ultra mavi corsa c jant seçimi



yaw hr olabılır ama fıyat gercekten cook yuksek degılmı abıcım fkde ıstemıyorum bugun apex alcaktım bıtmıs oda ıyı dıyorlar ama bılmıyorum yaw ıkıncı el olsa cook daha ıyı olur ama gzl bır fıyat alırsan ve bana yazmazsan vallaha kuserım :) ıkı kısı alsak ındırım yaparlarmı fln dıye en azından bana kargolarsın sen :)

h&r nin fiyatını çok fazla araştırmadım fakat hangi yay alınabilir, hangi yay iyidir diye bi ara araştırmıştım, istatistiklerin çoğu h&r yönündeydi.fiyat bakımından diğer yaylara oranla biraz tuzlu olduğundan bahsedenlerde vardı evet.ama hepside 3-5 lira fazla veririm h&r alırım diyorlardı.çünkü diğer markaları kullanlar fazla sert olması, yol tutuşu ve aşırı sarsıntı yapması sebebi ile tekrardan sökmek vede yeni yay alanlar veya ağzım yandı bi daha yaya tövbe deyip orjinale dönenler bi hayli fazlaydı + sök-tak çift işcilik ücreti 3-5 kuruş kar edelim derken külliyen zarara girmek hiçde akıl karı değildir bence.kıvırıp helezon haline getirilmiş topu topu 1kg demir parçasına dünya kadar para vermek tabiki benimde ağrıma gidiyor.2.el temiz uygun fiyatta bir h&r hiçte fena olmazdı.ok denk gelirse sana haber veririm;).ama şuan için sadece jant bakıyorum o konuyu bi halledeyim daha sonrasında yay araştırmalarına başlıycam.
 
h&r nin fiyatını çok fazla araştırmadım fakat hangi yay alınabilir, hangi yay iyidir diye bi ara araştırmıştım, istatistiklerin çoğu h&r yönündeydi.fiyat bakımından diğer yaylara oranla biraz tuzlu olduğundan bahsedenlerde vardı evet.ama hepside 3-5 lira fazla veririm h&r alırım diyorlardı.çünkü diğer markaları kullanlar fazla sert olması, yol tutuşu ve aşırı sarsıntı yapması sebebi ile tekrardan sökmek vede yeni yay alanlar veya ağzım yandı bi daha yaya tövbe deyip orjinale dönenler bi hayli fazlaydı + sök-tak çift işcilik ücreti 3-5 kuruş kar edelim derken külliyen zarara girmek hiçde akıl karı değildir bence.kıvırıp helezon haline getirilmiş topu topu 1kg demir parçasına dünya kadar para vermek tabiki benimde ağrıma gidiyor.2.el temiz uygun fiyatta bir h&r hiçte fena olmazdı.ok denk gelirse sana haber veririm;).ama şuan için sadece jant bakıyorum o konuyu bi halledeyim daha sonrasında yay araştırmalarına başlıycam.

bende once jant sonra yaya dondum zaten bakarsın hıc dusurmeye gerek bıle kalmaz cunku onden baktıgımda arac zaten dusuk gıbı duruyor bılmıyorum ama alıcam gıbı bu arada arastırdrım red eagle dıye bır marka varmıs sabancı getırıyormus turkıyeye fıyatına gore eıbacke konfor olarak en yakınmıs arastırdım 255e buldum ızmırde kargo fln onlar karsılıyor ama dedıgım gıbı ıkıncı planda bakıyorum hala :)
 
16x7.5" BBS ler var piyasada, hatta birçok kişi 9,10 offsetlere yönelince 7.5 lar pek tutulmadı, yalnız arkalardada 7.5 ofset biraz basit durur bence, bu jantlarda gözümüz hep derin ofsetlere alışkın olunca bunlar biraz düz kalıyor.
 


bende once jant sonra yaya dondum zaten bakarsın hıc dusurmeye gerek bıle kalmaz cunku onden baktıgımda arac zaten dusuk gıbı duruyor bılmıyorum ama alıcam gıbı bu arada arastırdrım red eagle dıye bır marka varmıs sabancı getırıyormus turkıyeye fıyatına gore eıbacke konfor olarak en yakınmıs arastırdım 255e buldum ızmırde kargo fln onlar karsılıyor ama dedıgım gıbı ıkıncı planda bakıyorum hala :)

anladım.yay olarak 2. el bak istersen fiyat olarak avantajlı olur.düşünüyorumda basit bir demir parçası sonuçta, kırığı, çatlağı olmadıktan sonra 0 dan ne gibi bir farkı olabilirki?
 
