Su birikintisi ve Corsa C...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan kaanrevan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
bence yapmayın bunu günde 8-10 kez çok büyük rakam neticede sıcak olan bütün aksam birden soğuyor ve yine ısınıyor hergün 8-10 kere böyle olursa kayışın halini düşünmek bile istemiyorum.ayda 8-10 kere olsa neyse diyeceğimde günde 8-10 çok fazla...
 
1.7 dti ın motor isuzu motor. o pistonlar kolay kolay eğilmezler merak etme. Zaten silindire su kaçana kadar su varsa arabayı terkedin gidin:)
v kayışından gelen ses ıslandığındandır. zaten tekerler dönerken davlumbazında yırtıksa (mutlaka yırtıktır eğil bi bak tekerin oraya) içeri su sıçrar... orayı kapattır. egzostan içeri su kaçıyordur tekerler gömülüyorsa onada baktır... ilerde çürümesin... çıktıktan sonrada balatalarda ıslandığından frenlemede sorun yaşayabilirsin.
Aslında bence sen biraz abartmışsın durumu çünki tekerlerin orta seviyesi bile aracın kapıdan içeriye su alması demektir... senin geçtiğin yerde aracın altı dahi anca değiyordur suya sadece davlumbaza bak sağlam olsun yoksa teker içeri su sıçratır...


motorunuz isuzu değil ferrari olsa yine eğilir piston kolları,hava girişinin ağzına kadar derin suya girerseniz motor elektirik süpürgesi gibi vakumlar suyu ve GÜMM...

bu yüzdendirki offroad yarışlarında araçların hava emiş bölmesi aracın tavanına kadar yükseltilir...

elbette motoru yıkamak veya hafifçe ıslanması değil bahsettiğim,

arkadaşımız yarım metrelik bir su geçişinden bahsediyor..
 
1.7 dti ın motor isuzu motor. o pistonlar kolay kolay eğilmezler merak etme. Zaten silindire su kaçana kadar su varsa arabayı terkedin gidin:)
v kayışından gelen ses ıslandığındandır. zaten tekerler dönerken davlumbazında yırtıksa (mutlaka yırtıktır eğil bi bak tekerin oraya) içeri su sıçrar... orayı kapattır. egzostan içeri su kaçıyordur tekerler gömülüyorsa onada baktır... ilerde çürümesin... çıktıktan sonrada balatalarda ıslandığından frenlemede sorun yaşayabilirsin.
Aslında bence sen biraz abartmışsın durumu çünki tekerlerin orta seviyesi bile aracın kapıdan içeriye su alması demektir... senin geçtiğin yerde aracın altı dahi anca değiyordur suya sadece davlumbaza bak sağlam olsun yoksa teker içeri su sıçratır...

Biraz abartmış olabilirim... Gözümüzden sakındığımız ilk arabamız opelimiz corsamız olsun o kadar ama. :D:)
 
Valla bugun açık söyleyim pek de abartmıyorum aslında. Yarım metre vardır. Farklı bir yoldan giriyorum artık. Riske atmayacağım çünkü girişte aracın lastikleri ufakdan gömülüyor ki en derin olan yerini düşünmek bile istemiyorum... O yüzden böyle olmayacak diyip bugun geçmedim oradan...
 
Valla bugun açık söyleyim pek de abartmıyorum aslında. Yarım metre vardır. Farklı bir yoldan giriyorum artık. Riske atmayacağım çünkü girişte aracın lastikleri ufakdan gömülüyor ki en derin olan yerini düşünmek bile istemiyorum... O yüzden böyle olmayacak diyip bugun geçmedim oradan...


kesinlikle aracınızı riske atmayın,piston kolları konusunuda ciddiye alın..
başınız ağrır cüzdanınız hafifler aksi takdirde..
 
motorunuz isuzu değil ferrari olsa yine eğilir piston kolları,hava girişinin ağzına kadar derin suya girerseniz motor elektirik süpürgesi gibi vakumlar suyu ve GÜMM...

bu yüzdendirki offroad yarışlarında araçların hava emiş bölmesi aracın tavanına kadar yükseltilir...

elbette motoru yıkamak veya hafifçe ıslanması değil bahsettiğim,

arkadaşımız yarım metrelik bir su geçişinden bahsediyor..

O motorun Su çektiği yerde zaten arabanın içinde oturamazsın.arabanın içine beline kadar su gelir.2 enjektör yuvalarım çürümüş farkında olmadan o şekilde 3-5 km kadar gittik.motordaki sogutma suyunu komple bitirdik.Bir şeyde olmadı :).Bu Demek Değilki Suyun içinden Geçebilirsiniz Sakın Yanlış Anlamayın.Motorda Bir Sürü Sensör Var.Bunlardan Biri Islansa Ugraş Dur.En Basiti ŞArj marj Dinamoları motorun altına Yakındır.onlar bile ıslansa başınıza dert açar.
 
Son düzenleme:
O motorun Su çektiği yerde zaten arabanın içinde oturamazsın.arabanın içine beline kadar su gelir.2 enjektör yuvalarım çürümüş farkında olmadan o şekilde 3-5 km kadar gittik.motordaki sogutma suyunu komple bitirdik.Bir şeyde olmadı :).Bu Demek Değilki Suyun içinden Geçebilirsiniz Sakın Yanlış Anlamayın.Motorda Bir Sürü Sensör Var.Bunlardan Biri Islansa Ugraş Dur.En Basiti ŞArj marj Dinamoları motorun altına Yakındır.onlar bile ıslansa başınıza dert açar.
benzinli corsa c de plakanın ortalama 3-4 cm altından itibaren su çekiyor çünkü hava emişi çok aşağıda ben tanıdığım tüm corsa c sahiplerine bu yüzden açık hava filtresi taktırmasını söylüyorum bir arkadaşımın aracına 2 defa motor yaptırdık 2 ay arayla
 
Alperde gereken açıklamayı yapmış Kaan da yolu değiştirmiş pantolonun paçalar ıslanmaktan kurtulmuş pistonlar eğilmemiş!!!:) olay bitmiştir:)
 
Geri
Üst