''SFI'' Sahipleri..

bugra bu arada kesinlikle bizleri yanlış anlamanı istemeyiz sadece seni bilgilendirmek amacımız ama bana öyle geldiki teşekkür ettiğin değilde yaptırdığın ustayı bir kere daha gözden gecir derim çünki sanırsam sana bu bilgileri veren yaptırdığın usta kulaktan duyma seylerle hareket etme derim arkadaşım
 
Arkadaşlar mevzu derin anlaşılan herkesinde kendine göre haklı noktaları vardır belki ama uzatmadan rutin konu akışına dönelim.Yani sfi geyiğine devam.
 
zmanı gelince ayrıntılı kanıtlı herseyi anlatırız bu konuyu dagıtmadan baska bir baslıkta, bendeki contanında elring oldugunu belirtmedim zaten tornayı frezeyide bilemem ama silindir blogu üzerinde hare seklinde oyukları gören benim sonucta ve daha sonra olması gereken pürüssüz halide gördüm.

ters takılma olayıda yok conta söküldügünde su ve yag kanallarının izi üzerinde görünüyor aradaki kılcal yol gözle görülür.

ben ne zman aracımı görsem ona yapılanlar aklıma geliyor gelip buralara yazıyorum nerdeyse akıl hastası olcam aracımın degerinin 3/1 inden fazlası masraf etmişim sonucta bu parayı yememden içmemden eğitimimden kesecegim.


ince ayrıntıya girmeden özeti söyleyim silindir kapagı kontrol edilip takıldı yeni conta takıldı yag su karısması eski halinin kaç katı oldu baska biryerde motoru indirik komple söküldü motor bloguda saglam çıktı ben bu duruma inanamadıgım için parcaları bi kaç yere daha incelettim(silindir kapagı toplamda 3 kez motor blogu 2 kez kontrol edilmiş oldu) tek ustanın lafıyla bu yorumları yapmadım benim bütün parcalarım saglamsa sorun o contada, contayı takanlarda silindir blogunu 3 gidiş 3 geliş otoyol gibi iz bırakarak taslayanlarda değilmidir???


şimdi sonuc olarak bu yag - su olayı halloldu beni 2 kat yaslandırsada kurtulduk.

ama şimdi sizden asıl alacagım yardım üst motoru yaptırdıktan sonra arac özellikle alt devirlerde gazı yememmeye kökleyince bile gitmemeye baslamıstı. hem lpg de hem benzinde

sfi kapagı çok yıpranmıstı ondandır dedik hava kaçırıyo dedik yurtdısından powercap getirttim haava kaçırma olayı geçti ama arac oldugu yerde kalkmıyor boş boş bagırıyo sonra gitmeye başlıyor.

mekanik olarak komple elden geçti hersey sorunsuz bunu yapabilecek parca nedir üst motor yapıldıgında basladı sonrasında komple motor yapıldı geçmedi powercap takıldı geçmeedi arıza kodu vermiyor??

eger yardımcı olacaksanız bana bu konuda yardımcı olun diger olayları konusmak beni gercekten çok yıpratıyor
 
çok büyük şoktayım blok saglam cıktı.

yeni contanın montajında problem varmıs.

alt blogu bosuna indirdim.

çook yazık oldu emege paraya günlerce arabasız kalışlarıma ve aha nelereee yazık oldu

motor bugun toplanıyor blok tamamen saglam silindir kapagını 2. kez kontrol ettirdim bu durumda açık ve net daha önce motoru toplayan servisin conta sorunu oldugu kesinleşti.

ilgileriniz ve yardımlarınızdan dolayı çok tesekkür ederim

AYRICA
aracımda çıkardıgı masraflardan dolayı emegi gecenlere tessekkürü borç bilirim
kapagı kalem torna yapan contayı yan sanayininde yanı takan üstüne üstlük tkarken kaydıranlara sonsuz tesekkürler

zmanı gelince ayrıntılı kanıtlı herseyi anlatırız bu konuyu dagıtmadan baska bir baslıkta, bendeki contanında elring oldugunu belirtmedim zaten tornayı frezeyide bilemem ama silindir blogu üzerinde hare seklinde oyukları gören benim sonucta ve daha sonra olması gereken pürüssüz halide gördüm.

