Otomatik vites sevenler derneği

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan canse89
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Takipteyiz abi, güzel sorular ve cavaplar oluyor. Axor filan hayırdır abi merak varmı çekici v.s. işlerine, birlikte R730 ile bi ingiltere yapalım piyangodan para çıkınca :D
Sami abiyi bende merak ettim, son mesajlarına v.s. baktım ama birşey anlamadım ??
 
ingiltereye giderken benide çağırın ama gitmeden haber verim E sınıfı ehliyet alıyım :D
 
Hocam bulamadım doğrusu.

Şu nedenle sordum; Birkaç hafta önce ailece İzmir'de Çiçekli köy diye bir yere gittik. İzmir'liler bilir. Yaklaşırken bir rampa başlıyor ve araba burada çok zorlandı. Araçta 4 kişiydik. 4 kişinin ağırlığı yaklaşık 350 kg. kadar ediyor. Arabam ise; 1995 Opel Astra F Caravan 1.6 8V modelinde. Ertesi gün servise bıraktık denemeler yapıldı. "Pozisyon şalterinden" dediler. Onu yaptırdık. Fakat tekrar yola çıkıp denemedim. Sadece burada Yamanlar adında bir tepeye çıktım birkaç km. kadar fakat bir problem olmadı. Önceden de oraya çıkarken bir problem olmuyordu. Tekrar ilk problem yaşadığım yere çıkmam lazım fakat gidiş geliş yaklaşık 60 km. olduğundan sadece bunu denemek için gitmek pek mantıklı gelmedi. :)

Şimdi bu kasılma normal mi? Normal değilse benim orada ne yapmam gerekir Elimle viteslere mi geçireyim? "S" Tuşuna mı basayım? Kick Down mı yapayım? Bunları yapmam gerekiyorsa nasıl yapayım? Nelere dikkat edeyim?

Bu arada LPG'yi eledik. Çünkü rampaya yaklaşırken LPG bitmişti ve benzinle gittik.

Ayrıca yaptığım aramalarda pozisyon şalterine bakmak için akü sökülüyor deniliyordu. Bu şart mı? Çünkü aküm sökülmemişti. Tarih, saat, radyo frekansları bozulmamıştı.

Çok soru sordum. Kusura bakmayın. :)

Bu akşam Manisa'ya gittik. Yani yukarıda bahsettiğim yerden Sabuncubeli'nden geçtik. Hatta geçen seferki yolun 2 kat fazla mesafesine gittik. İzmirli'ler bilir zaten.

Bu sefer arabada 3 kişiydik; yani yaklaşık 275 kg. kadardık. Hem gidişin hem de gelişin yarısında "S" tuşunu aktif ettim. Araba 2500-3000 devir arasında seyretti genelde. Hız 50-80 arasında değişiklik gösterdi. Bağırma, bayılma olmadı.

Bu değerler normal mi?
 
Takipteyiz abi, güzel sorular ve cavaplar oluyor. Axor filan hayırdır abi merak varmı çekici v.s. işlerine, birlikte R730 ile bi ingiltere yapalım piyangodan para çıkınca :D
Sami abiyi bende merak ettim, son mesajlarına v.s. baktım ama birşey anlamadım ??

arkadaşlar bir süre yoğunlukdan aranızda olamıyacağım. bahsettiğim yeni iş meselesi için koşturmalar başladı. vakit buldukca girerim. bir süre sonra hep girerim.

axorlar ilk çıktığında ben mercedesdeydim. satana kadar göbeğim çatladı. ama bizim sayemizde piyasada 1 numara olmuştur. değerimiz bilinmedi sadece.
bilgisayarlı diye kimse almazken, ben müşteriye verdiğimiz deneme arabasında pancar çekerdim. yakıtı görsün diye. zoru biz çektik, kaymağını millet yedi.
neyse, halen içimde uktedir mercedes.

bu arada 3 tırcı dayı olunca ömrün tırla geçiyor dinçerim.
 
Bu akşam Manisa'ya gittik. Yani yukarıda bahsettiğim yerden Sabuncubeli'nden geçtik. Hatta geçen seferki yolun 2 kat fazla mesafesine gittik. İzmirli'ler bilir zaten.

Bu sefer arabada 3 kişiydik; yani yaklaşık 275 kg. kadardık. Hem gidişin hem de gelişin yarısında "S" tuşunu aktif ettim. Araba 2500-3000 devir arasında seyretti genelde. Hız 50-80 arasında değişiklik gösterdi. Bağırma, bayılma olmadı.

Bu değerler normal mi?


benim S tuşu basılıyken 3500 devirden aşağı düşmüyor ama motora göre devir aralığı fark gösterir.
normal geldiyse sana, demekki bir sorun yok volkanım. döndüğüm zaman ayrıntılı yazı yazarım.
 
benim S tuşu basılıyken 3500 devirden aşağı düşmüyor ama motora göre devir aralığı fark gösterir.
normal geldiyse sana, demekki bir sorun yok volkanım. döndüğüm zaman ayrıntılı yazı yazarım.

Cevabın için sağolasın Polat Hocam.

Geçenlerde senin arabanın ilanını gördüm. Şimdi tekrar baktım senin araba 2.0 motormuş. Benim ki 1.6 motor. Buradan bir fark olableceğini düşünüyorum.

Yalnız benim arabayla bassam basardım. Arabada o gücü hissettim gibi. Ancak Sabuncubeli'yi belki sen de bilirsin. Benim baştan sona ilk geçişimdi ve o kadar basmaya cesaret edemedim. Daha önce yarısı kadar bir mesafeye gidip geliyordum. Kontrol ve güvenliği en rahat hissettiğim hızda gitmeye çalıştım. :)
 
arkadaşlar bir süre yoğunlukdan aranızda olamıyacağım. bahsettiğim yeni iş meselesi için koşturmalar başladı. vakit buldukca girerim. bir süre sonra hep girerim.

axorlar ilk çıktığında ben mercedesdeydim. satana kadar göbeğim çatladı. ama bizim sayemizde piyasada 1 numara olmuştur. değerimiz bilinmedi sadece.
bilgisayarlı diye kimse almazken, ben müşteriye verdiğimiz deneme arabasında pancar çekerdim. yakıtı görsün diye. zoru biz çektik, kaymağını millet yedi.
neyse, halen içimde uktedir mercedes.

bu arada 3 tırcı dayı olunca ömrün tırla geçiyor dinçerim.
Hayırlı olsun abi

Eski düşüncede olanlara halen zor anlatıyorlardır Axor'u, burada bir firma 2004'de aldığı actros 4141 8x4'lerden memnun olmuşki, 2006 yazında Aksaraya rağmen Almanyadan 10-12 tane Actros 4141 mikser getirmişti tekrar fiyat farklarına aldırmadan.
 
dinçer axor ve actross ayrı dünya gibiler. aynı omegayla vectra gibi.

bu arada artık burdayım. sık sık yazarım. özellikle volkan için yarına ayrıntılı bir yazı yapıcam.
 
Geri
Üst