8bin bakımı geçmiş ve daha 20bin km'ye ulaşmamış aracın kayış koparması muhakkak ki berbat bir sorun, fakat hiçbir zaman yaşanmayacak bir sorun da diyemeyiz cunku sonuçta lastikten mamul bir kayış ve bilhassa motor kompresyondayken üstüne güç binen bir parça.
Kendi kendime şu ana kadar kullandığım tüm araçları düşündüm 15 yıldır 4 farklı araç kullandım 2 Peugeot, 1 Ford, bir de şimdiki, hiçbirinde bu sorunu yaşamadım. Şu anda kullandığım aracın triger kayışını koparması zaten imkansız cunku tasarımı gereği motorun triger kayışı yok.
Renault'un triger kayışında hangi markanın hangi ülke üretimini kullandığını merak ettim şu an. Made in China yazılı birşeyse Renault'un işi bitmiş demektir.
Bir de Renault Türkiye'de aşırı yaygın, hatta galiba her sene en çok satan marka. Ancak kalite açısından üst sıralarda olan bir marka da deil.Fransızlar arasında örneğin Peugeot Renault'tan her zaman öndedir. Peugeot 'un dizeli özellikle çok sağlamdır, ve Peugeot Ford'a bile dizel motor temin eder.
Kullandığınız Renault'un motorunu kim üretiyor, nerde üretiliyor onu da bir incelemek lazım.
Son söz olarak, siz her halukarda sakin olun, unutmayın hata 100% üretici hatası. Bahsettiğniz "ya bu hata ölümlü kazaya yol açsaydı" durumu içinse hayattaki başka aksaklıkları düşünün. Bu tür durumlarda ben hep uçaklardaki teknik hatalar sonucu ölen yüzlerce insanı düşünürüm. Biliyorsunuz, uçaklarda da bir teknik arıza sonucu ve sonuç 100'lerce ölüm birden. O yüzden bir durum olmadan atlatılması dolayısıyla şükredip bundan sonra ne yapılacağına bakmak. dediğim gibi, karşıdaki herifler bu hatanın tüm masrafını karşılamakla yükümlü, 5'ten 3'e attınız kayış o yüzden koptu, yoksa kopmazdı gibi bir gerekçeyle sucu size atmaya çalışırlarsa bakın işte o zaman durum değişir burdan ben de küfrü basarım ona. ancak biraz akılları varsa bu sorunu 0 masrafla gidermeye bakarlar ve sonra herkes yoluna bakar.
Kendi kendime şu ana kadar kullandığım tüm araçları düşündüm 15 yıldır 4 farklı araç kullandım 2 Peugeot, 1 Ford, bir de şimdiki, hiçbirinde bu sorunu yaşamadım. Şu anda kullandığım aracın triger kayışını koparması zaten imkansız cunku tasarımı gereği motorun triger kayışı yok.
Renault'un triger kayışında hangi markanın hangi ülke üretimini kullandığını merak ettim şu an. Made in China yazılı birşeyse Renault'un işi bitmiş demektir.
Bir de Renault Türkiye'de aşırı yaygın, hatta galiba her sene en çok satan marka. Ancak kalite açısından üst sıralarda olan bir marka da deil.Fransızlar arasında örneğin Peugeot Renault'tan her zaman öndedir. Peugeot 'un dizeli özellikle çok sağlamdır, ve Peugeot Ford'a bile dizel motor temin eder.
Kullandığınız Renault'un motorunu kim üretiyor, nerde üretiliyor onu da bir incelemek lazım.
Son söz olarak, siz her halukarda sakin olun, unutmayın hata 100% üretici hatası. Bahsettiğniz "ya bu hata ölümlü kazaya yol açsaydı" durumu içinse hayattaki başka aksaklıkları düşünün. Bu tür durumlarda ben hep uçaklardaki teknik hatalar sonucu ölen yüzlerce insanı düşünürüm. Biliyorsunuz, uçaklarda da bir teknik arıza sonucu ve sonuç 100'lerce ölüm birden. O yüzden bir durum olmadan atlatılması dolayısıyla şükredip bundan sonra ne yapılacağına bakmak. dediğim gibi, karşıdaki herifler bu hatanın tüm masrafını karşılamakla yükümlü, 5'ten 3'e attınız kayış o yüzden koptu, yoksa kopmazdı gibi bir gerekçeyle sucu size atmaya çalışırlarsa bakın işte o zaman durum değişir burdan ben de küfrü basarım ona. ancak biraz akılları varsa bu sorunu 0 masrafla gidermeye bakarlar ve sonra herkes yoluna bakar.