Salih bey şimdi size sorum bu iki silindirin ateşleme yapmadığına baktınız mı? yani ateşleme mi yapmıyor
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
bide beyinden bobine giden kabloları ölçtürün hatta en iyisi işe şurdan başlayın sizin aracınızında kabloları büyük ihtimal gevremiştir motor elektrik tesisatını sağlam bi elektrikciye sardın yada sarabiliyorsanız tek tek ölçüp biçip kontol ederek sarıp tesisatı yerleştirin baktınız geçmedi farklı bi bobin (çalışan) ve farklı bir beyin deneyin büyük ihtimal düzelecektir çünkü bu arızanın başka nedeni olmaz sıkıntı ateşlemedense.Beyinde bobine enerji gönderen anahtar birimi tristör mosfer yada transistör olabilir ya bunlar arızalıdır beyinde yada bunları tetikleyen entegre mikro denetleyicide sorun vardır.Şimdi bu adam anahtar takımı olan tristör mosfer transistör her neyse bunu değiştirmiş olabilir muadil kullandıysa çevre şartlarına bağlı olarak (ısınma nem eşik gerilim farklılıkları) dolayı bi süre sonra stabil olarak çalışmayıp düzensiz çalışıyor olmasından dolayı araç yine sapıtmış olabilir. İşi kökten çözmek için önce tesisat sonra sağlam beyin ve bobin eğer düzene binerse tamamdır . Benimde başıma buna benzer farklı bi olay geldi.Egzantirik devir sensörü sürekli arızalanıyordu sorun beyinde çıktı tamir ettirdim 3 ay sonra bozuldu.Beyin tamirine 300 tl verdim daha sonra 300 tl verip 99 model bi arabanın beynini taktık imoları değiştirip sensörüde değiştirdim beyinle düzene bindi tesisatıda komple elden geçirdim 1.5 senedir maşallah tık demiyor elektronik yönden.
Salih bey şimdi size sorum bu iki silindirin ateşleme yapmadığına baktınız mı? yani ateşleme mi yapmıyor
yani ateşleme 4 silindirde mevcut...ama yarım saat sonra tekleme yapıyor.
şimdi ustan iyi bir usta diyorsun şüphe yok ustan şu tavsiyelerime baksın...
ustan bir kompresör ölçümü yapsın bu bir inşallah düşündüğüm değildir,
sonuçta ucuz bir test bize çok şeye yardımcı olacak hatta ustana birde emme manifoltuna baksın motor ısınınca contasından kaçırma yırtık vs varsa buda ateşlemeyi etkiler
Lpg tesisatı gözünüzü korkutmasın sadece enjektör kablolarından ek alınmıştır o kadar aracın tesisatını çıkarttırıp kendim sardım çok zor değil ama dediğiniz gibi vakit istiyor mutlaka problem çözülür bu konuda emin olun.Yalnız yaptırınca yine satamazsınız bende 4 bine yakın masraf yaptım hatta 5 bini bulmuştur satamadımwalla dediğiniz olması gereken işlem aslında ama işte işin içinde lpg tesisatının werdiği karışık we kalabalık kablo tesisatı olunca kolay kolay ne elektrikçi bakıyo ne de özel serwis.benm usta da dewamlı yoğun oln birisi,wakti olsa komple söküp takacak arabayı o derece iyi ama işte olmuyor.bende çok fazla wakit ayıramıyorum bilemedim walla ne olacak.başka bi beyinke deniyeceğiz olmazsa sizin dediğinizi yapmak için senelik izin alıp bakcam bi ustayla birlikte
Lpg tesisatı gözünüzü korkutmasın sadece enjektör kablolarından ek alınmıştır o kadar aracın tesisatını çıkarttırıp kendim sardım çok zor değil ama dediğiniz gibi vakit istiyor mutlaka problem çözülür bu konuda emin olun.Yalnız yaptırınca yine satamazsınız bende 4 bine yakın masraf yaptım hatta 5 bini bulmuştur satamadım
Şimdi tepki de alırım ama bu opellerin elektrik aksamlarında bir sorun çıktı mı? vay haline bir arkadaş bu yüzden aracı sattı...
Bende satıp kurtulanlardan biriyim. Vectra b 97 2.0 gls aracımın bir türlü derdini ve sorununu bitirememiştim. Satınca kurtuldum ve ben bu kadar sorunlu bir araba daha görmedim...