16x7.5" BBS ler var piyasada, hatta birçok kişi 9,10 offsetlere yönelince 7.5 lar pek tutulmadı, yalnız arkalardada 7.5 ofset biraz basit durur bence, bu jantlarda gözümüz hep derin ofsetlere alışkın olunca bunlar biraz düz kalıyor.

bu konuda haklısın ama corsa ları biliyosun çamurluklar çok dar olduğu için fazla geniş ofsete izin vermiyor.geniş ofsetli jantlarda mecburende yüksek (et) değerli olanları güç bela oluyor.aslında şeytan diyo tak en ofsetlisinden sonra üzerine ince yanak lastik geçir, açtır çamurlukları ver kamberi bas aracı en dibe:rakir:. dünya malı dünyada kalır, benlemi yaşayacak, bin keyfince:rakir:...:)
 
bu konuda haklısın ama corsa ları biliyosun çamurluklar çok dar olduğu için fazla geniş ofsete izin vermiyor.geniş ofsetli jantlarda mecburende yüksek (et) değerli olanları güç bela oluyor.aslında şeytan diyo tak en ofsetlisinden sonra üzerine ince yanak lastik geçir, açtır çamurlukları ver kamberi bas aracı en dibe:rakir:. dünya malı dünyada kalır, benlemi yaşayacak, bin keyfince:rakir:...:)

vallaha katiliyorum abicim ama benim maliyet ourtarmiyor 1.5milyar butcem var ona jant lastik yay on izgara sisler xenon far karartma ve cam filmi dahil olmak zorunda :D
 
bu konuda haklısın ama corsa ları biliyosun çamurluklar çok dar olduğu için fazla geniş ofsete izin vermiyor.geniş ofsetli jantlarda mecburende yüksek (et) değerli olanları güç bela oluyor.aslında şeytan diyo tak en ofsetlisinden sonra üzerine ince yanak lastik geçir, açtır çamurlukları ver kamberi bas aracı en dibe:rakir:. dünya malı dünyada kalır, benlemi yaşayacak, bin keyfince:rakir:...:)

15x8" ofsetli bak bence, yap yine kamberini. ;)
 
vallaha katiliyorum abicim ama benim maliyet ourtarmiyor 1.5milyar butcem var ona jant lastik yay on izgara sisler xenon far karartma ve cam filmi dahil olmak zorunda :D

1.5 milyara aslında baya bişeyler yapılabilir.jant, yay, cam filmi, egzos başlıgı ve arka stop karartma ile bence yeterli bi görünüme kavuşur:).ve hatta cam filmi ile arka stop karartma işini gereken malzemeleri teymin edip sizde yapabilirsiniz.topu topu 30tl ye patlayacak bir şey için gidipte 200tl yi aşan bir para vermek mantıksız bence.
 
1.5 milyara aslında baya bişeyler yapılabilir.jant, yay, cam filmi, egzos başlıgı ve arka stop karartma ile bence yeterli bi görünüme kavuşur:).ve hatta cam filmi ile arka stop karartma işini gereken malzemeleri teymin edip sizde yapabilirsiniz.topu topu 30tl ye patlayacak bir şey için gidipte 200tl yi aşan bir para vermek mantıksız bence.

ben egzoz baslıgı takmıycam otto spec yanık uc komple 52lık boru takıcam :)o degıklerınızı hatta far karartmayıı fln kendım yapıcam zaten ama fıyatlı olanlar ıste yay jant lastık ve egzoz dıgerı bende belkı arabayı komple carbon bıle yapabılırım yanı ıcını orta konsolu fln :) zaten kendım kaplamacıyım :D
 
15x8" ofsetli bak bence, yap yine kamberini. ;)

aslında o ebat corsa için uyabilir ama daha öncede dediğim gibi yüksek et değerli bir jant olmalı et35-40 civarı anca kurtarır.bu bahsettiğim ölçüde de beğendiğim jant yok. bu ofsetteki jantlarda genelde et20 ile 25 arası piyasaya sürülmüş.aşırı kamberde bence araçta hoş durmuyor yol tutuşunu vede lastiklerin iç yemeleride çok fazla oluyor.ufak kamberler hoş duruyor fakat ufak kamberlede bu piyasadaki bahsi geçen jantlarda kurtarmaz.yani yine mecburen camurluk açma işine girmek lazım:mad:.
 
Geri
Üst