Yeni Astra Sedan Alan Yok Mu?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Gökhan_55
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
geçen opel mar serviste boya kaporta bölümünde vardı bitane.. arkadan çok sağlam darbe almış.. daha araba çıkalı ne kadar oldu die düşündüm:( bence 206 sedan kadar olmasada tasarım olarak başarısız bi araba..
 
MRB ARKADAŞLAR BEN KAYSERİDEN KEREM BİZDE YENİ ASTRA SEDAN 1.3 ALDIK 2008 MODEL ARAÇTAN ÇOK MEMNUNUZ SİZ DİYORSUNUZKİ 1. VİTESTE İYİ KAVRAMIYOR DOĞRU AMA ARAÇ ENİ MOTOR DAHA AÇILMADI HEMDE BELLİ BİR KİLOMETRE ARACI ZORLAMAYIN DEDİLER AMA BENİM GÖRDÜĞÜM 2. VİTESTEN SONRA ARABA UÇAK MODUNA GEÇİYOR SANKİ... PASSATIN 1.9 TDI SİNİDE BORANIN 1.9 TDI SINIDE SÜRDÜM ONLARA NAZARAN YANİ MOTORUNA ARAÇ ÇOK İYİ ONLAR KADAR GÜZEL PERFORMANSI ÇOK EKONOMİK BİR ARAÇ BENCE BEDAVA YAKIYOR DAHADA AÇILACAKMIŞ EKONOMİSİ VE SERİLİĞİ SAYGILAR BİDE ARKASINI BEĞENMEDİĞİNİZİ SÖYLÜYORSUNUZ ARKADAŞLAR GÖZÜNÜZ ALIŞMADIINDANDIR BENDE İLK BAŞTA DEDİMKİ ARKASI ÇOK ÇİRKİN YA AYNI ARABANIN ARKAYI KOYMAK İSTEMEZ GİBİ DİZAYN ETMİŞLER DEDİM AMA GÖZÜM ALIŞTIKÇA ÇOK HOŞUMA GİTMEYE BAŞLADI GÖZÜNÜZ ALIŞIR YAKIN ZAMANDA
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar bende bu bu hafta sonu astra hb 1.3cdti njoy sp. aldım bahsi geçen 1. vitesteki hantallık var ama 2. vitesten itibaren performansı benzili kadar başaralı. şuanda daha henüz 300 km. katettim şehir içi-şehir dışı km'de 175ykrş. olarak hesapladım. Yakıtta gayet cimri bir araba olduğunu gördüm. Benim içinde önemli olan budur işte, sitemizde ve dışardan duyduklarım doğru ise zamanla yakıta daha düşme olur demeleri beni daha çok sevindirdi.
arkadaşlar bana maaliyeti herşey dahil 37.000ytl maal oldu. 40.000 ytl versem bile bu arabanın özeliklerine ve yakıta göre içim yanmaz işin doğrusu.

opelim.net üyeleri kazasız belasız
 
milleti bilmiyorum ama ben türkiye ye daha gelmeden incelemeye başlamıştım. en başta şunu belirteyim:
astra hb ALMAN ÜRETİMİ.
astra sedan POLONYA üretimi.
şasi ve diğer ekipmanlar, saç kalınlıkları hepsi aynı
EKSİKLİKLER
en büyük eksiklerden bazıları;
sedanlarda ESP YOK ( Easytronic vites 1.6 benzinli model hariç).
PERDE HAVA YASTIKLARI YOK(çoook büyük eksik)diğer her şey aynı.
birde bana göre çok önemli bir ayrıntı. tavana çıkan ön konsolların ve emniyet kemerinin bulunduğu konsoldaki içe bakan kısımlardaki parçalar plastik yapılmış. hb lerde bunlar tavan kumaşıyla kaplı. ve bu plastikler aracı bana göre çok dandik göstermiş.

