Hocam rölantide titrerken gaza basmadan ki değerleri paylaşır mısın ? onu görsem daha iyi olacak. aracı çalıştırıp rölantiye bırak ekran kaydını al sana zahmet
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
tabii ki hocam hemen alıp tekrar paylaşıyorum. Gaz veya benzinde çalışma durumu farkeder mi ?Hocam rölantide titrerken gaza basmadan ki değerleri paylaşır mısın ? onu görsem daha iyi olacak. aracı çalıştırıp rölantiye bırak ekran kaydını al sana zahmet
Üstat tech2 cihazında kodlama yapılabiliyor çoğu usta gerek yok diyor, belli bi zaman sonra araç kendi adaptasyon yapıyor.Abi şu o2 sensörü konusunda ben de çözüm üretmedim. 2. Sensörü taktım dün . Yine arıza verdi. Orijinal gm aldım internetten bu sefer . En son gösterdiğim ustalardan bir tanesi şase numarasına göre aldıysan uymaz diyor. Orjinal sensörün üstündeki seri numarasına göre alacaksın yoksa olmaz diyor. İyi de arabanın üstündeki de daha önce değişmiş olabilir. Kodlama dediğiniz şey nedir acaba hocam @mtiryaki
benzinde kaydedelim. Bekliyorum.tabii ki hocam hemen alıp tekrar paylaşıyorum. Gaz veya benzinde çalışma durumu farkeder mi ?
Bir de araç rölantide titremeye başladığında kaydederken ekran görüntüsünü anlık yakıt tüketimi rölantideyken kaç oluyor onu da paylaşır mısın ? normalde 0.5-0.6 gibi durmalı. o zaman araç titremez ve lftf - sftf -5/+5 arası olmalı 10 lara kadar normal deriz.tabii ki hocam hemen alıp tekrar paylaşıyorum. Gaz veya benzinde çalışma durumu farkeder mi ?
Abi benim 1. Konum arıza gösteriyor . Konum 1 ve 2 sensörleri yapı itibari ile farklı mıdır? Sizce dün çıkardığım sensörü konum 2 'ye takıp denesem mi ? Daha önce ısı sıcaklık sensöründe buna benzer bir durum yaşadım aslında . Arızalı gibi görünen sensör değil de diğeri arızalıydı .Üstat tech2 cihazında kodlama yapılabiliyor çoğu usta gerek yok diyor, belli bi zaman sonra araç kendi adaptasyon yapıyor.
o2 sensörlerinin çalışma prensibi konum 1 sürekli değer okur, konum 2 de o okunan değerleri kontrol eder. konum 2 nin değişmesi birşey ifade etmez aslında. konum 2 arızalı ise emin olun 1 bozuktur o yüzden yanlış okuyordur. 1 değişmeden 2 nin değişmesi birşey ifade etmez. 1 ve 2 beraber değişmelidir.
Konum 1 ve 2 farklı evet. O yüzden 2 yi 1 de 1 i de 2 de kullanamazsın. Kesinlikle 2 si bir değişmeli. Ben komik gelebilir ama bu sebepten komple motor yaptırdım. Araç fakirde kalıyordu. o2 2. konum değiştim düzelmedi GM taktım hemde. sonra 1 den şüphelendim. Para vermeden parçacıdan rica ettim kapının önünde söküp taktım. çalıştırdım yine aynıydı. Canım sıkıldı. Motor içinden kesin dedik. Yaptırdık komple motor. Düzelmedi. Meğerse konum 1 i taktıktan sonra ya adaptasyon yapılacakmış ya da belli süre kullanılacakmış. Öyle taktım hemen düzelsin olmuyormuş Bu tecrübemi 6000 TL ile kazandımAbi
Abi benim 1. Konum arıza gösteriyor . Konum 1 ve 2 sensörleri yapı itibari ile farklı mıdır? Sizce dün çıkardığım sensörü konum 2 'ye takıp denesem mi ? Daha önce ısı sıcaklık sensöründe buna benzer bir durum yaşadım aslında . Arızalı gibi görünen sensör değil de diğeri arızalıydı .
Abi inan aynı durumdayım. Taktığım 2. Sensör . İkisi de GM. Araçta ciddi bir çekiş sorunu var !!! Rölantide aracı ilk çalıştırmada yakıt 1 ile başlayıp yavaş yavaş 08-07-06 arasında dalgalınıyor . Ama aracı bir 15-20 dk kullandıktan sonra bu sefer durduğumda 0,4 -0,5 - 0,6 arasında dalgalanıyor. Peki hocam sensörün illaki araç üzerindeki sensörün seri numarasına göre alınması şart mı ?Konum 1 ve 2 farklı evet. O yüzden 2 yi 1 de 1 i de 2 de kullanamazsın. Kesinlikle 2 si bir değişmeli. Ben komik gelebilir ama bu sebepten komple motor yaptırdım. Araç fakirde kalıyordu. o2 2. konum değiştim düzelmedi GM taktım hemde. sonra 1 den şüphelendim. Para vermeden parçacıdan rica ettim kapının önünde söküp taktım. çalıştırdım yine aynıydı. Canım sıkıldı. Motor içinden kesin dedik. Yaptırdık komple motor. Düzelmedi. Meğerse konum 1 i taktıktan sonra ya adaptasyon yapılacakmış ya da belli süre kullanılacakmış. Öyle taktım hemen düzelsin olmuyormuş Bu tecrübemi 6000 TL ile kazandım
Şasi numarasına göre alınsa daha doğru olur bence de ama söylediğin değerler normal üstat. Orada bi sorun yok gibi görünüyor.Abi inan aynı durumdayım. Taktığım 2. Sensör . İkisi de GM. Araçta ciddi bir çekiş sorunu var !!! Rölantide aracı ilk çalıştırmada yakıt 1 ile başlayıp yavaş yavaş 08-07-06 arasında dalgalınıyor . Ama aracı bir 15-20 dk kullandıktan sonra bu sefer durduğumda 0,4 -0,5 - 0,6 arasında dalgalanıyor. Peki hocam sensörün illaki araç üzerindeki sensörün seri numarasına göre alınması şart mı ?
hocam dediğin gibi aracı rölanti de tuttum benzinde titreme mevcut iken değerler bu şekilde :Bir de araç rölantide titremeye başladığında kaydederken ekran görüntüsünü anlık yakıt tüketimi rölantideyken kaç oluyor onu da paylaşır mısın ? normalde 0.5-0.6 gibi durmalı. o zaman araç titremez ve lftf - sftf -5/+5 arası olmalı 10 lara kadar normal deriz.
Araç titremiyor anlık 05-06 gibi tüketim oluyor ve lftf - sftf değerleri istenen aralıktadır. akabinde bi gaza bas bırak bekle yine rölantiye bırak arabanın anlık yakıt tüketimi 1,6-1,9 lara kadar çıkar ve long term ile short term + yönde yükselir. işte bunun en bariz sebebi oksijen sensörüdür.