bide beyinden bobine giden kabloları ölçtürün hatta en iyisi işe şurdan başlayın sizin aracınızında kabloları büyük ihtimal gevremiştir motor elektrik tesisatını sağlam bi elektrikciye sardın yada sarabiliyorsanız tek tek ölçüp biçip kontol ederek sarıp tesisatı yerleştirin baktınız geçmedi farklı bi bobin (çalışan) ve farklı bir beyin deneyin büyük ihtimal düzelecektir çünkü bu arızanın başka nedeni olmaz sıkıntı ateşlemedense.Beyinde bobine enerji gönderen anahtar birimi tristör mosfer yada transistör olabilir ya bunlar arızalıdır beyinde yada bunları tetikleyen entegre mikro denetleyicide sorun vardır.Şimdi bu adam anahtar takımı olan tristör mosfer transistör her neyse bunu değiştirmiş olabilir muadil kullandıysa çevre şartlarına bağlı olarak (ısınma nem eşik gerilim farklılıkları) dolayı bi süre sonra stabil olarak çalışmayıp düzensiz çalışıyor olmasından dolayı araç yine sapıtmış olabilir. İşi kökten çözmek için önce tesisat sonra sağlam beyin ve bobin eğer düzene binerse tamamdır . Benimde başıma buna benzer farklı bi olay geldi.Egzantirik devir sensörü sürekli arızalanıyordu sorun beyinde çıktı tamir ettirdim 3 ay sonra bozuldu.Beyin tamirine 300 tl verdim daha sonra 300 tl verip 99 model bi arabanın beynini taktık imoları değiştirip sensörüde değiştirdim beyinle düzene bindi tesisatıda komple elden geçirdim 1.5 senedir maşallah tık demiyor elektronik yönden.