa termostad diyebilirim.

ama müşir 60 ı 100 görüyorsa hem termostadı hemde fanı açıyorsa suyu bi türlü ısıtamayız.
 
bu araba profil resmimde mevcut :)

kalorifer sorunu triger değiştikten sonra başladı ne alaka bilmiyorum. hararet bu sıralar 80-90 arası 100e pek yaklaşmıyor. 90dan sonra fanıda açıyor. hortumların hepsini kontrol ettim sıcak belki petekte bi sorun olabilir. su hortumlarında 2 adet t var. 2 adet hortum bükülmüş vaziyette duruyor sanırım sağlıklı dolaşım olmuyor. vakit bulabilirsem hortumları adam akıllı yeniletmem lazım sanırım.
 
bu araba profil resmimde mevcut :)

kalorifer sorunu triger değiştikten sonra başladı ne alaka bilmiyorum. hararet bu sıralar 80-90 arası 100e pek yaklaşmıyor. 90dan sonra fanıda açıyor. hortumların hepsini kontrol ettim sıcak belki petekte bi sorun olabilir. su hortumlarında 2 adet t var. 2 adet hortum bükülmüş vaziyette duruyor sanırım sağlıklı dolaşım olmuyor. vakit bulabilirsem hortumları adam akıllı yeniletmem lazım sanırım.

triger takımının içinde su pompasıda var (devirdaim) belki değiştirmemişlerdir dicektim ama bükülmüş hortum az geçirir, bu yüzden ılık geliyo olabilir. kalorüfer petek giriş hortumlarına bakarsan sıcakmı değilmi diye iyi olur. kırık öncesi hortum sıcaklığı ve kırık sonrası hortum sıcaklıklarıda bir bilgi verebilir sana. gelişmeleri bildir. hortumlardaki T lerin bbir yönü var. arkadaşın arabadaki sorunda zaten T nin giriş ve çıkışlarının yanlış bağlanmasıydı. ama senin problem trigerden sonra sonra başlamışsa ya hortum kırıklığı o zaman oluştu yada pompan bitikdi ve değiştirmediler.
 
Geri
Üst