Selam bi tecrübemi paylaşmak istedim.
Her şeyin normal olduğu bi zamanda yakıt aldım, aracıma oturdum, kontağı çevirdim fakat bi gariplik vardı, marş kesilmedi ve araç öne doğru hamle yapar gibi oldu, o sırada vitesin boşa çıkmadığını fark ettim. Vites boşa geçmiyordu ve pedal çalışmıyordu. Epey uğraştıktan sonra bi şekilde vites boşa geldi, fakat bu sırada vitesler geçmiyordu.
Neyse epey uğraştıktan sonra zorla 1. ve 2. vitesle tamirciye kadar gidebildim. Biraz kontrol biraz bilgi aldıktan sonra baskı balata sorunu olduğu ve sökülmesi gerektiği kararını verdik. Bu arada gelen bilgiye göre baskı balata, bilya ve volant değişmesi gerektiği ve masrafın ortalama 4.500 TL kadar olabileceği söylendi Bizim araçlar (1.6) tamirciler açısından zor araç olarak görülüyor. Alttan ne var ne yok hepsi sökülüyor yaklaşık iki kişi 3,5 saat çalıştı.
Bu arada aracım 2015 1.6 cdti E6 ve 45.000km
Baskı balata 1.150 -bilya 350 -volant 2.350 -hepsi orj. GM işçilik 400
Sonuçta ; baskı balata ile kurtardık nedeni hakkında maalesef bi şey yok balata yanık sürücü hatası! yani beni kabahatli buldular (ben se 28 yıllık ehliyet faal istanbul sürücülüğü ve son on yıl meslek olarak taksi sürücülüğü yapan biri olarak !)
Küçük bi bilgi olsun diye..
Herkese çok selam, hayırlı ramazanlar
Her şeyin normal olduğu bi zamanda yakıt aldım, aracıma oturdum, kontağı çevirdim fakat bi gariplik vardı, marş kesilmedi ve araç öne doğru hamle yapar gibi oldu, o sırada vitesin boşa çıkmadığını fark ettim. Vites boşa geçmiyordu ve pedal çalışmıyordu. Epey uğraştıktan sonra bi şekilde vites boşa geldi, fakat bu sırada vitesler geçmiyordu.
Neyse epey uğraştıktan sonra zorla 1. ve 2. vitesle tamirciye kadar gidebildim. Biraz kontrol biraz bilgi aldıktan sonra baskı balata sorunu olduğu ve sökülmesi gerektiği kararını verdik. Bu arada gelen bilgiye göre baskı balata, bilya ve volant değişmesi gerektiği ve masrafın ortalama 4.500 TL kadar olabileceği söylendi Bizim araçlar (1.6) tamirciler açısından zor araç olarak görülüyor. Alttan ne var ne yok hepsi sökülüyor yaklaşık iki kişi 3,5 saat çalıştı.
Bu arada aracım 2015 1.6 cdti E6 ve 45.000km
Baskı balata 1.150 -bilya 350 -volant 2.350 -hepsi orj. GM işçilik 400
Sonuçta ; baskı balata ile kurtardık nedeni hakkında maalesef bi şey yok balata yanık sürücü hatası! yani beni kabahatli buldular (ben se 28 yıllık ehliyet faal istanbul sürücülüğü ve son on yıl meslek olarak taksi sürücülüğü yapan biri olarak !)
Küçük bi bilgi olsun diye..
Herkese çok selam, hayırlı ramazanlar