yav burak, araba dediğin 500 e de var 500binede. sen yeterki almak iste.
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
tam lpg ayarından dicektim, son cümle susturdu. bana motor verimsizliği gibi geldi. sanırım şanzımanda birşey yok. tam güce binerken motor yetiştiremiyor. buji kablolar veya boğaz kirlenmesi olabilir.
test için bir dahakine, vites değiştirmeden motora hafif gaz verin şöle 1000 devir 1200 devir gibi. öle vites değiştirip deneyin stop edecekmi.
gelen cevaba göre diğer şıkları değerlendirelim. aracınıza mutlaka ATF 2 koyun. piyasada gördüğüm kadarıyla hep 3 koyuyorlar. texaco yağ laboratuarından aldığımız bilgiye göre 3 ler ağır araçlara konulurmuş. 2den daha inceymiş.
Bu arada bunu deneyemedim. Çünkü arabaya azıcık dokunmam 1500-2000 devire çıkardı arabayı. Sanırım el tertibatı olduğu için gaz pedalına istenen ince baskıyı yapamadım. O devirde de vites değişimi yapmaya cesaret edemedim.
Yalnız daha önce MSN'de konuştuğumuz ilk çalışma deviri 1200-1300 gibi geldi bana. 1500 olmadığı kesin. Daha sonra kısa sürede 900'e düşüyor. Ben 900 devir demiştim ama iyice baktım 800 de olabilir. P'deyken tabii bu değer.
Araba bitirir beni Egoya devam.yav burak, araba dediğin 500 e de var 500binede. sen yeterki almak iste.
jiklede bir anormallik yok demekki. kick down hatasıda sanırım bir ara tam gaz tutup tam roketliyecekken gazı bırakınca olan boşlukdan kaynaklanıyor olabilir. arada zamanından önce bırakılan haraketler şanzımanı şaşırtabilir. zararı yok ama elektronik şanzımanlarda hata kodu olarak algılıyor.
en azından S lambası benim dediğim gibi stopdan kaynaklandığını öğrenmiş olduk. madem şanzımanımızda sorun yok o zaman elimizdekileri bir daha değerlendirelim.
motorun zayıflığından kaynaklanması konusu her ne kadar geri plana düşmüşsede (çünki kirli motor sıcaklığa bakmaz, stop edecekse eder), yağın sıcakda biraz daha ince olmasından motora vereceği güç azalmıştır. buda sınırda oluşan stop etme eğilimini stop etmemeye çevirmiş olabilir. ama yinede boğaz temizliğine baktır derim. yaptırmak herzaman iyidir.
sanırım yağ konusunda bir sıkıntılar var (2-3 ay önce yağ değiştirdin ama sorun 1 ay önce başladı, buda bir muamma) bu konuda yapabileceğin MUADİL YAĞLARI ÖĞRENMEK.
yani üreticinin tavsiye ettiği yağın kodunu bilip, listeden muadili (aynı kimyasal özelliklere sahip olanını) bulmak ve kullandığın yağ bu özellikleri karşılıyormu bilmek lazım. her ne kadar farklar az görünsede eski yağ ile birleştiğinden, bu yeni karışım farkı açmış olabilir.