gelelim motora. en başta neye göre araç alıyorsunuz. performans mı? yoksa tasarruf mu?. 1.3 cdtı motor tasarrufun yanında çok önemli güç sağlıyor. ayrıca verdi olarak çok az para ödüyorsunuz.
MOTOR
sonra bazı kullanmayan arkadaşların yok gitmez o araç, yok çok kötü diyenlere aldırmayın. 1. viteste hantal olmasının nedeni mühendislik harikasıdır. çünkü bu motor tasarruf için üretildi. bu hantallığın nedeni kalkıştaki yakıt sarfiyatını minimuma indirmek. araba ilk kalkışı aldıktan sonra zaten 2. 3. 4. viteslerde 1.6 benzinlileri zorluyor. dikkatinizi çekerim 1.6 benzinlinin torku 155 Nm. 1.3 cdtı ın 200Nm. nolur 45 Nm lik farktan demeyin. kullanın 2 aracıda farkı görün.
TASARIM
diğer bir konu tasarım. bu tamamen kişisel bir konudur. konudaki benim fikrim; Türkiye deki birçok sedandan daha iyi tipte bir araç.

almaya niyeti olan arkadaşlara diyeceğim tek şey; gerçekten çok doğru bir karar.
 
Focustan başkası yalan 2.0 motorlu araçlar gibi hızlanıyor:cool: tabi ekonomi isteyenlere tavsiyem astra 1.3 cdti olur
 
bende astra sedan 1.8 cosmo 140 hp kullanıyorum.araç performansı mükemmel yol tutuş iyi konforlu ayrıca 5 vites manual olmasına rağmen esp var.
 
milleti bilmiyorum ama ben türkiye ye daha gelmeden incelemeye başlamıştım. en başta şunu belirteyim:
astra hb ALMAN ÜRETİMİ.
astra sedan POLONYA üretimi.
şasi ve diğer ekipmanlar, saç kalınlıkları hepsi aynı
EKSİKLİKLER
en büyük eksiklerden bazıları;
sedanlarda ESP YOK ( Easytronic vites 1.6 benzinli model hariç).
PERDE HAVA YASTIKLARI YOK(çoook büyük eksik)diğer her şey aynı.
birde bana göre çok önemli bir ayrıntı. tavana çıkan ön konsolların ve emniyet kemerinin bulunduğu konsoldaki içe bakan kısımlardaki parçalar plastik yapılmış. hb lerde bunlar tavan kumaşıyla kaplı. ve bu plastikler aracı bana göre çok dandik göstermiş.

gelelim motora. en başta neye göre araç alıyorsunuz. performans mı? yoksa tasarruf mu?. 1.3 cdtı motor tasarrufun yanında çok önemli güç sağlıyor. ayrıca verdi olarak çok az para ödüyorsunuz.
MOTOR
sonra bazı kullanmayan arkadaşların yok gitmez o araç, yok çok kötü diyenlere aldırmayın. 1. viteste hantal olmasının nedeni mühendislik harikasıdır. çünkü bu motor tasarruf için üretildi. bu hantallığın nedeni kalkıştaki yakıt sarfiyatını minimuma indirmek. araba ilk kalkışı aldıktan sonra zaten 2. 3. 4. viteslerde 1.6 benzinlileri zorluyor. dikkatinizi çekerim 1.6 benzinlinin torku 155 Nm. 1.3 cdtı ın 200Nm. nolur 45 Nm lik farktan demeyin. kullanın 2 aracıda farkı görün.
TASARIM
diğer bir konu tasarım. bu tamamen kişisel bir konudur. konudaki benim fikrim; Türkiye deki birçok sedandan daha iyi tipte bir araç.

almaya niyeti olan arkadaşlara diyeceğim tek şey; gerçekten çok doğru bir karar.
yukarıda saydığın eksiklikler sedan otomobile ait değil .sadece yurtdışından arabaları getiren opel bayileri ile alakalı.bayiler fiyat rekabeti için donanımsız arabaları getiriyor.benim aracım tanıtım amaçlı gelen astra sedan 1.8 cosmo.arabamda esp ve perde hava yastıkları mevcut.
 
savaş arkadaşım konumuz TÜRKİYE de satılan astralar. bende biliyorum yurt dışında satılan modelleri. 1.7 ve 1.9 cdtı ları var. navigasyonluları var. esp nerdeyse her modelde standart. senin aracın şu anda türkiye de yok. yani 1.8 modeli yok. ya özel getittirdin ya da tanıtım aracıdır. senin araca lafımız yok yani
 
turkıye yollarına gore farklı bır donalım sunuyorlar her ulkeye farklı bır donalım sunuyor ve turkıyeye gelen arabalarda bır cok mazeme eksık benım berlındekı kuzenımin 94 astra gsi modelinde ısıtma koltuk mevcuttuu bızımkılerde yok yanı eksık mazeme saygılar
 
Geri
Üst