''SFI'' Sahipleri..

sıfırı çokmu pahalıdır bunun

http://www.sbdev.co.uk/Main.htm bu linkten vauxhall a ordan 2.0 a ardından heads kısmına girince

coscast marka bi ürün buldum race tipi 1.150 pound

1,150.00 GBP





=





2,861.68 TRY offfffff:(



su haznemin içi yag yoluydu ayrıntılı motor incelenmedi ama iticilerde deli gibi şıkırdıyor kapak çatlamıstır denildi

acaba daha basit bi sorun olabilrimi conta falan:(





Zugefestigkeit der Köpfe:
700er KS Kopf = 380 N/mm²
400er KS Kopf = 280 N/mm²
Coscast Kopf = 350 N/mm²


internttte böle bişey buldum dayanabileceği gücmü oluyor bunalr

aracımın orjinali bunlardan hangisi acaba
 
Son düzenleme:
tamir ettir boşver yenisini altüstü bi çatlak... alacagın kapagın ne kadar saglam oldugunu bilemezsin
 
pazar bölümüne bak var orda slindir kapağı eğer alamam diyorsan fiyatı pahalı geliyorsa çatlak tamiri yapan yerlervar merak etme
 
sıfırı çokmu pahalıdır bunun

http://www.sbdev.co.uk/Main.htm bu linkten vauxhall a ordan 2.0 a ardından heads kısmına girince

coscast marka bi ürün buldum race tipi 1.150 pound

1,150.00 GBP





=





2,861.68 TRY offfffff:(



su haznemin içi yag yoluydu ayrıntılı motor incelenmedi ama iticilerde deli gibi şıkırdıyor kapak çatlamıstır denildi

acaba daha basit bi sorun olabilrimi conta falan:(





Zugefestigkeit der Köpfe:
700er KS Kopf = 380 N/mm²
400er KS Kopf = 280 N/mm²
Coscast Kopf = 350 N/mm²

internttte böle bişey buldum dayanabileceği gücmü oluyor bunalr

aracımın orjinali bunlardan hangisi acaba


sen aracın nesi var tam ne oldu bi yaz bakim bana ben sana sölerim
 
iticiler şıkırdıyordu çok uzun zmandır

su haznem sabun köpügü gibi kaygan bi madde ile doluyodu temizliyodum ertesi gün yien doluyodu

su eksiliyodu kacak olmamasına ragmen aracın performansı hissedilir derecede düşmüştü.

ard arda tüm basınc altındaki su hortumlarım patladı değiştriildi.

motor çok ısınıyordu

acayip kokular geliyordu.

bunlar uzun zmandır oluyor ama anlaşmalı olupta gittigimiz servis su haznesindeki köpügün aracın eskimesinden normal oldugunu su hortumunun patlamasının normal oldgu

şıkırdamamının düzensiz tek bir itici oldugu çok önemsiz oldgu sölendi.

meger benim çatlak ne zmandır varmıs bu yüzden motorun yag basıncı düştügünden şıkırdıyormus
ve su haznem tanımlanamayan bi madde ile kaplanıyormus. bunların hepsini sfi kutusunun vidasını sıktırımak içn önünden geçtigim bi serviste ögrendim eski servise gitsek sulu motorla gezip belkide yatak sardırcaktık.
 
o bilinmeyen madde yağla suyun karışımından olur senin aracın suyu yağa vermiş onu ilk gün götürdüğünde ustanın anlaması lazımdı demekki ustada iş yok ya silindir kapağın çatlak yada silindir kapak contan yanmış 2 side aynı sorunu çıkartırır raDyatör borularının patlama sebebi yuyu yağa karıştırıyor ve aynı yerden motor kompresyonu basıyor yani hava kısaca osebeple en zayıf yerden patlatır ya adyatör kapagından ya su bidonundan yada boruları yarar..

