ÇÖZÜLDÜ Radyatör fanı sürekli çalışıyor

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan hgevez93
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
hatta bu giderler ile ilgili paylaşımım vardır bakabilirsiniz
 
hatta bu giderler ile ilgili paylaşımım vardır bakabilirsiniz
Üstad paylaşımlarınızı bulamadım giderler ile ilgili yardımcı olur musunuz?
 
hatta bu giderler ile ilgili paylaşımım vardır bakabilirsiniz

Kalorifer tesisatından sızma varsa olabilir mi ? Bazen motoru ilk çalıştırdığımda hafif su sesi geliyordu özellikle de yağmurlu havalarda . Ve anahtar okumadı zamanlarda da hava hep yağmurluydu
 
Kalorifer tesisatından sızma varsa olabilir mi ? Bazen motoru ilk çalıştırdığımda hafif su sesi geliyordu özellikle de yağmurlu havalarda . Ve anahtar okumadı zamanlarda da hava hep yağmurluydu
yok üstad beyinin aşağısında kalorifer boruları şunu da belirteyim cam sileceklerinin altında siyah plastik var çıkarır ken mutlak yüzde 90 dişleri kırılıyor ve araç sağ yolcu tarafı çok yağmur yağarsa su almaya başlar
sadece beyine suyu kaputu açınca cam sileceklerinin altındaki plastik kısım ve kaput arasında büyük boydan boya fitil var eğer o fitil yoksa su sızıp gelebilir
 
Teşekkür ederim üstad .
Bu gün ön cam ve kaput arasından su giriyor mu diye bayağı deneme yaptık plastikleri kontrol ettik giderlere baktık .suyun oradan geçmediğini anladık. Fakat silecek dişlilerine hiç bakmadık o aradan su geçer mi diye baktıracağım tekrardan.

Peki üstad Motora su koyduğumuz kapta su tahliye çıkışı var kapağın yanında oradan su geçme ihtimali var mıdır?
 
üstad oradan su atar ama nasıl atar motor basıncı artarsa araç su kaynatırsa su atıp durur
 
üstad oradan su atar ama nasıl atar motor basıncı artarsa araç su kaynatırsa su atıp durur

Arabanın harareti bazen 108 109 a çıkıyor bu normal mi? .Motor Bu ısılarda iken su atar mı acaba ?

Bu gün çıkma beyin soket kodlama 1500 tl verdim. Tekrar beyine su kaçar mı düşüncesi arabadan soğuttu beni. 5 ay önce alırken uzun yıllar kullanırım diye aldım . Şimdi arabayı satmak istiyorum .
 
Arabanın harareti bazen 108 109 a çıkıyor bu normal mi? .Motor Bu ısılarda iken su atar mı acaba ?

Bu gün çıkma beyin soket kodlama 1500 tl verdim. Tekrar beyine su kaçar mı düşüncesi arabadan soğuttu beni. 5 ay önce alırken uzun yıllar kullanırım diye aldım . Şimdi arabayı satmak istiyorum .
astra h kasaların normalde çalışma ısısı 100 110 arasıdır 109 termostat açar 113 ilk kademe fan 118 ikinci kademe fan acar bundan korkmayın diğer araç markalarının hararet yapması demek bu ısılar opelin motorlari sıcak çalışıyor lar bana bir kaputu açıp resmini atarmisiniz tam olarak görebileceğim şekilde hem motoru hem kaput kısmını sorun çıkarma ama oraya suyun nereden geldiğini bulmak gerekli
ve motor sıcak iken kaputu acın yedek su deposuna bakın kaynatma varmı diye fokurdar sonra motoru stop edip tekrar göz atın su kaynatıyormu diye ve motorun su borularına göz atın motoru stop ettiğiniz de dinleyin bir yerden fısss diye ses duyuyormusunuz
 
Geri
Üst