ters takılma olayıda yok conta söküldügünde su ve yag kanallarının izi üzerinde görünüyor aradaki kılcal yol gözle görülür.

ben ne zman aracımı görsem ona yapılanlar aklıma geliyor gelip buralara yazıyorum nerdeyse akıl hastası olcam aracımın degerinin 3/1 inden fazlası masraf etmişim sonucta bu parayı yememden içmemden eğitimimden kesecegim.


ince ayrıntıya girmeden özeti söyleyim silindir kapagı kontrol edilip takıldı yeni conta takıldı yag su karısması eski halinin kaç katı oldu baska biryerde motoru indirik komple söküldü motor bloguda saglam çıktı ben bu duruma inanamadıgım için parcaları bi kaç yere daha incelettim(silindir kapagı toplamda 3 kez motor blogu 2 kez kontrol edilmiş oldu) tek ustanın lafıyla bu yorumları yapmadım benim bütün parcalarım saglamsa sorun o contada, contayı takanlarda silindir blogunu 3 gidiş 3 geliş otoyol gibi iz bırakarak taslayanlarda değilmidir???


şimdi sonuc olarak bu yag - su olayı halloldu beni 2 kat yaslandırsada kurtulduk.

ama şimdi sizden asıl alacagım yardım üst motoru yaptırdıktan sonra arac özellikle alt devirlerde gazı yememmeye kökleyince bile gitmemeye baslamıstı. hem lpg de hem benzinde

sfi kapagı çok yıpranmıstı ondandır dedik hava kaçırıyo dedik yurtdısından powercap getirttim haava kaçırma olayı geçti ama arac oldugu yerde kalkmıyor boş boş bagırıyo sonra gitmeye başlıyor.

mekanik olarak komple elden geçti hersey sorunsuz bunu yapabilecek parca nedir üst motor yapıldıgında basladı sonrasında komple motor yapıldı geçmedi powercap takıldı geçmeedi arıza kodu vermiyor??

eger yardımcı olacaksanız bana bu konuda yardımcı olun diger olayları konusmak beni gercekten çok yıpratıyor
bak butun yazdıkların bunlar simdi sen basta demişsinki contadan oldugu kesinleşti. contanın yanlıs takılması gibi bir durum soz konusu degıl bunu unuttuk diyelim madem contan problemli neden blok sokuldu ?

contayı takanlarda silindir blogunu 3 gidiş 3 geliş otoyol gibi iz bırakarak taslayanlarda değilmidir blok sokulmemişti demiştin daha once senın bloguna bi işlem yapılmamıskı oncekı gittigin serviste yazdıklarını hayretle okuyorum simdi sıra nerede onuda merak ediyorum ne diyeceksin bidahaki mesajında soktayım sorun arabada degılmıs diyeceksin bence
 
Son düzenleme:
Bence arkadaşın tek sorunu ustası. Buğra bence kendine c20xe'den anlayan bir usta bul ve en ufak şey için bile başka bir yere götürme aracını.
 
bak butun yazdıkların bunlar simdi sen basta demişsinki contadan oldugu kesinleşti. contanın yanlıs takılması gibi bir durum soz konusu degıl bunu unuttuk diyelim madem contan problemli neden blok sokuldu ?

contayı takanlarda silindir blogunu 3 gidiş 3 geliş otoyol gibi iz bırakarak taslayanlarda değilmidir blok sokulmemişti demiştin daha once senın bloguna bi işlem yapılmamıskı oncekı gittigin serviste yazdıklarını hayretle okuyorum simdi sıra nerede onuda merak ediyorum ne diyeceksin bidahaki mesajında soktayım sorun arabada degılmıs diyeceksin bence


blok nedenmi söküldü ??

1 numaralı servise gidildi silindir blogu söküldü test edildi saglam cıkınca sorun contadandır denip değiştirildi ama yine karısma olursa bilki motor blogunda sorun var gel yardımcı oluruz denildi.

