''SFI'' Sahipleri..

218,000

sınavlarım üst üste geldi motoru indirip inceletemedim henüz araba bi kaç gündür harektszi bekliyor kapıda daha öncedende basıma gelmedigi için önceden sizlerden bilgi alıyım dedim.

insallah catlak değilde contadır diye dua ediyorum gercekten maliyet yüksek gibi görünüyor.

Anlaşmalıyız diye hep aynı servise gidiyordum artık oranın defteri kapanmıstır.

bu hazneyi saran madde ne dir diye defalarca uyardım aracın eski oluşundan normal dediler bu şıkırtı nedir dedim itici kolay iş hallederiz dediler bu hortumalr niye pespese süüreklli patlıyor dedim zorlanmıs arac ayrıca eskidir normal dediler.

resmen dalga geçmişler benim arac eski diye ugrasmak istememişler bu gibi belirtilerin ne oldugunu anlamayacak kadar acemi olduklarınıda sanmıyorum.



bu kapaklardan hangisi daha iyidir eger değiştirmem gerekirse hangisni almalıyım

costcas mı yoksa ks700 ks 400 mu ?

aracımdaki kapak bunlardan hangisdir ??

basknet te bi usta bir serinin kapaklarının sorunlu oldugunu parca kodu 107 ile biten kapagın daha iyi oldugunu söledimişti

kafamı karıştıran tek nokta bu kaldı


Kapak değiştirmen gerektiğini sanmıyorum tamirle halledilir gibi. Daha önce böyle bi sorun yaşamadıysan bu km'lerde üst kapakta bu tarz bi sorun SFI'larda olabiliyor. Baş ağrıtacak bişey değil. İyi bir usta bulman yeterli.
 
eklemısın msnyee ama aksamları bakabılıyurm gunduz yogun oluyurm :) 7 24 acık msn
 
bugun kapak sökülüp kapakcıya gitti çatlak varmı yokmu bakıcaz.

motor ilk defa açıldı pistonlarda aşınma çıkmadı ölçümleri falan yapıldı.

çatlakmı patlakmı yarın belli olcak silindir kapagından catlak cıtmassa motor blogunda yagın suya karışmasını saglayan bi çatlak olabilirmi ona bakılcak
 
bugracım üç tane coscat var elimde düşünürsen yardımcı olurum iki tanesi boş bi tanesi dolu sadece akılında olsun !!!
 
KS kapakların bir kısmında olabilen kronik bir durum.Blokta değildir gibi.Muhtemelen kapakta kanal girişlerinde deformasyon olabilir.Gelişmeleri bekliyoruz.İnşallah blokta değildir.
 
kapak temiz çıktı araç hakan abide araştırmalar sürüyor.

pistonlar yataklar temiz görünüyor.

contadan böle bi sorun olabilir diye karar verdik ama tam emin olmak için bloku kontrol edip etmeme noktasında düşünme aşaamsındayız.
 
Contaya zamanında zarar vermiş olabilirsin farkına varmadan.Hiç hararet durumu felan oldumu ? Bloktan kolay kolay olacağını düşünmüyorum halen.KS400 yumuşak kapaklarda kapak kaynaklı yada contadan çıkıyor %90.Ama bellide olmaz bu işler.
 
KS 700 dede olabiliyor.Ama ks400 kadar değil.İşin kötü yanı Astra Vectra gibi 93 ve sonrasında 2.serilerde düştü kalite.KS400 de en çok bunlarda var.En güzeli ks700 ün varsa işleteceksin kapakçıya.Coscast ten bile sağlam bir kapakla sorunsuzca bineceksin.

kapak temiz çıktı araç hakan abide araştırmalar sürüyor.

pistonlar yataklar temiz görünüyor.

contadan böle bi sorun olabilir diye karar verdik ama tam emin olmak için bloku kontrol edip etmeme noktasında düşünme aşaamsındayız.
Hakan' ın orada olduğunu bilmiyordum aracın.Geçen kapak konusunda bilgi almak için o yüzden aradı demekki :)
 
Geri
Üst