- Katılım
- 22 Ağu 2008
- Mesajlar
- 2,819
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 35
ne güzel tertemizBu açık renk olanlarda kapı tutamak bölümünün gri kalması garibime gidiyor hep ..
neresi abi anlayamadım

Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
ne güzel tertemizBu açık renk olanlarda kapı tutamak bölümünün gri kalması garibime gidiyor hep ..
herkes eklemiş bende ekleyim bari
bayideyken çekmiştim
![]()
güzel :good:ama araç içini de göstersen..bu arada esp tuşu sedanlar da elektronik arka perde olunca iptal mi oluyo..
![]()
bende var ebaydan aldım vectra c den çıkma tc tuşu ama bizde otomatikmiş öyle manuel devreden çıkmıyormuş tuşda elimde kaldı öyle![]()
Tc-Esp tuşu sadece GTS lere mahsus devre dışı bırakılıp tekrar devreye sokulabilir. bazı modellerde 60 km hızı geçinde (devre dışı bırakılan esp-tc) kendiliğinden otomatikmen devreye girer.
Serkan abi aman cayenne alma sen, kayma tehlikesi yonunden
abi kisa bir sure kapaninca boyle guzel fotolar ekliyosan, biraz daha kapansa roll videolari gelirdikapattim o zaman konuyu
kapatmadan bunu koyuyim![]()
kolay gelsin..peki vectra c lerde 175 beygirlik Z 20 NET den farklı 2.0 turbo motor var mı..
mesela 2.8 motorun 230-250-280 lik versiyonları var..
Malesef kalmadıKeşke Astra H OPC nin 2.0lt 235 hp lik Z20LEH motorunun farklı üst stage'leri Vectra OPC'de veya 2.0T motorlarda kullanılsaydı da 2.8 olmasaydı
2.8 olunca işler değişiyor. OPC Vectra yalan oluyor...
aynen insignia da 220 lik 2.0 hem de 4x4 iyi bir alternatif.. vectrada da 200lük Z20LER kullanılabilirdi..