toyota bozulmayan araba

99 corolla kullandım (benim değildi) , ayrıca 2 arkadaşımın da corollası vardı farklı senelerden.Çok net söyleyebilirim:
Toyotalar elektronik ve motor konusunda gerçekten güvenilirler.Zaten elektronik ve teknoloji dendi mi tüm dünya japonya'yı gösterir.Bu konu kesin, ancak şu var ki ben sırf bunlardan dolayı yine de gidip corolla almayı düşünmedim. Bu güzelliklerinin yanında eksileri de çoktu. En önemlisi yol tutuşu yoktu, gerçekten de güven vermiyordu, arkasını çabuk bırakıyordu.İşçilik ortalamanın üstünde değildi.Arabada tokluk hissi yoktu ve bu da sizi narin bir arabada oldugunuz konusunda ikna ediyordu.Avensis te bu daha farklı olabilir ve simdiki elektroniklerle de yol tutus gibi zaafların önüne geçilmiştir. Ama 2004 yılında araba alacagım sırada da son elemelere kalan honda accord,toyota avensis ve opel vectra içinden vectra'yı seçtim.Hatta başlarda avensis'e sıcak bakmama ragmen, daha da ucuzdu vectradan ayrıca, yine de ikna edemedi.Ancak gerçekten sorunsuz arabalar, periyodik bakım dısında pek de servise ugramayacagınız turden...
Vectra aldım, 4 sene oldu birşey yaşamadım, abimde 96 vectra b vardı, 198000 km de sattı, orjinal baskı balatası üzerindeydi.
 
İlk avensisi elemiştim, accord'le vectra arasında gidip geldim.Ancak 2.4 motorlu accord'un donanımı o kadar azdı ki vectra'ya yönelmeme neden oldu.2.0 accorda bakmadım bile, sattıgım megane'ımda sis farı varken o bile yoktu accord 2.0 da. 2.4 motorlunun ise megane'dan 2-3 fazlası vardı, komik ama böyleydi. Ayrıca accord ve vectranın içini karşılaştırdıgımda hep vectra ağır basmıştı. Neticede 2.4 accord'dan biraz daha yavaş ama daha donanımlı bir araba almış oldum, memnunum
 
toyota şu anda dünya otomotiv endüstrisinin üretim ve kalite sistemlerinde kullandığı bütün metotların mucidi olduğuna göre kalite yönünden toyota'nın üstünde bi araç olmaması gerekiyor
gerçekten de ürün kalitesi ve güvenilirliği toyota için her şey demek..
adamlar türkiyede mazot kalitesi kötü diye uzun süre D4D dizel modellerini türkiyeye vermediler,müşterileri şikayetçi olmasın diye
yeni nesil araçları da çok güzel araçlar, alman diye saplanıp kalmamak lazım
 
çok değişti toyota çoo..kk.. Kronik sorunu olan yol tutuş sorununu gidermişler.Konforunda bir hayli gelişmeler var. Kasasını oldukça büyüttü. İçi inanılmaz ferah. Aracı alırkende aldıktan sonrada kullanılabilecek çok geniş bir aksesuar skalası var. Ama hala manuel klima kullanması, tüm versiyonlara büyük bir nimetmiş gibi entegre etmemesi, deposu doluyken lıkır lıkır ses gelmesi, vurunca geçen göğüs sesi tuhaf geldi bana. İzolasyonu zayıf olan ama motor sesi az olduğu için sessiz gibi algılanan toyotalar bozuk yolda çirkin yüzlerini ortaya koyuyor. Ama bu yüz; ikide bir de gidilen servisde ki ustanın yüzünden daha güzel..
 
çok değişti toyota çoo..kk.. Kronik sorunu olan yol tutuş sorununu gidermişler.Konforunda bir hayli gelişmeler var. Kasasını oldukça büyüttü. İçi inanılmaz ferah. Aracı alırkende aldıktan sonrada kullanılabilecek çok geniş bir aksesuar skalası var. Ama hala manuel klima kullanması, tüm versiyonlara büyük bir nimetmiş gibi entegre etmemesi, deposu doluyken lıkır lıkır ses gelmesi, vurunca geçen göğüs sesi tuhaf geldi bana. İzolasyonu zayıf olan ama motor sesi az olduğu için sessiz gibi algılanan toyotalar bozuk yolda çirkin yüzlerini ortaya koyuyor. Ama bu yüz; ikide bir de gidilen servisde ki ustanın yüzünden daha güzel..

tam toyotayı tarif etmişsin
 
corolla tum dunyada en cok satilan arac toyotada dunyanin en buyuk otomotiv ureticisiyse bazi arkadaslarin dedigi gibi toyotasi olanlar daha sansli basliyor bu ise ki 2003 corollam vardi yaklasik 2 sene kullandim ve en ele avuca sigmaz zamanlarimda kullandim kesinlikle periyodik bakim disinda tek kurus masrafim olmadi 450-500 binde hala uzerinde orjinal baski balatasi olan corollalara birebir sahidim arkdaslar...
 
Japon sonucta bır alman veyada ıtalyan arabanın yerını tutmaz arza cıkarmayan araba yoktur heralde
 
Dostum toyata sağlam bir araçtır. sorunsuz binebilirisn ben yıllarca corollya bindim.gayet memnundum.ama şimdi almana döndüm
 
Geri
Üst