2 numaralı servise götürüldü durum anlatıldı motor parcalanmaya baslandı silindir kapagının muntazam taslanmadıgı görüldü contanın durumunuda begenmediler işte sorun ortada blogu indirmeyelim dediler BENDE 1 NUMARALI SERVİSE GÜVENDİGİMDEN ONLARIN HAKLI OLDUGUNA İNANDIGIMDAN motor blogunuda kontrol ettirdim motor blogu saglam cıktı aslında bir arac sahibini mutlu edebilecek bi hadise ama insanın güveninin bosa cıkması çok sarsıcı bir durum oldu benim için.bu arada silindir kapagı bi kaç kontrolden daha geçti durum netleşti 1 numaranın kapak taslatması/conta.

yazdıklarımı bir arada alıntı yapmıssın, celisen bir durum yok sadece iz bırakarak taslamadan bahsetmemistim. 1 numarada motor blogu sökülmedi hiç farklı birsey sölemedim ayrıca yazdıklarım farklı günlerde ve bu yazdıklarım ilk baslarda 1 numaradan ögrendiklerimdi 2 numarada herseyin netleştigi yer oldu.

bu işin bir dahaki seferi yok sonuclar acıklandı yag-su olayını kapattım son alntı yaptıgın mesajımda

bir dakikalık olsun içinden objektif düşünmeni rica ediyorum haksız olmadıgımı anlıyacagına eminim.

1 numaralı serviste sende yakından takip ediyordun ama son gercekler 2 numarada ortaya cıktı o bakımdan beni suclamana anlam veremedim?
 
Son düzenleme:
blok nedenmi söküldü ??

1 numaralı servise gidildi silindir blogu söküldü test edildi saglam cıkınca sorun contadandır denip değiştirildi ama yine karısma olursa bilki motor blogunda sorun var gel yardımcı oluruz denildi.

2 numaralı servise götürüldü durum anlatıldı motor parcalanmaya baslandı silindir kapagının muntazam taslanmadıgı görüldü contanın durumunuda begenmediler işte sorun ortada blogu indirmeyelim dediler BENDE 1 NUMARALI SERVİSE GÜVENDİGİMDEN ONLARIN HAKLI OLDUGUNA İNANDIGIMDAN motor blogunuda kontrol ettirdim motor blogu saglam cıktı aslında bir arac sahibini mutlu edebilecek bi hadise ama insanın güveninin bosa cıkması çok sarsıcı bir durum oldu benim için.bu arada silindir kapagı bi kaç kontrolden daha geçti durum netleşti 1 numaranın kapak taslatması/conta.

yazdıklarımı bir arada alıntı yapmıssın, celisen bir durum yok sadece iz bırakarak taslamadan bahsetmemistim. 1 numarada blok sökülmedi hiç farklı birsey sölemedim ayrıca yazdıklarım farklı günlerde ve bu yazdıklarım ilk baslarda 1 numaradan ögrendiklerimdi 2 numarada herseyin netleştigi yer oldu.

bu işin bir dahaki seferi yok sonuclar acıklandı yag-su olayını kapattım son alntı yaptıgın mesajımda

bir dakikalık olsun içinden objektif düşünmeni rica ediyorum haksız olmadıgımı anlıyacagına eminim.

1 numaralı serviste sende yakından takip ediyordun ama son gercekler 2 numarada ortaya cıktı o bakımdan beni suclamana anlam veremedim?


:confused:

ben bu konuya dün rastladım o yüzden dün birşeyler yazdım ama ben artık pek birşey yazmayayım cunku gidişatta hatalar var. yorumlarım da hatalar üzerine olmasın. kısaca geçmiş olsun.. ne diyim ki başka.
 
Son düzenleme:
blok dedigim motor blogu.

silindir kapagından bahsederken silindir blogu yada silindir kapagı diye bahsediyorum. dün gördügünüzden dolayı sadece dünki yorumları okumussunuzdur dogaldır hata algılamanız

sizin ve sizin gibi bu işe daha yakın olanların grammerine uygun olarak bidaha söyleyim 1 numarada silindir kapagı söküldü 2 numarada silindir kapagının yüzeyi düzeltidli ayrıca motor bloguda söküldü.

kapak blok derken yazım hatalarım olabilir ama daha öncedende takip edenler gidişatı gayet net biliyor.

geçmiş olsun dilekleriniz için tesekkür ederim
 
Son düzenleme:
Geri
Üst