arkadaşlar muayene dert edecek birşey değil benim dede yadigarı 1972 renault 12TL tek seferde 8 hafif kusurla geçti. aracınız orjinal görünümüne sahip olsun geze geze gidin 40 yaşındaki araba bile geçiyor.
(itiraf edeyim önden 100TL para harcadım, arka fren ayarı yaptırdım, ampullerin hepsini değiştim, cam su fıskiyelerini değiştim, önler tam kabaktı öne iki çıkma lastik aldım)
lastikleri bile değişmeye uğraşmayın istediği değerler çok düşük
lastiğin3/4ünde 1.6mm diş derinliği istiyor, bizim orda buna yan yemiş kabak denir, ama tüvtürkten geçme değeri bu.
birde önden gereksiz masraf etmeyin alın arabanızı direk muayeneye gidin (bariz birşey yoksa tabi) opele gereksiz neyi yaptırsanız 130TL den fazla tutuyor birincide gidin birşeylerden taksa bile yaptırır tekrar kontrole gidersiniz
diyelimki olmamış dedi tekrar ödeyeceğiniz rakam 130TL opel için tek birtane lastik parası bile değil.
benim ön tekerlekler resmen kabaktı latikçiye gittim bir başkasının (muhtemelen muayene için) çıkarttığı lastiklerin diş derinliği geçecek değerde olduğu için ikinci el olarak (çıkma) aldım ve muayeneden çıkma lastikle sorunsuz geçtim.
size dökük araba ile gezin demiyorum ama gerksiz masraf yapmayın diyorum.
he bu arada aracın orjinalinde olmayan (sol dikiz aynası hariç) hiçbirşeyi sizden isteyemiyorlar.
tüvtürk merkezine aracımın durumunu ayrıntılı e-mail ile yazdım telefonla arayıp cevapladılar benim 1972 TL ön emniyet kemersiz, sağ dikiz aynasız, 45wattlık far ampulleri, dörtlü flaşör tesisatı olmadan, geri vites lambası olmadan, westinhause bulunmayan frenlerinden dolayı fren testinde lastik kilitlemeden (mekanik kara fren) göğüsten çekmeli el freninin dağıtım merkezi sol tekerlekte olduğu için sağ el freni kilitlemeden geçti
çünkü orjinali bu şekilde