şimdi senin yapıcağın acilen üzerine yürümedena racın hemen silindir kapağını söktür komple dağıtsınlar al kapagı çatlak yapan yerler var araştır bulursun samsunda olduna göre ankarada daha çoktur orda kapagını makinaya bağlayıp içine su yada hava abasarlar olan herhangibi çatlak orda belli olur varsa yaparlar diyelimki yok ozaman 2. seçenek daha önceden contan gene yandıysa silindir kapak yüzeyin yamuk olabilir bunuda otomotor rektefiyecisinde sildirirsin halllolur 3. seçenek kapakta egrilik varsa blok yüzeyinde de olabilir eğer varsa motorun inicek ve dagıtılıp rektefiyecide motor blok yüzeyin silinicek 4. secenek kapakta çatlak yoksa ve eğrilik yoksa ozaman contan yanmıştır o en basiti sabah götür öleden sonra al ve ustana sor ayriyeten blok üzerindeki su tıpalarını kontrol etsin delik olabilir o da bu tarz arızalara yol açar..


son olarak eğer aracında uzun zamandır antifiriz yoksa antifiriz koyacaksan ii takip et cürümüş yerleri açar ve kaçak yapar su eksik olursa silindir kapak contasını yakarsın buna dikkat et

sadece kışın değil 12 ay antifirizsiz brakma aracı ve adi marka 1lt resi 5 tl gibi fiyatlı ucuz antifiriz koyma araca çok gördüm kapagı eriyitor

farklı konularda da yardımcı olurum sorun olursa orduda olsan 1 günde yapardım işini saygılar akif kayan..
 
yanı motor yapıcaksın bu sefer yapıcaksan tekrardan mazemelerıı ben yazarım sana guzel kalıtelı mazeme alırsın sıkıntı olmaz gerekrıse yonlendırıms neı burdan mazemelerı alırsın yada cargolatırım senın ıcın
 
iticiler şıkırdıyordu çok uzun zmandır

su haznem sabun köpügü gibi kaygan bi madde ile doluyodu temizliyodum ertesi gün yien doluyodu

su eksiliyodu kacak olmamasına ragmen aracın performansı hissedilir derecede düşmüştü.

ard arda tüm basınc altındaki su hortumlarım patladı değiştriildi.

motor çok ısınıyordu

acayip kokular geliyordu.

bunlar uzun zmandır oluyor ama anlaşmalı olupta gittigimiz servis su haznesindeki köpügün aracın eskimesinden normal oldugunu su hortumunun patlamasının normal oldgu

şıkırdamamının düzensiz tek bir itici oldugu çok önemsiz oldgu sölendi.

meger benim çatlak ne zmandır varmıs bu yüzden motorun yag basıncı düştügünden şıkırdıyormus
ve su haznem tanımlanamayan bi madde ile kaplanıyormus. bunların hepsini sfi kutusunun vidasını sıktırımak içn önünden geçtigim bi serviste ögrendim eski servise gitsek sulu motorla gezip belkide yatak sardırcaktık.


Aracın kaç km'de?
 
218,000

sınavlarım üst üste geldi motoru indirip inceletemedim henüz araba bi kaç gündür harektszi bekliyor kapıda daha öncedende basıma gelmedigi için önceden sizlerden bilgi alıyım dedim.

insallah catlak değilde contadır diye dua ediyorum gercekten maliyet yüksek gibi görünüyor.

Anlaşmalıyız diye hep aynı servise gidiyordum artık oranın defteri kapanmıstır.

bu hazneyi saran madde ne dir diye defalarca uyardım aracın eski oluşundan normal dediler bu şıkırtı nedir dedim itici kolay iş hallederiz dediler bu hortumalr niye pespese süüreklli patlıyor dedim zorlanmıs arac ayrıca eskidir normal dediler.

resmen dalga geçmişler benim arac eski diye ugrasmak istememişler bu gibi belirtilerin ne oldugunu anlamayacak kadar acemi olduklarınıda sanmıyorum.



bu kapaklardan hangisi daha iyidir eger değiştirmem gerekirse hangisni almalıyım

costcas mı yoksa ks700 ks 400 mu ?

aracımdaki kapak bunlardan hangisdir ??

basknet te bi usta bir serinin kapaklarının sorunlu oldugunu parca kodu 107 ile biten kapagın daha iyi oldugunu söledimişti

kafamı karıştıran tek nokta bu kaldı
 
Son düzenleme:
Geri
Üst