Ynt: Servislerden Memnunmusunuz ?
Ben de ilk olarak el freni arıza lambası yanıp sönmesi nedeni ile Odak'a gittim. Odak'ta işlem şöyle işliyor: Aracınızı ilk olarak dışarda bırakıp görevliye teslim ediyorsunuz, görevli size bir kart teslim ediyor, servise girdiğinizde görevliler size hoşgeldiniz deyip kartı sizden alıyor ve servis danışmanını beklemek üzere bekleme salonuna gönderiyor. Tabii randevulu gittiğim için de 10-15 dakika içerisinde servis danışmanı yanıma geliyor. Servis danışmanına arızaları aktarıyorum, o da nazikçe yazıyor. Bana işlemimiz 3 saat civarında sürecek diyor, istersem beklememi, istersem de daha sonradan gelmemi söylüyor. Ben işim olduğunu söyleyerek gidiyorum. 1 saat sonra servis danışmanı tarafından aranıyorum, işlemin 2 saat daha fazla süreceği, benim için bir mahsuru olup olmadığı soruluyor. Ben de kabul ediyorum. Buraya kadar her şey güzel.
Aracımı almaya gittiğimde yapılan işlemleri soruyorum, şikayetlerimden biri olan arka stop lambaların frene bastığımda titrer gibi yanım sönmesi için verilen cevap ilginç: herhangi bir anormallik yok. Allah aşkına diyorum servisteki arkadaşlardan birini araca bindirip frene bastırıyorum, tabii fren her zamanki gibi yanıp sönüyor, servis danışmanına ve ustaya bunun normal mi olduğunu soruyorum, aldığım cevap; evet. Yapmayın arkadaşlar diyorum, bana teknolojimizin daha buna yetmediğini, problemi halen çözemediğimizi, sorunu Opel'e ilettiğimizi gibi şeyleri söyleyin diyorum, fakat bana akılsız muamelesi yapar gibi herhangi bir sorun olmadığını söylemeyin diyorum. Cevap yok.
Aracımı Opel Ataköy'e götürüyorum. Aracımı servis dışında alıyorlar ve servise gitmemi söylüyorlar. Geçiyorum ve bankonun önünde dakikalarca bekliyorum, önümde 3 kişi var, benden başka müşteri olmamasına rağmen kimse bana hoşgeldiniz, niye gelmiştiniz vs. hiçbir şey somuyor. İnat ediyorum, kolum bankoya yaslanmış halde 20 dakika kadar daha bekliyorum. Dedikoduları dinliyorum, hala çıt yok. Soğuk savaşı onlar kazanıyor. Benimle ne zaman ilgilenileceğini soruyorum. Artık mecburen niye beklediğimi falan sorup, zorlama da olsa derdimi soruyorlar, fakat suratlar asık tabii, çok bilmişim ya.. Niye kendi kendime hoşgeldimdemedim, şu şu sorunlarım var bana yardım edin ne olur demedim ya..
..... isimli servis danışmanına gidin deniliyor. 15-20 dakika bekleme odasında danışman gelir diye bekliyorum. O arada bana hiçbir şekilde dönüşü olmayacak olan şikayet kutusuna başıma gelenleri ve memnuniyetsizliğimi, adım soyadım ve cep telefonu numaram ile birlikte yazıyorum, fakat boşu boşuna zaman ve kağıt harcadığımdan o an haberim yok tabii.
Adamı zar zor buluyorum. Ustalara derdimi anlatacağımı ve çağırmasını söylüyorum, usta geliyor ve ona derdimi söylüyorum, bana akılsız muamelesi yapmamasını sorunun gün gibi ortada olduğunu söylüyorum. Usta gayet nazik beni dinliyor, benimle ilgileniyor ve sorunun müşürden kaynaklanabileceğini ve müşürün ellerinde olmadığından yurt dışından isteneceğini söylüyor. Desenize diyorum bir ay beklerim, servis danışmanı atılıyor hemen; ne bir ayı 2-3 haftada gelir diyor. Bakalım diyerek çıkıyorum. Keşke ustalar ile danışma yer değiştirse diye aklımdan geçirmeden edemiyorum.
Aradan 2-3 ay gibi bir zaman geçiyor, 20 günde bir arıyorum servisi, unuttunuz mu beni diye.. bekliyorum günlerce..
Bir ara baya bir ara veriyorum aramayı kesiyorum, arabamı başka bir servise götürmeyi planlıyorum. Arkadaşıma araba almaya gittiğim bir bayide başıma gelenleri anlatırken aklıma orayı aramak geliyor, arıyorum, bana parçanın dün geldiğini ve bugün aranacağımı falan söylüyor, telefonu kapatınca herkes gülüyor, adamın en azından parçanın yolda olup yarın geleceğini falan söylese daha inandırıcı olacağını aynı firmanın başka bayisinin satış danışmanı söylüyor. Tekrar arıyorum ve tam olarak hatırlamıyorum ama 9:00 olması lazım, randevu alıyorum.
