Passat 1.6 Turbo

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan hi_cazz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
turbo teferruatlı ve zahmetli bir işş!bence o canım gıcır gıcır arabanın orjinalliğini bozmayın!daha basit işlemler yapın!dereceli,headers,baştan sona 8 cm lik eksozt borusu,kat iptali,susturucuu değişimi,buji ve kabloları,performans hava filitresi,performans benzin legülatörü,performans enjektörler!bu işlemlerin sonunda çok temiz bii performans elde etmiş olacaksınız!sorunsuzz!hemde garantilii olur!bende abarttımı nee:)turbo taksan daha az zahmetli olcakk:)ve orjinalliği daha az bozulacakk:)
 
Son düzenleme:
bu arada fsi hakkında verdiğin bilgiye hiç katılmıyorum eski 1.6 vw motorunuda kullandım fsi ı da kullandım fsi 2 kat daha seri diyebilirim ve tasarruf olayı biraz daha ön planda;)

Berat hocam bildiğim kadarı ile VW forumlarındada bulunuyorsun. Ordada araştırırsan 1.6 8v motorun FSI'ya oranla alt devirlerinin daha canlı ve şehir içi kullanımı için ideal bir motor seçeneği olduğunu görürsün. Yakıt tasarrufu konusunda sana katıldığım gibi şunuda eklemeliyim. FSI motorlar şehirler arası yollarda bizim 8v motorlara duman yuttururlar. Bunuda biliyorum.
 
turbo teferruatlı ve zahmetli bir işş!bence o canım gıcır gıcır arabanın orjinalliğini bozmayın!daha basit işlemler yapın!dereceli,headers,baştan sona 8 mm lik eksozt borusu,kat iptali,susturucuu değişimi,buji ve kabloları,performans hava filitresi,performans benzin legülatörü,performans enjektörler!bu işlemlerin sonunda çok temiz bii performans elde etmiş olacaksınız!sorunsuzz!hemde garantilii olur!bende abarttımı nee:)turbo taksan daha az zahmetli olcakk:)ve orjinalliği daha az bozulacakk:)

Hasan bey vazgeçtik zaten turbodan. Hani bir laf vardır. Bu turbo olsa bile "hakı b*kunu ödemeyecek gibi görünüyor." Aracı peder kullandığı için o dediğin mod işlemlerine hiçmi hiç bulaşmaz.
 
Bizim kankada bora 8valve var aracın gidişi cok iyi öyle hantallığını falan görmedim hatta bir kac kez astrayıda ezgimizi bilirim.
 
turbo teferruatlı ve zahmetli bir işş!bence o canım gıcır gıcır arabanın orjinalliğini bozmayın!daha basit işlemler yapın!dereceli,headers,baştan sona 8 mm lik eksozt borusu,kat iptali,susturucuu değişimi,buji ve kabloları,performans hava filitresi,performans benzin legülatörü,performans enjektörler!bu işlemlerin sonunda çok temiz bii performans elde etmiş olacaksınız!sorunsuzz!hemde garantilii olur!bende abarttımı nee:)turbo taksan daha az zahmetli olcakk:)ve orjinalliği daha az bozulacakk:)

Ne güzel yaa, merketten alışveriş yapar gibi...Her markette var mı bu parçalar bari, Migros'tan falan bulur muyuz?Bir de 8mm borudan misket mi yuvarlayacağız?
 
adım samet:)
ben araştırmaya göre konuşmuyorum kullandığım araba üzerine konuşuyorum bana fsi daha atik daha decirli geldi belki 8v olan kötüydü:)
 
Ne güzel yaa, merketten alışveriş yapar gibi...Her markette var mı bu parçalar bari, Migros'tan falan bulur muyuz?Bir de 8mm borudan misket mi yuvarlayacağız?
çok komiksinizz!ne alaka market felan espirimi yapıyosunuz!:mad:herşey heryerde satılmayabilir ama illaki biyerlerde satılıyodur!almak istenildikten sonra herşey bulunur!migrosa bakmanız lazım!gidin bi bakın hem bizide bilgilendirmiş olursun!8 cm yazacağıma 8 mm yazmışım!siz bahsettiğim borunun 8 cm olduğunu son derece ii biliyosunuz!8 mm lik borunun orada işi nee dimii!oo yüzden bu tarz alaycı konuşmalardan vaz geçinn!:mad:insanlar hata yapabilir!hataların karşılığında alay etmek gerekmez!alaysa kralını geçeriz!ama gerekmez!
 
Son düzenleme:
çok komiksinizz!ne alaka market felan espirimi yapıyosunuz!:mad:herşey heryerde satılmayabilir ama illaki biyerlerde satılıyodur!almak istenildikten sonra herşey bulunur!migrosa bakmanız lazım!gidin bi bakın hem bizide bilgilendirmiş olursun!8 cm yazacağıma 8 mm yazmışım!siz bahsettiğim borunun 8 cm olduğunu son derece ii biliyosunuz!8 mm lik borunun orada işi nee dimii!oo yüzden bu tarz alaycı konuşmalardan vaz geçinn!:mad:insanlar hata yapabilir!hataların karşılığında alay etmek gerekmez!alaysa kralını geçeriz!ama gerekmez!


Amacım seni kızdırmak değildi, kusura bakma.Anlatmak istediğim turbo kadar olmasa da bunlar da son derece zahmetli ve maliyetli modifikasyonlar.Bahsettiğin parçalar da gerçekten kolay bulunamıyor.Uygulamaların tamamı yapılsa da süper bir sonuç alınacağının garantisi yok.80 çap da son derece iddialı bir çap ve bu uygulama sonunda gürültüden aracın yanında durulmaz.Tüm bunların sanki çok kolay işlemlermiş gibi gösterilmesi yanıltıcı olabiliyor...
 
Geri
Üst