Randevu saatinden 15 dakika önce servise geliyorum (aracın navigasyonunda servis gözükmüyor). Daha önceden bana ders olduğu için hemen danışmaya ben geldim, hoşgeldim, şu şu sıkıntım var, şu servis danışmanı bana baktı ve şu saatte randevum var, lütfen benimle ilgilenin diyorum. Bekleme odasına geçmemi ve beklememi söylüyorlar, bekliyorum, bekliyorum, bekliyorum....
Dünya kadar süreli yayın okuyorum, inanamayacaksınız ama birbuçuk saati geçik bekliyorum, kimse gelmiyor, bakıyorum aracım daha servise alınmamış. Servis danışmanını zar zor arayıp buluyorum. Aracımın neden daha içeri alınmadığını soruyorum, randevulu geldiğimi ve aracımın hemen alınmasını söylüyorum, çok kızıyorum, müdürle veya şirket sahibi ile görüşmek aklımdan geçiyor, fakat aklıma şikayet kutusuna gelmeyen cevap geliyor, biliyorum ki şikayet utusunu üst düzey bir yönetici açar, bana cevap vermedilerse nasıl bir ticari zihniyete sahip olduklarını düşünüyorum, zaman kaybetmemek için vazgeçiyorum.
Sadece müşür takılacak ya saat 12 oluyor bakıyorum kimse yok, saat 2:30 oluyor, çıldıracağım kimse yanıma gelip araç hakkında bir şey söylemiyor. Sinirli bir şekilde servis danışmanını buluyorum, randevulu olduğum halde 5-6 saatten beri beklediğimi hemen aracımı buraya getirmesini ve bana teslim etmesini söylüyorum, servisin ortasında 5-10 dakika sinirli bir şekilde bekliyorum, kıpkırmızı olduğumu gördüklerinden hiç kimse yanıma gelemiyor, araç 10 dakikada yanıma geliyor, teslim ediliyor.
Aradan 5-10 gün geçiyor müşteri hizmetleri müdürü arıyor beni. Hizmetlerinden menun olup olmadığını soruyor, olan biteni anlatıyorum. Özür diliyor, oraya gelmemi konuyu orada konuşmamızı söylüyor, bir daha adımımı atmam oraya diyorum, tekrar rica ediyor, kesinlikle adımımı atmam diorum oraya, kararımı anlayınca kapatıyoruz telefonu.
Ben de bunları yaşadım..
Ben de ilk olarak el freni arıza lambası yanıp sönmesi nedeni ile Odak'a gittim. Odak'ta işlem şöyle işliyor: Aracınızı ilk olarak dışarda bırakıp görevliye teslim ediyorsunuz, görevli size bir kart teslim ediyor, servise girdiğinizde görevliler size hoşgeldiniz deyip kartı sizden alıyor ve servis danışmanını beklemek üzere bekleme salonuna gönderiyor. Tabii randevulu gittiğim için de 10-15 dakika içerisinde servis danışmanı yanıma geliyor. Servis danışmanına arızaları aktarıyorum, o da nazikçe yazıyor. Bana işlemimiz 3 saat civarında sürecek diyor, istersem beklememi, istersem de daha sonradan gelmemi söylüyor. Ben işim olduğunu söyleyerek gidiyorum. 1 saat sonra servis danışmanı tarafından aranıyorum, işlemin 2 saat daha fazla süreceği, benim için bir mahsuru olup olmadığı soruluyor. Ben de kabul ediyorum. Buraya kadar her şey güzel.
Aracımı almaya gittiğimde yapılan işlemleri soruyorum, şikayetlerimden biri olan arka stop lambaların frene bastığımda titrer gibi yanım sönmesi için verilen cevap ilginç: herhangi bir anormallik yok. Allah aşkına diyorum servisteki arkadaşlardan birini araca bindirip frene bastırıyorum, tabii fren her zamanki gibi yanıp sönüyor, servis danışmanına ve ustaya bunun normal mi olduğunu soruyorum, aldığım cevap; evet. Yapmayın arkadaşlar diyorum, bana teknolojimizin daha buna yetmediğini, problemi halen çözemediğimizi, sorunu Opel'e ilettiğimizi gibi şeyleri söyleyin diyorum, fakat bana akılsız muamelesi yapar gibi herhangi bir sorun olmadığını söylemeyin diyorum. Cevap yok.
Aracımı Opel Ataköy'e götürüyorum. Aracımı servis dışında alıyorlar ve servise gitmemi söylüyorlar. Geçiyorum ve bankonun önünde dakikalarca bekliyorum, önümde 3 kişi var, benden başka müşteri olmamasına rağmen kimse bana hoşgeldiniz, niye gelmiştiniz vs. hiçbir şey somuyor. İnat ediyorum, kolum bankoya yaslanmış halde 20 dakika kadar daha bekliyorum. Dedikoduları dinliyorum, hala çıt yok. Soğuk savaşı onlar kazanıyor. Benimle ne zaman ilgilenileceğini soruyorum. Artık mecburen niye beklediğimi falan sorup, zorlama da olsa derdimi soruyorlar, fakat suratlar asık tabii, çok bilmişim ya.. Niye kendi kendime hoşgeldimdemedim, şu şu sorunlarım var bana yardım edin ne olur demedim ya..
..... isimli servis danışmanına gidin deniliyor. 15-20 dakika bekleme odasında danışman gelir diye bekliyorum. O arada bana hiçbir şekilde dönüşü olmayacak olan şikayet kutusuna başıma gelenleri ve memnuniyetsizliğimi, adım soyadım ve cep telefonu numaram ile birlikte yazıyorum, fakat boşu boşuna zaman ve kağıt harcadığımdan o an haberim yok tabii.
Adamı zar zor buluyorum. Ustalara derdimi anlatacağımı ve çağırmasını söylüyorum, usta geliyor ve ona derdimi söylüyorum, bana akılsız muamelesi yapmamasını sorunun gün gibi ortada olduğunu söylüyorum. Usta gayet nazik beni dinliyor, benimle ilgileniyor ve sorunun müşürden kaynaklanabileceğini ve müşürün ellerinde olmadığından yurt dışından isteneceğini söylüyor. Desenize diyorum bir ay beklerim, servis danışmanı atılıyor hemen; ne bir ayı 2-3 haftada gelir diyor. Bakalım diyerek çıkıyorum. Keşke ustalar ile danışma yer değiştirse diye aklımdan geçirmeden edemiyorum.
Aradan 2-3 ay gibi bir zaman geçiyor, 20 günde bir arıyorum servisi, unuttunuz mu beni diye.. bekliyorum günlerce..
Bir ara baya bir ara veriyorum aramayı kesiyorum, arabamı başka bir servise götürmeyi planlıyorum. Arkadaşıma araba almaya gittiğim bir bayide başıma gelenleri anlatırken aklıma orayı aramak geliyor, arıyorum, bana parçanın dün geldiğini ve bugün aranacağımı falan söylüyor, telefonu kapatınca herkes gülüyor, adamın en azından parçanın yolda olup yarın geleceğini falan söylese daha inandırıcı olacağını aynı firmanın başka bayisinin satış danışmanı söylüyor. Tekrar arıyorum ve tam olarak hatırlamıyorum ama 9:00 olması lazım, randevu alıyorum.
Randevu saatinden 15 dakika önce servise geliyorum (aracın navigasyonunda servis gözükmüyor). Daha önceden bana ders olduğu için hemen danışmaya ben geldim, hoşgeldim, şu şu sıkıntım var, şu servis danışmanı bana baktı ve şu saatte randevum var, lütfen benimle ilgilenin diyorum. Bekleme odasına geçmemi ve beklememi söylüyorlar, bekliyorum, bekliyorum, bekliyorum....
Dünya kadar süreli yayın okuyorum, inanamayacaksınız ama birbuçuk saati geçik bekliyorum, kimse gelmiyor, bakıyorum aracım daha servise alınmamış. Servis danışmanını zar zor arayıp buluyorum. Aracımın neden daha içeri alınmadığını soruyorum, randevulu geldiğimi ve aracımın hemen alınmasını söylüyorum, çok kızıyorum, müdürle veya şirket sahibi ile görüşmek aklımdan geçiyor, fakat aklıma şikayet kutusuna gelmeyen cevap geliyor, biliyorum ki şikayet utusunu üst düzey bir yönetici açar, bana cevap vermedilerse nasıl bir ticari zihniyete sahip olduklarını düşünüyorum, zaman kaybetmemek için vazgeçiyorum.
Sadece müşür takılacak ya saat 12 oluyor bakıyorum kimse yok, saat 2:30 oluyor, çıldıracağım kimse yanıma gelip araç hakkında bir şey söylemiyor. Sinirli bir şekilde servis danışmanını buluyorum, randevulu olduğum halde 5-6 saatten beri beklediğimi hemen aracımı buraya getirmesini ve bana teslim etmesini söylüyorum, servisin ortasında 5-10 dakika sinirli bir şekilde bekliyorum, kıpkırmızı olduğumu gördüklerinden hiç kimse yanıma gelemiyor, araç 10 dakikada yanıma geliyor, teslim ediliyor.
Aradan 5-10 gün geçiyor müşteri hizmetleri müdürü arıyor beni. Hizmetlerinden menun olup olmadığını soruyor, olan biteni anlatıyorum. Özür diliyor, oraya gelmemi konuyu orada konuşmamızı söylüyor, bir daha adımımı atmam oraya diyorum, tekrar rica ediyor, kesinlikle adımımı atmam diorum oraya, kararımı anlayınca kapatıyoruz telefonu.
Ben de bunları yaşadım..